Bölüm 7: The Wild Dragon Proud Days 1.7

628 89 1
                                    

" Zhen " - Kraliyet Ben veya Biz. İmparator kendini böyle ifade ediyordu." nà chén " — Bu hizmetçi (veya özne); Çin hanedanlığında devlet görevlisi veya tebaası tarafından imparator karşısında kendisine hitap etmek için kullanılır.

Gün ışığı yerde vahşice parlıyordu. Yükselen ısı, manzaranın kayıtsız ve biraz çarpık görünmesine neden oluyor.

Tamamen çorak toprakla çevrili, sogon çim çatılı, zavallı küçük bir köyde bir yerde.

Sırtı eğik, koyu renk saçlı bir adam yorgun bir yüzle ve ağır adımlarla yürüyordu. Güneşten kurumuş ve çatlamış tarlaların yanından geçti ve yıpranmış avlusuna girdi.

İçeride sade pamuklu giysiler giymiş, saçlarını toplamış bir kadın, elinde yetersiz beslenmiş ve hastalıklı görünüşlü bir küçük çocuğu tutuyordu. Uzun zamandır orada bekliyordu, endişeyle avlu kapısına bakıyordu.

Orta yaşlı adamın geri döndüğünü görünce gözleri bir umut ışığıyla parladı. "Koca, nasıldı? Bu yıl vergiler ertelenebilir mi?"

Adam başını salladı, sonra kapının eşiğine oturdu, koynundan bir pipo çıkardı ve 'bada-bada' sesiyle piposunu yaktı.

Ancak uzun bir nefes aldıktan sonra konuşmaya başladı, "Kirada indirim yok, ödemeyi de yapamayız, sadece bu değil %10 zam geldi. Köyün yaşlısı vergilerin bu yılın Ekim ayında verilmesi gerektiğini söyledi."

Bunu duyunca kadın hemen bir çığlık attı, "Nasıl böyle yaşamaya devam edeceğiz, bebeğimiz neredeyse yemek yemiyor ve hala vergi ödemek zorunda kalıyoruz...Aslında onlar bizi ölmeye zorlamıyorlar mı?"

Aynı sahne Qin ülkesinin diğer çeşitli yerlerinde de yaşandı. Başlangıçta, Qin Yan'ın tahta çıkmasından sonra ağır vergiler koyduğunda insanlar zaten kırgın hissediyorlardı, şimdi ona karşı öfkelerini daha da bastıramaz hale geldiler.

Hayatın ağır baskısı altındaki bu kızgınlık, Qin Yan'a yönelik keskin bir bıçak haline gelmeden önce sadece küçük bir kıvılcıma ihtiyaç duyuyordu.

......

"Hahaha, iyi! İyi! İyi! Bu beklenmedik durum, harekete geçmek için bize iyi bir sebep verecek!" Geniş oturma odasının içinde, Nangong Ao elindeki gizli raporu okuyordu. Uzun sakalını okşarken yüzü kıpkırmızıydı ve yürekten güldü, ardından raporu sağında oturan Qin Yu'ya verdi, "Sen de bir bak. Bu hırsız şu anda bize fayda sağlayacak bir şey yapıyor!"

Qin Yu hemen gizli raporu hızlı bir şekilde okudu. Bitirdiğinde, gözleri de bir sevinç iziyle parladı. Planı çoktan hazırlanmıştı ve şimdi nihayet uygulanabilecekti.

Bu fırsatı doğru değerlendirdiği sürece, haksız yere kendisinden çalınan pozisyonunu kesinlikle geri alacak ve bir kez daha eline geçirecekti. Bu pozisyona sahip olduğu sürece, sonunda o kişiyi sonsuza kadar kendi tarafına bağlayacak güce sahip olacaktı.

"Dede, önceden yaptığımız plan uygulamaya hazır mı?"

"Evet, demir hala sıcakken vurmalıyız." Nangong Ao başını salladı, "Artık elimizde çok iyi bir fırsat olduğuna göre, o Qin Yan çocuğuna tepki vermeye vakti olmadan geri ödeme yapmalıyız. Halkın öfkesini büyük bir ateş yakmak ve onu küle çevirmek için kullanacağız."

......

Bir ay sonra, sıradan insanların kızgınlığı bir patlama noktasına kadar biriktiğinde, aralarında söylentiler yayıldı.

Söylentiler, mevcut imparatorun mevcut konumunu elde etmek için kendi küçük kardeşini öldürdüğünü söyledi. Ayrıca eski İmparatoru ve sevgili İmparatoriçesini de zehirlemişti. Başka bir deyişle, eski İmparator tahtı ona devretmemişti.

Öldürülen erkek kardeşinin, çocukluğundan beri zeki ve sevimli olduğu söyleniyordu. Hizmetçilerine karşı nezaket gösterirdi ve iyi kalpliydi, şimdiki zalim ve bağışlamaz imparator gibi değil.

Sıradan insanların çoğu daha önce Qin Yu ile tanışmamış olsalar da, onun iyi ününü uzun zaman önce duymuşlardı. Şimdiki imparatorun davranış ve eylemlerinin ışığında, "suikast" edilen bu küçük prensle ilgili tüm güzel anılar hemen akıllarına üşüştü.

İnsanlar cennetin böylesine kötü niyetli bir prensin imparator olmasına gerçekten izin vermesinin ne kadar adaletsiz olduğundan yakınıyordu. Gökler gerçekten kördü.

......

Bian başkenti, Saray, Yang Xin Salonu.

"Bang!"

Yeşim beyazı bir çay fincanı acımasızca yere çarptı, hemen parçalara ayrıldı, sıcak çay yerde diz çöken titreyen adama sıçradı.

"Lanet olsun, bu tür söylentileri kim yaydı! Zhen, cesedini atlara ayırarak cezalandırılmasını emredecek, kolay bir ölüme izin verilmeyecek!"

"İmparator...İmparator! Lütfen öfkenizi yatıştırın!" Yerde diz çöken adam daha da titremeye başladı, başını kaldırmaya cesaret edemedi ve beş bacaklı bir ejderha cübbesi giymiş Qin Yan'a doğru eğilmeye devam etti.

"Sakin ol? Zhen nasıl sakinleşebilir? Araştır! Hızla araştırılsın, bu soruşturma çok önemli, sonunda bunu kim yaptı, aslında zhen'in kafasına basmaya cesaret etti.''

"Evet, evet, evet, na chen...chen önce geri çekiliyor." Yerde diz çökmüş adam hala başını kaldırmaya cesaret edemedi, boyun eğmiş bir şekilde indirdi, Yang Xin Salonundan çıkana kadar bacakları azar azar hareket etti.

"Hımm!" Qin Yan kolunu savurdu ve koyu bir ten ile uzaklaştı. Mahkemeye döndü ve masanın arkasına oturdu, gözlerinde kötü niyet parladı.

Bu söylenti, sakın öyle olduğunu söyleme... Bilinçaltında bir insanı düşündü ve ten rengi daha da çirkinleşti.

Görünüşe göre kişisel grubunu olayı araştırmak için göndermesi gerekiyordu.


The Transmigration Routine of Always Being Captured by MLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin