Bölüm 45: Saint Magus 2.8

426 52 4
                                    

Güneş uzaktaki dağın zirvesinden ayrılıp yavaşça yükselirken, gökyüzündeki ilk ışık parıltısı zar zor görülebiliyordu.

Sabahları Telun Şehri'ni kaplayan sis yavaş yavaş dağıldı ve aşağıdaki sıra sıra kuleli evler ortaya çıktı.

Telun Şehrindeki halka açık meydan, içeride 10.000'den fazla insanı barındırabilir. Gün henüz çok parlak olmasa da, meydanda toplanmış sihirli cübbe giymiş birçok genç erkek ve genç kadın vardı.

Gökyüzünden bakarsanız, üstüne renkli şeker granülleri serpilmiş yuvarlak bir pasta gibiydi.

Elvis, Li Luo'yu doğrudan omzuna koydu, meydanın köşesinde duruyordu ve sanki bir iğnenin bile giremeyeceği yoğun insan kalabalığına bakıyordu.

Li Luo kuyruğunu Elvis'in boynuna doladı, kendisini çevreleyen manzaraya bakmadan önce bir süre başını eğip patilerini yalamaktan kendini alamadı.

O kadar kalabalıktı ki insanlar adeta birbirini sıkıştırıyorlardı, gerçek dünyada bu sahneyi sadece Bahar Şenliği sırasında eve döndüğünde tren istasyonunda gördü. O sırada ödevini yeni bitirmişti ve yine de öğretmen onu okulda kalmaya zorladı ve gitmesine izin verilmeden önce dört ya da beş kez talimat verdi. Neredeyse bir tren bileti alamıyordu ve tren istasyonuna geldiğinde çok kalabalıktı ve neredeyse trene binemeyecek hale geliyordu, trendeyken kalabalığın yoğunluğu nedeniyle temelde hiç hareket edemiyordu. Hayatında bir daha asla yaşamak istemediği korkunç bir duyguydu.

Kalabalık olduğu için St. Helier Magic Academy'nin akıl hocası da erkenden meydana geldi, meydanın önüne geldi ve gençlerin yeteneklerini test etmeye başladı.

St. Helier Magic Academy'nin gençlerin büyü gücünü test etmek için kullandığı alet, diğer insanların hayal ettiği gibi değildi, kristal bir taş değil, tuhaf bir ayna kullanıyorlardı.

Ne zaman genç bir adam ya da genç bir bayan büyü gücünü içeri girse, o kişinin yüzü sakin aynanın yüzeyine yansır, daha sonra büyü gücüne giren kişinin yaşı ve seviyesi derecelendirilirdi.

Akademinin şartlarını karşılamayan biri olduğu sürece, değerlendirmeyi geçmedikleri anında söylenecekti.

Test çok hızlıydı, sadece iki saat sürdü ve önceki meydandaki yoğun kalabalık altıda bir oranında daha azdı. Güneş batıya düşmek üzereyken ve kırmızı gün batımı gökyüzünün tüm batı kısmında parıldadığında, Elvis'in önünde ancak ondan fazla insan kalmıştı.

Testi geçen gençlerin hepsi, St. Helier Magic Academy'nin akıl hocasının arkasında durmuş, tüm testlerin tamamlanmasını bekliyor ve bir sonraki test sahasına kadar akıl hocasını takip ediyorlardı.

Tals ayrıca St. Helier Magic Academy'nin akıl hocasının arkasında duran gençlerden biriydi. Gücü hala Büyücü Çırak seviyesindeydi ama zaten çok sağlamdı. Bu yıl üç yıldızlı bir Scholar Magus'a girebilmeli. Şu anda kısa kahverengi saçlı bir kızla konuşuyordu, görünüşü çok çekiciydi. Bu kahverengi saçlı kız, Roxis klanından çok daha güçlü bir klanın soyundan geliyordu ve yeteneği de çok yüksekti, sadece zaten üç yıldız Akademik Büyücü olmakla kalmıyordu, aynı zamanda yarım yıl önce de bu seviyedeydi. Test edilen tüm gençler arasında, kahverengi saçlı kız gibi bir yetenek çok azdı, sadece birkaç kişiydi.

Tals klanda çok kibirli olmasına rağmen, kahverengi saçlı kıza bakarken duruşunu düşürmesi ve alçakgönüllü olması gerekiyordu. Her zaman kahverengi saçlı kızın beğenisini nasıl kazanacağını düşündü, sonuç olarak kahverengi saçlı kızı sürekli gülümsetmek için her yolu deneyecekti. Kahverengi saçlı kızla konuşurken Tals'ın gözleri kazara kalabalığın arkasında duran Elvis'i gördü, şok oldu ve inanamayarak başını bir kez daha o yöne çevirdi, gördüğü şeye inanması epey zaman aldı. Sonra ağzının kenarı küçümseyen bir gülümseme gösterdi.

The Transmigration Routine of Always Being Captured by MLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin