Güneş, gökyüzünde hiç bulut olmadan binlerce kilometre boyunca parlıyordu.
Sihirli cüppeler giymiş binden fazla genç, St. Helier Magic Academy'ye girmek için son testten geçmeden önce daha önce toplandıkları gölün yakınındaki yeşil çimenlik bir alanda duruyordu. Şimdiki durum o günle aynıydı, aradaki fark, akademiye girmiş olmaları ve şimdi yarıyıl sonu değerlendirmesinden geçecek olmalarıydı. Dahası, hiçbir öğrenci diğer öğrencilerin belirlenmiş eşyalarını çalamazdı, çalındığı sürece, sadece soyulan öğrenci testi geçemedi, hatta onu zorla çalan bile elendi. Böylece bu sefer, tüm öğrenciler birlikte Sihirli Canavarlar Sıradağları'na gireceklerdi.
Ayrıca, limit süresi bir aydı, önceki seferden iki kat daha uzundu.
Elvis hala kalabalığın arkasından acele etmeden yavaş bir tempoda takip ediyordu, sınava girerken en ufak bir gerginlik hissetmedi bile.
Tals, kalabalığın arkasında durmuş, yavaş adımlarla yürüyen Elvis'i seyrederken, göz kapaklarını indirmeden ve sessizce Elvis'i takip etmeden önce gözleri anlaşılmaz bir ışıltıyla parladı. Sihirli Canavarlar Sıradağları'na girdikten ve belli bir mesafe gittikten sonra, sihirli cübbesinin içinden büyülü bir atmosfere sahip küçük yuvarlak bir taş çıkardı. Bu eşyayı bilen biri onu görseydi, onu kesinlikle Walt İmparatorluğu'nda ortak bir iletişim taşı olarak tanırdı.
Şu anda, iletişim taşında yavaş yavaş ışık huzmeleri yanıp sönüyordu, bilginin nereye gönderildiği bilinmiyordu.
......
Elvis'in sihir kontrolünün çok yetkin olduğu söylenebilirdi, bu yüzden belirli bir eşyayı elde etme hızı herkesten çok daha hızlıydı.
Bunu gören diğerleri şok olmuş olsa da Elvis'in her zamanki performansını ve şu anki seviyesini düşündüklerinde hemen rahatlamış hissettiler. Elvis sadece kendi sınıfında birinci olmakla kalmadı, aynı zamanda zaten bir genç büyücüydü, öndeki birkaç öğrencinin yanı sıra, çoğunu geride bırakmıştı ve sonuç olarak, daha derine indikçe, daha az insan Elvis'in etrafındaydı.
Buna ek olarak, Elvis diğer insanlardan da kaçınmak istedi, böylece Li Luo'nun insan formuna dönüşmesine ve duygularını geliştirmesine izin verebilecekti, bu nedenle kasıtlı olarak daha az insanın olduğu bir yere gitti.
Önceki gece yağmur yağıyordu, bu yüzden orman nemliydi ama kötü kokmuyordu. Ağaçların altındaki çimenler çok fazla su buharıyla kirlenmişti ve zemin de biraz nemliydi, güneş ışığı onu yarı yarıya kuruttuğu için fazla nemli değildi. Her şey suyla yıkanmış gibiydi, her şey özellikle temiz görünüyordu.
Li Luo başını Elvis'in koynundan kaldırdı, başındaki üçgen kulaklar hareket ediyordu ve canavar formunda olduğu için koku alma duyusu da çok hassastı. Biraz önce birçok insanın kokularının birbirine karıştığı zamanlarda hiçbir şeyin yanlış olduğunu hissetmemişti, ama Elvis'in etrafındaki insanlar yavaş yavaş azaldığında, Elvis'i her zaman takip eden belirli bir koku vardı. Elvis yalnızken bile o koku hala dağılmıyordu.
Bu kokuya çok aşinaydı, Tals'ın kokusuydu.
Li Luo, Elvis'i takip ederek Tals'ın kötü düşünceleri olmadığına asla inanmazdı. Bunu keşfettikten sonra, Li Luo hemen Elvis'e ilahi duyusuyla endişeyle anlattı, [Elvis, Tals bunca zamandır bizi takip ediyor ve şimdi hala 20 metre kadar arkamızda. Niyetinin ne olduğunu bilmiyorum ama kesinlikle iyi değil, dikkatli olmalısın.]
Elvis aslında bu anormalliği çoktan keşfetmişti, ama Li Luo'nun endişeli tonunu duyduğunda, dudaklarının kenarı biraz kalktı, önce hafifçe başını salladı ve sonra Li Luo'nun başını okşadı. [En, biliyorum.]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Novela JuvenilBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...