Bölüm 72: Saint Magus 2.35

135 16 13
                                    

Li Luo ve Elvis bir mağaranın içinde oturuyorlardı, ikisinin ortasında bir ateş yanıyordu, ateşten yayılan ışık iki adamın yüzlerinin soluk turuncu bir tabakaya boyanmasına neden oluyordu.

Dün sabah, ani şiddetli yağmur nedeniyle iki adam, büyülü bir canavarla savaşma fikrinden vazgeçti ve son hızla kalacak bir yer aradılar, ancak bir saatten fazla bir süre sonra bu uygun mağarayı buldular.

Li Luo ve Elvis, bir gece mağarada uyuduktan ve hala durma belirtisi göstermeyen dışarıdaki yağmuru dinledikten sonra mağarada kalmaya devam ettiler ve ateşin karşısında kahvaltılarını tamamladılar.

Yağmur uzun bir süre devam etti, bir gün ve bir gece geçmesine rağmen hala durmadı.

Li Luo ancak öğleden sonra dışarıdaki yağmurun yavaş yavaş pıtırtıya dönüştüğünü duydu.

"Elvis, yağmur duracak gibi görünüyor." Li Luo'nun gözleri parladı, hemen ayağa kalktı ve şöyle dedi: "Bir bakmak için mağaranın girişine gideceğim."

Bundan sonra Li Luo, mağaranın çok da uzakta olmayan girişine doğru yürüdü. Girişe vardığında Li Luo, mağaranın girişinde asılı olan asmaları itmek için elini kullandı ve dışarı baktı, orijinal sağanak yağışın artık yavaş yavaş sürekli çiseleyen yağmura dönüştüğünü gördü. Uzaktaki gökyüzü de parlak bir renge bürünmüştü, hemen ardından güneşin hatları parlak gökyüzünde yavaş yavaş ortaya çıktı. Sonra yedi renkli bir gökkuşağı köprüsü belirdi.

Gökkuşağı köprüsü, Li Luo'nun daha önce gördüğü kadar belirsiz ve puslu değildi; aksine, köprünün her iki ucunda süzülen iki gri bulutla, havada çok net bir şekilde asılı duruyordu. Arkadan gelen parlak sarı renkli ışığın ve sisli yağmurun altındaki yoğun ormanın yansıması karşısında, her şey genel olarak bir masal dünyasına girmiş gibi bir fanteziye benziyordu.

Li Luo, gözlerinin önündeki güzel manzara karşısında anında büyülendi, ormana yağmur yağdıktan sonra burnunun ucundaki taze ve temiz havayı kokladı, aniden tüm vücudundaki yorgunluğun uçup gittiğini hissetti.

Elvis, Li Luo'nun arkasından yanına doğru yürüdü. Li Luo'nun gözlerinde parıldayan küçük duyguları gördü ve ağzının kenarını kıvırmaktan kendini alamadı.

Tam o anda, Elvis kalbinde açıklanamaz bir titreme hissetti. Tüm vücudundaki kan da onunla birlikte yavaş yavaş kaynadı.

Bu tanıdık duygu Elvis'in masmavi gözlerinin bir anlığına küçülmesine neden oldu.

Elvis, Li Luo'nun beline sarılmak isteyen eli geri aldı ve ona tanıdık gelen yöne baktı.

Li Luo da Elvis'in ruh halindeki değişikliği fark etti, görüş alanını geri çekti ve bakışlarını Elvis'e çevirdi ve ardından "Elvis, sorun ne?" diye sordu.

"Üçüncü öğe ortaya çıktı." Elvis gözlerini kıstı, "Ve hareket ediyor."

Sonunda ortaya çıktı mı?

Li Luo, Elvis'in sözlerini duyduğunda gözleri dayanamadı ama anında parladı. Bu, o ve Elvis'in nihayet yeni bir bölüme girebileceği anlamına geliyordu.(tam karşılığını bulamadım ama burda kastetmek istediği bence önemli olaylardaki geçiş. Elvisi'in büyücülük okulunda okuması ve yaşadıkları kabaca benzer ve önemli bir olay. Okukdaki bu kısım bitti şimdi yeni bir önemli olayın bulunduğu diğer kısımdalar. Bu kadar uzun bilgilendirme yazdığım için üzgünüm. Daha kısa nasıl açıklayabilirim bulamadım.)

Elvis, o şeyin hareketinin hızını ve yönünü anlayıp elini uzattı ve Li Luo'nun beline sarıldı, ardından Li Luo'yu mağaranın girişinden atlamak için aldı.

The Transmigration Routine of Always Being Captured by MLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin