Bölüm 14:'The Wild Dragon Proud Days' 1.14

523 73 3
                                    

[1] Meimei (妹妹) - küçük kız kardeş. Bütün kadınlar "kız kardeş"tir ve "yaş" önce rütbeye, sonra kıdeme göre belirlenir." Ge/gege " - ağabey" Gongzǐ " - bir memurun oğlu; soyluların oğlu; oğlun (şerefli)" Mufei " - anne-eş veya anne-cariye. Aynı zamanda bir imparatorluk eşi olan anne. Onlara basitçe anne denilemez çünkü sosyal olarak imparatorun oğullarının annesi İmparatoriçedir.

Li Luo, ata binerken tamamen zırh giymişti. Güneş üzerine parladı ve onu terletti.

Şu anda ordu, yabani otlarla kaplı bir dağ yolunda yürüyordu, ağaçların gölgeleri tepedeki şiddetli güneş ışığını sadece seyrek olarak kesiyordu.

Li Luo dizginleri tutan elinin biraz sert olduğunu hissetti. Qin Yu onunla barıştığından beri birbirlerine bir kez daha yardım etmeye başladılar ve o bunu her gün yapmak zorunda kaldı.

Bir şans olduğu sürece, Qin Yu dürtülerini çözmek için her zaman ona bağlı kalacaktı. Dün gece kampta, Qin Yu'nun serbest bırakılmasını sağlamak için iki saatten fazla zamana ihtiyacı olduğu ormana bile sürüklendi. Li Luo, o anda elleri kırılacakmış gibi hissetti.

Ejderha özü gerçekten onun gibi sıradan insanlarınkinden farklıydı, kaplan kadar vahşiydi. Li Luo, yalnızca Qin Yu'ya yenildiğini kabul edebildi, çünkü yapılması için en fazla yarım saate ihtiyacı vardı. Neyse ki, kahramanın silahına kıyasla kendi mülkü başarısız olmadı, çünkü başka bir aksilik olsa bile, onu yalnızca sessizce yutabilirdi. Buna ek olarak, Qin Yu tepki vermediğinde kıçını çimdiklemeyi ve omzunu ısırmayı severdi. Bu yüzden şimdi ata binerken poposu biraz ağrıyordu, ayrıca elbisesine sürtündüğü için omzu da ağrıyordu. Çok rahatsız ediciydi.

Li Luo rahatsız bir şekilde vücudunu hareket ettirdi ve pozisyonunu diğer tarafa kaydırdı.

Liu Ruoyan narin olmasına rağmen, yine de bir generalin ailesinden geliyordu ve çocukluğundan beri ona binicilik öğretilmişti. Bu yüzden bunda fena değildi ve Li Luo'yu yakından takip ederken beyaz atını muhteşem bir şekilde sürdü. Li Luo'nun görünüşünü görünce hemen sordu, "Mucheng gege, sorun ne? Vücudunuz rahatsız mı hissediyor?"

Li Luo kendini garip hissetti ve yüzünde bir utanç izi açığa çıktı. O günden beri, Liu Ruoyan'dan kaçınmak için elinden gelenin en iyisini yapmıştı, ama şimdi kız onun için endişeleniyordu ve inisiyatifi ele alarak yanına geldi, bu yüzden onu görmezden gelip çekip gidemezdi, değil mi? Bu yüzden sadece elini sallayabildi, "İyiyim, Ruoyan Meimei [1] endişelenmene gerek yok." Konuşmasını bitirdikten sonra, hareketine dikkat edip etmediğini görmek için Qin Yu'ya göz ucuyla baktı ve sonra rahatlayarak içini çekti.

"Eh, eğer kendini rahatsız hissediyorsan, bunu Ruoyan'a söylemen yeterli." Liu Ruoyan küçük ağzını büzdü ve bunu pek de mutlu olmayan bir tonda söyledi.

"Yaparsam kesinlikle seninle konuşurum." Li Luo yanıtladı. Yine reddetmedi ve başını salladı.

Tepedeki güneş küçük bir açıyla yavaşça batıya doğru eğildi, şu anda öğleden sonra 1-2 olduğunu gösteriyordu. Normalde bu saatlerde dinlenirlerdi, o kadar çok piyade öndeki süvarilerin arkasından yürürken ara sıra esniyordu. Art arda kazanılan zaferler bu asker grubunu gevşetmişti ve dahası bir sonraki hedefleri olan Jing Şehri yaya olarak iki ya da üç gün uzaktaydı. Düşmanlarının henüz onların varlığından haberdar olacağını düşünmediler.

Hassas bir vücudu olduğu için, Li Rui'an ata binemezdi, bu yüzden küçük bir eşek bulmuş ve binmişti.

Çok güzel yüzü, etrafındaki askerlerin sadece ona bakmak için arkaya dönmesine neden oldu. Ama Li Rui'an hiç umursamadı ve bir çift güzel gözü ara sıra çevresine baktı.

Aniden, uzaktan yansıyan gümüş ışığın bir görüntüsünü yakalar gibi oldu.

