Xiao Qi'yi dinledikten sonra, Li Luo'nun yüzü şaşırmış bir ifade gösterdi. Xiao Qi, insanların zayıf yönlerini tarayabilir. Yani başka bir deyişle, kendisine hizmet eden saray hizmetçilerini geçip boyun eğdirebilirdi. Bir saray hizmetçisi kılığına girip buradan saray hizmetçisi kılığında ayrılabilirdi.
Ancak, boyuna göre bir saray hizmetçisi kıyafeti giyerse tuhaf görünürdü. Sonuçta o bir erkekti. Bu noktaya kadar düşündükten sonra, Li Luo kendini çaresiz hissetti.
【Oh evet, harika ev sahibi, sana daha önce bir şey söylemeyi unuttum.】 Xiao Qi aniden bağırdı, 【Görevinizi belirli bir derecede tamamladığınız sürece, sistem içinde bazı eşyaları satın almaya başlayabilirsiniz. Ancak, her dünyada yalnızca üç satın alma yapabilirsiniz. Bunun bir kısmı, ilerleme çubuğu her %30'a ulaştığında, bir kez satın alabilirsiniz. Bu dünyada hiçbir şey satın almazsanız, satın alma şansınız bir sonraki dünyada birikebilir. Ancak her dünyada satın aldığınız eşyalar bir sonraki dünyaya getirilemez.】
Li Luo bir süre boş baktı. Birden kafasına büyük, neşeli bir sürpriz çarpmış gibi hissetti. Özellikle de böyle çaresiz bir durumdayken. Bu tür bir haberi aldığında, aniden beş milyonluk piyango bileti kazanan fakir bir adam gibi hissetti.
【Şu anda, büyük ev sahibinin bu dünyadaki görevi zaten %60 tamamlandı, böylece iki kez satın alma yapabilirsiniz. Satın alınan ürünleri seçmek istiyor musunuz? Sınırlı sayıda satın alma nedeniyle, Xiao Qi, ne alacağınızı bilmiyor(RωQ)/~ 】 Xiao Qi'nin yumuşak, çocuksu sesi duyuldu ve Li Lou'yu vecdinden uyandırdı.
Li Luo hızla sakinleşti ve sordu, [Şimdi ne satın alabileceğimi görebilir miyim?]
【Tabi ki yapabilirsin. Harika ev sahibi, lütfen biraz bekleyin (* ^ ω ^ *) ~】 Konuşmasını bitirdikten sonra Xiao Qi hızla ortadan kayboldu.
Bir süre sonra Li Luo, Xiao Qi'nin sesini bir kez daha duydu.
【Bu dünyanın dengesini bozmamak için, satın alınan ürün yalnızca bu dünyanın dünya görüşüne uygun olabilir, bu nedenle diğer her şey geçici olarak kilitlendi. Satın alınamayan tüm öğeleri engelleyerek zaten Great Host'a yardım ettim, böylece Great Host doğrudan satın alabileceğiniz ürünleri kolayca görebilir. 】
Xiao Qi konuşmayı bitirdikten sonra, Li Luo'nun gözlerinin önünde kitap boyutunda bir ekran belirdi. Yarı saydamdı, üzerine yayılmış iki sıra vardı, her sıranın yaklaşık on seçeneği vardı.
Şu anda Li Luo daha gerçekçi bir antik Çin dünyasının içinde olduğundan, ortaya çıkan seçenekler antik Çin dünya görüşüne daha uygun olan seçeneklerdi.
Ortaya çıkan seçeneklere örnek olarak, dövüş sanatları hileleri ya da binlerce altın değerinde mucize ilaçlar gösterilmişti, ayrıca insanları kıskançlıktan deliye çevirebilecek çok miktarda para da vardı.
Li Luo, öğelere göz atarak sayfa sayfa gezindi. Onun için, bu dövüş sanatları hileleri ve para ona pek fayda sağlamadı. Üstelik bu şeyler artık ona yardım edemezdi. Yani şimdi ihtiyacı olan şey, kaçmak için kullanabileceği en uygun eşyalardı.
Şu anda satın alabileceği sadece iki eşyası olduğu için, Li Luo seçimlerinde çok dikkatliydi.
Sayfa sayısı ve seçenekler Li Luo'nun gözlerini kamaştırdı. Elli ya da altmış sayfa dolusu seçenek vardı ve çok dikkatli baktığı için öğleden sonraki zamanı çok çabuk tükeniyordu.
Sonunda, içindeki eşyalardan birini seçti: [Evrensel Kılık Hapı].
Evrensel Kılık Değiştirme Hapı olarak adlandırılsa da, aslında bir hap değil, yuvarlak, açık yeşil bir kolyeydi. Yuvarlak kolyenin iki yanına oyulmuş bir çift genç yaprak vardı. Genç yapraklar bir tırnağın sadece yarısı büyüklüğündeydi ve yeşil yeşimden yapılmıştı, bu da yuvarlak kolyeyi çok eşsiz gösteriyordu.
Li Luo, seçimini bir kez daha kontrol etmek için [Evrensel Kılık Hapı]'nın girişini bir kez daha okudu.
