Yakınlarda duran büyük yaşlı bu durumu görünce hemen bir adım gerileyen patriğin önüne geçti ve Elvis'i engelledi.
Biraz çamurlu yaşlı gözler Elvis'e bakıyordu, büyük yaşlı bir an düşündü ve "Elvis, klana hangi nedenle geri döndün?" Büyük büyüğün söylediği sözler, Elvis'in ana eve izinsiz girdiğinden bahsetmiyordu, sanki bir klan üyesi olduğu için Roxis Klanına dönüyor gibiydi, büyük büyüğün konuşma tarzının doğru olduğu söylenemezdi.
Büyük büyüğün sözlerini duyduktan sonra, Elvis'in ifadesi daha da soğuklaştı ve bakışları önündeki büyük büyüğü taradı. Li Luo ayrıca Elvis'in omzundan önündeki düşmanlara nefretle baktı, kehribar gözlerini dolduran soluk altın bir ışık vardı. Keskin dişlerini ulu yaşlıya ve patriğe göstererek saldırı pozisyonunda poz verirken kuyruğu dimdikti.
"Büyükannemin nasıl öldüğünü çoktan unutmuş olabilirsin ama ben onun nasıl öldüğünü asla unutmayacağım."
Elvis bir daha öne çıkmadı, bunun yerine aynı yerde durdu, ağzının kenarı alaycı bir şekilde kıvrıldı ve ardından en başından beri ulu yaşlıya ve patriğe şimdiye kadar söylediği en fazla sayıda kelimeyi söyledi, "Geçen sefer ne dediğimi belki hatırlamıyorsun. Roxis Klanınızın bir üyesi değilim ve ayrıca hiçbir anlam ifade etmeyen bu konuları açıklayarak zamanımı harcamak istemiyorum."
Büyük yaşlı, Elvis'in giderek daha tehlikeli hale geldiğini hissetti, elinde onlarca yıldır kullandığı sihirli bir asa belirmeden önce kolu hafifçe sallandı.
Büyük yaşlı savunma pozisyonuna geçtiğinde, bir sonraki an, yeşil sarmaşıklardan yapılmış bir piton havada belirdi, anında koca ağzını sonuna kadar açtı ve patriğin ve kendisinin durduğu yere doğru koşmaya başladı.
Büyük yaşlı hemen sihirli asasını salladı ve Elvis'in saldırısını engellemek için sarmaşıklardan yapılmış başka bir yılanı çağırdı. İki yılan hemen birbiriyle savaştı, kocaman gövdesi odanın içinde yuvarlanıp yüksek bir ses çıkararak yanlarındaki masaları ve sandalyeleri şiddetle salladıktan sonra uzak bir yere fırlatıp parçalara ayırdı.
Ancak Elvis'in saldırısı bundan çok daha fazlaydı bir sonraki saniyede, büyük yaşlı açıkça bacaklarının yavaşça aşağı doğru çöktüğünü hissetti. Büyük yaşlı, ayaklarının altındaki zeminin kalın bir bataklık tabakasına dönüştüğünü keşfetti ve onun ve patriğin bacaklarını açgözlülükle yemeye devam etti.
Bunu gören patrik de sihirli asasını aldı ve sihrini kullanarak kendisini ve büyük yaşlıyı onları yiyip bitiren bataklıktan kurtarmaya başladı.
Ancak sihrini yapmaya başladığında, Elvis'in sihrinden kurtulmanın bir yolu olmadığını keşfetti. Patrik hemen irkildi, bu tür bir durum ancak rakibin seviyesi kendisinden yüksek olduğunda meydana gelirdi. Elvis'in yönüne inanamayarak baktı, açıkça hala dört yıldızlı bir Küçük Büyücüydü, ancak Elvis'in uyguladığı sihri kaldıramadığı gerçeği de doğruydu.
Burada ne oluyor yahu?
Büyük yaşlı bunu görünce, kendisini ve patriği mevcut çıkmazlarından kurtarmak için hemen bir büyü yaptı.
Ama aynı zamanda Elvis'in bir sonraki hamlesini fark etmemişti.
İlk başta ulu büyüğün çağırdığı diğer koyu yeşil asma yılanına karşı savaşan o koyu yeşil asma yılanı aniden üçe ayrıldı. Büyük olan hâlâ önündekiyle güreşirken, diğer ikisi hızla büyük büyüğün ve patriğin yanına gitti.
Hazırlıksız yakalanan büyük ihtiyar ve patriğin bedenleri iki asma yılanı tarafından birbirine bağlandı ve iki koyu yeşil kozaya sıkıca sarılan iki kişi en ufak bir hareket bile yapamayacak şekilde sarıldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Teen FictionBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...