Bölüm 79: Saint Magus 2.42

37 7 14
                                    

Li Luo doğrudan Elvis'in gözlerine baktı, Elvis hafifçe başını eğip yüzünün yan tarafını tutmak için elini uzatmadan önce ikisi uzun bir süre birbirlerine baktılar, ancak o zaman Li Luo kendine geldi.

Elvis'in hafifçe aşağı doğru sarkan uzun, altın renkli kirpikleriyle karşılaştı ve hemen o çift göz aklını kapladı.

Sadece, neden daha önce hissettiği tuhaf duyguyu yaşamadığını bilmiyorum, bunun yerine o çift göz çok nazik görünüyordu.

Li Luo, Elvis'in bu görünümüne bakarken, yalnızca kalbinin en yumuşak kısmının bıçaklanmış gibi olduğunu hissetti ve yüzünü Elvis'in onu tutan eline sürtmeden edemedi, "Elvis, her zaman yanında kalacağım, seni bırakmayacağım." Li Luo şöyle dedi, sonra bir süre durakladı ve ardından sürekli olarak şöyle dedi: "Benim gitmemden tekrar korkmanıza gerek yok, çünkü şu anki ben kesinlikle sizden ayrılmak istemiyorum."

Doğru, şimdiki o artık önceki dünyadaki o gibi olamıyor ve Elvis'i kararlı bir şekilde terk edemiyordu. Karşısındaki bu kişi kendi sevgilisiydi, nasıl onu bırakıp bu dünyayı terk edebilirdi?

Ne yazık ki tepkileri her zaman çok yavaştı ve Elvis'in aslında kendi anormalliğini uzun süredir keşfettiğini öğrenemedi.

Eğer Elvis'i rahatlatabilirse ne kadar garanti verdiğini söylemesi sorun olmaz.

Sonra, tıpkı büyülenmiş gibi, Li Luo, Elvis'in aslında yüzünü tutan elini tuttu, ardından diğer elini uzattı ve Elvis'in boynunu aşağı çekti, ağzını açtı ve Elvis'in dudaklarını öptü.

Bir süre Elvis'i öpmek için inisiyatif alan Li Luo, belinin Elvis'in kolları tarafından çevrelendiğini ve öpüşmenin kontrolünün de tamamen Elvis'in eline geçtiğini hissetti.

Ancak Elvis eskisi gibi değildi, onu tutkuyla öpüyordu ve Li Luo'ya kendisine değer verildiğini, yeri doldurulamaz olduğunu hissettiriyordu. Elvis, sanki bulduğu hazineymiş gibi onu çok dikkatli öptü.

Bu son derece kalıcı öpücük, Li Luo'nun sanki Elvis'in öpücüğünde boğulmuş gibi hissetmesine neden oldu.

Li Luo'nun ayaklarının Elvis'in öpücüğüyle yumuşadığını hissetmeden önce ne kadar zaman geçtiğini bilmiyorum, yanaklarında kırmızı bir allık tabakası vardı, bir çift kedi gözünün su buharıyla kaplı olduğundan bahsetmeye bile gerek yok, gözleri daha da parlak ve saf görünüyordu.

Şu anki Li Luo sanki şarap kavanozuna batırılmış ve sonra dışarı çekilmiş gibiydi, başı dönüyordu ve etrafındaki değişiklikleri tamamen fark etmiyordu.

Onun ve Elvis'in etrafındaki beyaz sis çoktan kaybolmuş, geniş bir yeşil çim alanını ortaya çıkarmıştı.

Hala Elvis'in koynunda vücudunun üzerine eğilmiş olan Li Luo'nun karışık kafası, Elvis birkaç dakikalığına dudaklarından ayrıldıktan sonra yavaş yavaş netleşmeye başladı.

Li Luo gözlerini kaldırdı ve Brian'ın hemen uzakta durduğunu gördü, ne kadar süre orada durup Elvis'i ve onu ayaklarının dibine çömelmiş ve sallanan Eli adındaki kuyruğunu Brian'ın uyluğuna sürtmek için kendi kafasını kullanan aslan tipi büyülü canavarla birlikte izlediği bilinmiyordu.

Li Luo: "......"

Ona nazik bir gülümsemeyle bakan Brian'a bakan Li Luo, kendisini doğrudan ayaklarının altındaki toprağa gömmek istedi.

Ahahahaha, ne zamandan beri oradalar? Elvis'in öpücüğüyle tepeden tırnağa yumuşadığını ve başka biri tarafından görüldüğünü hisseden Li Luo, yüzünün çok düştüğünü ve açığa çıktığını hissetti.

The Transmigration Routine of Always Being Captured by MLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin