Akademinin girişi neredeyse yakın olmasına rağmen, yeni öğrencileri yöneten akıl hocasının onları akademiye getirme niyeti yoktu.
Akıl hocası döndü ve arkasında duran binden fazla öğrenciye baktı, keskin koyu kahverengi gözleri kalabalığın üzerinde gezindi, hepsinin hemen sırtlarını dikleştirmelerini ve akıl hocasına gözlerini kırpmadan bakmalarını sağladı.
“Hepiniz sınavı geçtiniz, ancak üniversitemizin kurallarını da bilmelisiniz. Akademiye girmeden önce, yeteneklerinizi değerlendirmek ve öğrencilerin gireceği notları sınıflandırmak için bir testten daha geçmeniz gerekiyor. Sizin için bu test geleceğiniz için en önemli testtir. Umarım herkes azami kapasitesini ortaya koyabilir ve sınıfa en iyi kaynaklarla girmek için çabalayabilir.”
Elini kaldırdı ve öğrencilerin arkasını işaret etti, "Bu orman aynı zamanda uçsuz bucaksız Sihirli Canavarlar Sıradağları'nın bir parçasıdır, ancak önceki şehrinizin güvenli olan çevre bölgelerinin aksine, arkanızdaki orman yakındaki bölgeye ait. Sihirli Canavarlar Sıradağları'nın orta kısmının kenarı ve pek güvenli değil. Her zaman etrafta dolaşan üç veya dört sıra büyülü canavar vardır. Girdikten sonra kesinlikle güvende olduğunuzu garanti edemem. Birisi sınava girmek istemiyorsa, şimdi sınavdan çekilebilirsiniz. Elbette bu, akademimize girme fırsatından vazgeçtiğiniz anlamına gelir. İtiraz yoksa testin kurallarını açıklayacağım.”
Bu sert suratlı erkek akıl hocası konuşmayı bitirdikten sonra, koyu kahverengi gözleriyle öğrencilerinin etrafına baktı. Kimse ayrılmak istediğini söylemediğinde açıklamaya devam etti, "Birinci sıra büyülü canavarı avlamak 2 puan, ikinci sıra büyülü canavarı 10 puan, üçüncü sıra büyülü canavarı avlamak 50 puan ve üçüncü dereceden fazla. büyülü canavar 100 puan.” Bir an duraksadı, devam etmeden önce, “Her öğrenciye bir sihirli kart verilecek, eğer başka bir öğrencinin kartını kaparsanız, puanınıza doğrudan 50 puan ekleyecektir. Eğer tehlikenin farkındaysanız, doğrudan sihirli kartı kırabilirsiniz, çünkü kaybolan veya bozulan bir sihirli kart sizi buraya aktarmaya zorlayacaktır. Tabii ki, bu aynı zamanda mücadelenizin sona erdiğini ve puanınız yalnızca siz zorla aktarım yapana kadar sayılacağını gösterir.”
Başlangıçta güçlü bir ittifak kurmak isteyen gençler, akıl hocasının sözlerini duyduktan sonra adımlarını anında durdurdu. Gözlerinde tereddütlü duygularla birbirlerine bakmaya başladılar. Ne de olsa, yeterince güçlü değillerdi, çünkü sihirli kartları aynı zamanda bonus puanları da dağıtabiliyordu, güvenebilecekleri güçlü bir yeteneğe sahip bir öğrencinin onları zorlamayacağı ve kartlarını doğrudan elinden almayacağını kim bilebilirdi?
Bu sırada akıl hocası devam etti, "Hepiniz bir sihirli kart aldıktan sonra, sihirli diziye girin ve sihirli dizi sizi çeşitli yerlere dağıtacaktır. Tabii ki, pozisyonlar nispeten güvenli olacak. Test süresi yarım aydır, lütfen kendinize iyi bakın.”
Akıl hocasının sözlerini duyduktan sonra, gücü zayıf olan öğrenciler hemen rahat bir nefes aldılar, en azından hala bir şansları vardı, ilk girdiklerinde kartlarının ellerinden alınması konusunda endişelenmediler.
Elvis, Li Luo'yu kollarında tutarken sessizce kalabalığın arkasında duruyordu. Buna rağmen, birçok insan hala onu fark etti. Ne de olsa ilk sınavda ortaya çıkan birkaç yetenekli öğrenciden biriydi.
Sihirli kartı alıp saklama çantasına yerleştirdikten sonra Elvis, diğer öğrencilerle birlikte ışınlanma düzeninde durdu.
Elvis'in koynunda kalan Li Luo, önündeki sahne hemen başka bir manzaraya dönüşmeden önce sadece birkaç kez gözlerini kırpabildi.
Başlangıçta Elvis'in etrafında toplanmış olan tüm öğrenciler ortadan kayboldu, ikisi büyük ve yüksek ağaçlarla çevriliydi ve bu yerden çok uzakta olmayan küçük bir şelale ve berrak mavi suları olan bir göl vardı. Sayısız melodik ve güzel sesli kuş cıvıltıları belli belirsiz duyuluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Teen FictionBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...