Li Rui'an'ın kalbi anında sıkıştı ama dışarıdan sakin ve toplanmış bir tavır sergiledi. O şüpheli yeri uzun süre gizlice gözlemledi ve daha uzun süre gözlemledikçe şüpheleri büyüdü - o yönde bir pusu olduğundan çok emindi.

Hafifçe başını eğdi ve eşeğinin iplerini çekti. Li Luo'ya yetişmek için ilerledi ve yanına geldiğinde sordu. "Su Gongzi, suyunuz var mı?"

"Evet." Li Luo döndü ve Li Rui'an'a baktı, belindeki bambudan yapılmış küçük kantini aldı ve ona verdi. Ama sonra Li Rui'an'ın geniş kolundaki kendi kantinin küçük kenarını hafifçe ortaya çıkarırken ona göz kırptığını gördü.

Li Luo hemen tepki vermeden önce bir an için hafifçe afalladı. Li Rui'an, kendisinin de bir kaynağı olduğu açıkken neden su istedi? Acaba Li Luo zihninde romanının hikayesini çabucak hatırladı ve sonunda dağ yolunda bir şey olduğunu belli belirsiz hatırladı.

Qin Yan, etkisini kaybetme tehlikesini çok çabuk hissetti ve bunu durduramadı, ama neyse ki Mufei-Jing Chun imparatoriçe eşi, o zaman onun için çok yararlı bir yardım buldu. O, Büyük Bei Da Generali Qi Cheng'di.

Geçmişte Qi Cheng ve Nangong Ao eşit derecede ünlüydü, ancak daha sonra Bei Da Büyük General görevinden emekli oldu. Bu süre zarfında, Qi Cheng, uzun zamandan beri başarılı olan ve büyük beğeni toplayan Nangong Ao'dan neredeyse 20 yaş daha gençti. Bu nedenle şu anda 40 yaşından büyüktü. Romanda Li Luo, bu Bei Da Büyük Generalinin Jing Chun imparatoriçe eşine hayatını borçlu olduğunu yazdı, bu yüzden yardım için kapısının önünde ona yalvarırken, Jing Chun imparatoriçe dowager'a Qin Yu tarafından yönetilen isyancı ordusuyla başa çıkmak için herhangi bir tereddüt etmeden yardım edeceğine söz verdi.

O, başa çıkması daha zor olan karakterlerden biriydi ve Qin Yu'nun ilk engeli olacaktı. Sonuçta, kahramanın yaşam yolunda bazı çarpmalar ve çarpışmalar olmasaydı, soğuk noktaları azalırdı.

Yani tam olarak bu konumda, Qi Cheng'in suları onlara saldırarak test etmek istediği bir pusu vardı.

Doğal olarak, bu girişim başarılı olmadı.

Li Luo, Li Rui'an'a yaklaştı ve ona hafifçe başını salladı. Sonra elini alnını desteklemek için kullandı ve kendini iyi hissetmiyormuş gibi yaptı.

Li Rui'an hemen anladı ve yüksek sesle sordu: "Sorun ne Su Gongzi? iyi değil misin?!"

Grubun çoğu önünden geçen Qin Yu, hemen Li Luo'ya bakmak için başını çevirdi. Hemen atının dizginlerini çekti ve arkaya doğru ilerledi.

Qin Yu arkasını döndüğünde, Li Luo kasten vücudunu yana yatırdı ve yere düştü. Li Luo'nun düşmek üzere olduğunu görünce, Qin Yu hemen uçtu ve Li Luo'nun beline sarılarak onu eyere geri getirdi. Li Luo hemen Qin Yu'nun kulağına yaklaştı ve fısıldadı: "Yu, öndeki pusuya dikkat et."

Qin Yu'nun başlangıçtaki endişeli görünümü anında kesildi ve Li Luo'nun beline hafifçe vurdukça gözlerinde görülen gergin ifade de kayboldu. Rahat bir nefes aldı ve ardından elini belindeki kılıca bastırdı, "Herkes uyanık olsun!" diye bağırırken gözleri öfkeliydi.

Qin Yu'nun onlara neden bu emri verdiğini bilmemelerine rağmen, Qin Yu'ya olan güvenlerinden dolayı Xiang Bei Ordusu'nun tüm askerleri tereddüt etmedi ve hemen kendi silahlarını kaldırdı, Hepsi tetikteydi.

Li Rui hemen saklandı çünkü savaşma kapasitesinin negatif olduğunu biliyordu ve Xiang Bei Ordusuna ve Qin Yu'ya herhangi bir rahatsızlık vermek istemiyordu. Ayrıca, yeteneklerini abarttığı için ölmek istemiyordu, bu yüzden güvenli bir yerde saklanmak en iyi seçenekti.

Önlerinde saklanan askerler, öğrendiklerini anlayınca devam etmeye tenezzül etmediler. En az birkaç yüz okçu yerlerinde durdu, ellerindeki yaylar sonuna kadar çekildi, böylece Qin Yu'nun grubu geçer geçmez onlara hemen saldırabilirlerdi.

Ne yazık ki, Qin Yu onların pususunu öğrenmişti ve bu onlara saldırmak için en iyi fırsatı kaybettirdi.

The Transmigration Routine of Always Being Captured by MLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin