Li Luo, Elvis'in masasının önünde yatıyordu, kuyruğu vücudunun yanında daire çiziyordu. Tüm vücudu yuvarlak bir şekil aldı ve ayrıca onu beyaz bir kürk topu gibi gösteren kedi kürkü kabardı.
Bu kürk topun bir çift üçgen kulağı, pembe küçük bir burnu ve yuvarlak kehribar rengi gözleri vardı. Elvis ilk gün onu sınıfa gittiğinde, sınıftaki sadece üç kızın dikkatini çekti, biri Luna'ydı. Elvis'in koynunda Li Luo ile geldiğini görünce Luna'nın gözleri anında parladı.
Luna ilerlemek ve o küçük yuvarlak kediye dokunmak istese de, Elvis'in yaydığı baskı altında, kendi heyecanlanan kalbini dizginledi ve diğer iki kız da öyle yaptı. Elvis'in geçinmesinin kolay olmadığının bilincine vardıktan sonra olay yerine bakan birkaç göz Elvis'e yaklaşmaya cesaret edemedi.
O günün akşamı geri döndükten sonra, Li Luo hemen mevcut hikayenin ilerleme çubuğunu kontrol etti ve ilerleme çubuğunun zaten %13'e ulaştığını öğrendi, Elvis uyukusunu Xiao Qi'yi aramak için kullandı ve alışveriş merkezini açtı.
Alışveriş merkezindeki eşyalar, büyülü dünyada önceki dünyaya kıyasla çok daha fazlaydı ve ilk dünyadaki kadar çok vicdan azabı yoktu, Li Luo'nun gözlerini kamaştıran birçok çeşit eşya görülebilirdi.
Li Luo, alışveriş merkezindeki tüm eşyaları kabaca okuduğu için neredeyse bütün gece uyumadı. İçinde çok ilginç bir eşya gördüğünde, Li Luo onu satın almak için bir dürtü duydu ama arzusunu bastırdı. Sonuçta, sadece bir şansı vardı, kullandıktan sonra, eşyayı tekrar satın alabilmek için sadece ilerleme çubuğunun %30'a ulaşmasını bekleyebilirdi.
Li Luo şu anda en çok hangi eşyaya ihtiyacı olduğunu biliyordu, sonuç olarak şu anda kendisi için en iyi eşyayı aramaya devam etmeden önce sadece biraz cesareti kırılmıştı.
Sonunda, Li Luo bir eşya seçti, böylece sadece normal zamanlarda ilahi duyuyu kullanarak Elvis ile konuşmakla kalmadı, aynı zamanda canavar formundayken adamla doğrudan konuşabildi. Ayrıca bu eşyanın ek bir yeteneği daha vardı, yani söylediği sözlerin gerçekleşmesini sağlamak. Ancak bu yeteneğin soğuma süresi nispeten daha uzundu ve sizden daha yüksek bir rütbeye sahip biri üzerinde kullanılamazdı, ayrıca zaman sınırı tıpkı bir gün ilk dünyadaki Evrensel Kılık Hapı gibiydi.
Ertesi gün, Li Luo, podyumda akıl hocasının sesini dinlerken göz kapakları aşağı inmeye devam ederken esnemeden edemedi.
Elvis, Li Luo'nun küçük hareketini fark etti ve masasının çekmecesindeki küçük yuvarlak kedinin çenesini kaşımak için parmaklarını uzattı, sonra ilahi duyusunu kullanarak Li Luo'ya dedi ki, [Uykuluysan, o zaman uyu, dersin bitmesi uzun zaman alacak.]
[En, o zaman uyuyorum.] Li Luo, iki ön pençesini çenesine koymadan önce bir kez daha esnedi ve akıl hocasının ders veren sesi eşliğinde gözlerini kapadı, çabucak uykuya daldı.
Elvis, elini çekmeden önce uykuya dalana kadar masa çekmecesindeki küçük kedinin uzun kürkünü sürekli olarak okşadı ve bir kez daha akıl hocasının platformdaki dersini dikkatlice dinledi.
St. Helier Magic Academy'ye girdikten sonra, derse katılmanın yanı sıra neredeyse tüm zamanını kütüphanede geçirdi.
St. Helier Magic Academy'nin kütüphanesi üç seviyeye bölünmüştü: ilk seviye tüm öğrenciler için açıldı, ancak ikinci ve üçüncü seviyelerin girebilmek için bazı şartları yerine getirmesi gerekiyordu. İkinci seviye sadece Kara Diken sınıfındaki öğrencilere açılırken, üçüncü seviye üçten fazla akıl hocasının onayına ihtiyaç duyuyor ve akademinin soruşturmasını içeriyor, ancak o zaman girebiliyordunuz.