Adı: Evrensel Kılık Hapı
Etkisi: Yirmi dört saat boyunca kimse kılık değiştirmiş olanı göremeyecek. Ses dahil, vücut ölçüsü bile %100 taklit edilebilir.
Soğuma süresi: Her kullanımdan sonra tekrar kullanılabilmesi için üç gün geçmesi gerekir. (Not: Kişi ne kadar sık kullanırsa soğuması o kadar uzun sürer.)
Girişi tekrar dikkatlice okuduktan sonra, Li Luo rahatlayarak içini çekti ve ürünü hemen satın aldı.
Li Luo, elindeki Evrensel Kılık Hapına baktı. Buz gibi soğuktu ama dokunuşa çok iyi geliyordu. Li Luo kolyeyi boynuna asmadan önce birkaç kez elinde okşadı.
Şimdi, kaçmak için en uygun zamanı beklemesi gerekiyordu.
......
Qin Yu, komutan çadırının içindeki kanepede oturuyordu. Zaten gece geç olmasına rağmen, Qin Yu hala uyuyamadı.
Qin Yu, Li Luo'nun Jing Chun İmparatoriçe Dowager'ın astları tarafından yakalanmasından bu yana bir aydan fazla bir süredir uyanıktı.
Qin Yu'nun son derece yakışıklı yüzü çok yorgun görünüyordu. Gözlerinin altında çok büyük koyu halkalar vardı. Tüm vücudu kalın bir siyah gaz tabakasıyla çevriliydi. Bu görünmez kara gaz tabakası, sonsuz miktarda öldürücü aura ile dolu gibiydi. Biri Qin Yu'ya on adım kadar yaklaştığı sürece, bu öldürücü aura tabakası anında onları aşındıracaktı. Tenleri hemen solgunlaşırdı. Cesareti az olan biri olsa iki bacağı titrer, duruşları sarsılırdı.
Sonuç olarak, bu neredeyse iki aylık sürede, hiç kimse Qin Yu'ya on adımdan fazla yaklaşmaya cesaret edemedi. Herkes Qin Yu'nun kötü bir ruh halinde olduğunu biliyordu. O sırada kimse Qin Yu'nun kaplan sakalını okşamak için yanına gitmeye cesaret edemedi. Herkes zaten Li Luo ile ilgili hiçbir şeyden bahsetmemek için karşılıklı bir anlaşmaya vardı.
Qin Yu sessizce kanepede oturuyordu. Bakışları Bian Capital City yönüne kilitlendi. Bir çift siyah göz bebeği, sanki gözlerinin kenarından tamamen taşacakmış gibi, ağır koyu renkler biriktirmişti.
Eğer bu ordunun komutanı olmasaydı, uzun zaman önce Bian Başkentine gizlice girer ve içeride mahsur kalan Li Luo'yu kurtarırdı. Ancak bu kadar dürtüsel olamazdı, mantıklı olmalıydı. Sonunda bu adıma gelmişti, bu kritik anda pes edemezdi ve önceki tüm çabalarını boşa harcayamazdı.
Gönderdiği casuslardan güvenilir bir haber alınmamıştı. Tıpkı denize batan bir kaya gibi, Bian Capital City'ye girdikten sonra neredeyse hiç ses duyulmadı.Qin Yu başını eğdi ve yavaşça parmaklarını sıktı. Bu endişe ve güçsüzlük hissini gelecekte bir daha yaşamak istemiyordu.
Li Luo onun zayıf noktası. Jing Chun İmparatoriçe Dowager ve Qin Yan bu sefer onu Li Luo ile tehdit edebilseydi, daha sonra Li Luo'yu onu tehdit etmek için kaçıracak başka insanlar da olacaktı. Li Luo'yu gerçekten korumanın tek yolu, güçlenmesi ve sevdiği kişiye kimsenin zarar vermemesini sağlamak için elinde daha fazla güce sahip olmasıydı.
Bu nedenle, aslen kendisine ait olanı elde ettikten ve Qin Ülkesi'nin imparatoru olduktan sonra, bu son değil, gerçek başlangıç noktası olacaktı.
Bian Başkentinin uzak bir yerinde, Li Luo hala imparatorluk sarayından kaçmak için en uygun zamanı bekliyordu. Li Luo, kitabının kahramanının şu anda büyük bir hırsı olduğunu ve dünyaya hükmetmek istediğini bilmiyordu ve onu ateşleyen kişi oydu.
......
Li Luo tüm odayı birkaç kez inceledi ve sonunda Xiao Qi'nin rehberliğinde köşedeki perdelerden birkaç altın iplik yığını çıkardı. Bu altın ipliklerin tümü, gerçek altının eritilmesinden yapılmıştır. Zanaatkarlık karmaşıktı. Çıkarması zordu ama en azından saf altın.
Li Luo, çektiği tüm altın iplikleri küçük parçalara ayırdı ve sonra Xiao Qi'nin onları küçük alana saklamasına izin verdi. İmparatorluk sarayından kaçtıktan sonra, kaçmak için yeterli parası olmayacaktı ve bu onun sonu olacaktı.
İmparatorluk sarayından çıktıktan sonra yolda bir altın dükkanı bulduğu sürece yavaş yavaş satabilecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Novela JuvenilBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...