Ancak Elvis için, birinci ve ikinci seviyelere girebilmek zaten yeterliydi çünkü üçüncü seviye, ihtiyacı olmayan daha değerli ve gelişmiş sihirli parşömenleri tutuyordu. Aziz Büyücü'nün elinde bıraktığı sihirli parşömenler, üçüncü katta saklanan herhangi bir ciltten daha değerliydi ve güç daha da tahmin edilemezdi.
Bu son birkaç ayda, Elvis, akıl hocaları tarafından öğretilen bilgilere ek olarak, birinci seviyedeki tüm önemli temel sihirli parşömenleri zaten kontrol etti, Elvis, sıkışıp kaldığı dört yıldızlı Junior Magus bariyerinin gevşemeye başladığını hissetti. Biraz daha zamanla, beş yıldızlı Büyücü seviyesine girebileceği tahmin ediliyordu.
Bilinçsizce, neredeyse yarıyılın sonu oldu.
St. Helier Sihir Akademisi her dönem sonunda bir değerlendirmeye tabi tutulacaktı ve bu değerlendirme Sihirli Canavarlar Sıradağları'nda da yapıldı. Bu değerlendirme, öğrencilerin bu dönem boyunca öğrendikleri sihir bilgisine hakim olma ve uygulamadaki yeterlilik derecesini test etmek içindi. Akıl hocası, Sihirli Canavarlar Sıradağları'nın içindeki çeşitli bölgelere belirli bir eşya koyardı. Öğrencilerin, akıl hocasının yerleştirdiği eşyaları bulabilmeleri için belirli bir sihir yapmaları gerekir.
Tabii ki, bu süre zarfında, öğrencilerin ormanın içindeki büyülü canavarlarla karşılaşmaları da çok muhtemeldi ve bu, öğrencilerin savaşma yeteneklerini azaltacaktı, bu yüzden aynı anda bu üç faydayı kazabileceklerdi. Havarilerin kabiliyeti ve ayrıca sadece narin ve zayıf büyücülere sahip olan diğer akademiler gibi değil, St. Helier Magic Academy'den mezun olan öğrencilerin hiçbiri araları kötü olan çeşitli güçlerin hedefi olmayacaktı.
……
Karanlık gecede, St. Helier Magic Academy'de belirli bir odanın içinde.
İçerideki konuşmaların yabancılar tarafından duyulmamasını sağlamak için odanın etrafına ses geçirmez sihir yerleştirilmişti.
Koyu kahverengi saçlı genç bir adam masada oturuyordu, bir ayağını yere dayamıştı, önünde ki sağlam yapılı başka bir genç adamla konuşurken ifadesi kasvetliydi ve açık gri gözleri dayanılmaz bir kıskançlık ve nefretle dolup taşıyordu.
Diğer genç adamın da koyu kahve saçları vardı, genç adamın sözlerini dinlemeyi bitirdikten sonra gözleri koyu bir ışıkla parlamaktan kendini alamadı ve dudaklarında bir alay vardı.
Elvis adındaki bu adamı doğal olarak tanıyordu ve gençlerden kuzeni Tals kadar nefret ediyordu. St. Helier Macig Akademisine girmeden önce, bu genç adam her zaman klanın gurur kaynağı olmuştu. Tüm kıtadaki en iyi büyü akademisine girme yeterliliğini elde etmiş olsa bile, klan onu sadece birkaç cümleyle övdü, çünkü bakışları hâlâ bu dehaya odaklanmıştı. Tals'tan gençliğin yeteneğini kaybettiğini duyduktan sonra, artık onunla ilgilenmedi. Beklenmedik bir şekilde Elvis yeniden karşısına çıktı, ancak şimdi klanlarının şecere kayıtlarından çıkarılmıştı, klana geri dönmeyeceğini de açıkça belirtti.
Bu çok iyiydi!
O zaman, onu yıllarca bloke eden bu kılçığı tereddüt etmeden çıkarabilirdi.
Dört yıldızlı Genç Büyücü seviyesi, üç yıldızlı bir Bilgin Büyücü ile başa çıkmak için fazlasıyla yeterliydi. Dönemin sonunda onu gizlice öldürdüğü ve cesedini Sihirli Canavarlar Sıradağları'nın orta kısmına attığı sürece, kimse öğrenemezdi.
Test bittiğinde, cesedinden hiçbir kalıntı kalmayacaktı. Tüm insanlar onun yanlışlıkla güçlü bir büyülü canavarın inine adım atan şanssız bir kişi olduğunu düşünecekti, bu yüzden onun tarafından öldürüldü, sonuçta kimse ondan şüphelenmeyecekti, böyle şeyler her yıl oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Novela JuvenilBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...