Yale Şehri, Galing İmparatorluğu'ndaki ana şehirlerden biriydi, bu yüzden çok müreffehti.
İnsanlar sokaklarda gelip gidiyordu, çok canlı görünüyordu. Üstelik bu, birkaç ünlü akademi arasındaki yarışma olduğundan ve dünyanın dört bir yanından veya diğer ülkelerden yarışmayı izlemeye gelen pek çok insan olduğu için, sonuç olarak, şu anda Yale City'de çok daha fazla insan vardı.
Tabii ki, ilk birkaç tur nispeten büyük ölçekli bir eleme yarışmasıydı, halka açık değildi ve ancak daha sonraya kadar, bu akademilerin dışındaki kişilerin yarışmayı izlemesine izin verildi, ki bu kesinlikle ücretsiz sağlanmamıştı. Bu birkaç akademinin müritleri dışında yarışma arenasının etrafındaki girebilmek için herkes giriş ücretini ödemek zorundaydı.
Yarışma ne kadar heyecanlıysa, giriş ücreti de o kadar pahalıydı, giriş ücreti çok pahalı olmasına rağmen çoğu insanın kabul edebileceği bir aralıkta belirlenmişti, bu nedenle birçok kişi En heyecan verici kısım olan son birkaç yarışma turunu görmek için geliyordu.
Yüzlerce yıldır devam eden bu yarışma, büyük ölçüde katılan her akademinin itibarını da yükseltmeyi başarmış, kıtada zaten ünlü olan bu akademilerin daha da tanınmasını ve halkın kalbinde daha da kök salmasını sağlamıştır.
St. Helier Magic Academy'de sıkılmış hisseden ve Yale City'de dolaşmaya çıkan pek çok öğrenci olduğu için, Li Luo odadan çıkar çıkmaz hemen kedi formuna döndü, Elvis onu aldı ve ana caddeye doğru yürümeden önce onu kollarına aldı.
Li Luo, Elvis'in göğsünden başını uzattı, zihninde müzayede evinin haritasının konumuna baktı, gözünü kırpmadan etrafına bakınırken, göz açıp kapayıncaya kadar hedefini kaçıracağından derinden korktu.
Aslında, Elvis'in şu anki konumu hala varış noktasından iki veya üç blok ötedeydi, temel olarak, aramaya bu kadar erken başlamaya gerek yoktu. Li Luo bunu yalnızca on dakikadan fazla tutabildi, hemen dayanamadı ve yüzünü Elvis'in kucağına gömdü ve ovuşturdu, özellikle de uzun süre baktıktan sonra gözlerindeki acının sadece biraz azaldığını hissetti.
Gözleri rahatladıktan sonra, Li Luo çevreye eskisi kadar dikkatli bakmadı ve sadece Elvis'in kucağına yuvalandı ve zihninde doğrudan müzayede evi ile aralarındaki mesafeye baktı. O da eskisi kadar gayretli bakmıyordu ve sadece ilgisini çeken bir şey gördüğünde kafasını çıkarıp bir süre ona bakıyordu.
[Buradaki büyücülerin ticaret pazarına gidip bir göz atalım, o yerde bakılacak çok şey olmalı.] Elvis, insanların geldiği pazarda bir süre yürüdükten sonra aniden Li Luo'ya dedi.
Elvis artık Orta Düzey Büyücü olmuştu ve şimdiden kendi sihirli parşömenlerini yazabiliyordu. Daha önce Elvis, yurt odasında her gün uzay büyüsünün parşömenini çalışıyordu ve şu anda da küçük bir başarıya ulaşmıştı. Li Luo'nun boynuna asılan küçük bir brokar çanta, Elvis'in onun için yaptığı saklama çantasıydı.
Dahası, rütbesinin neredeyse altı yıldızlı bir Büyük Büyücü olması gerektiği tahmin ediliyordu, atılım yaptığında, güçlü dövüş gücüne sahip yaratıkları çağırma becerisini uygulayabilecekti.
Tabii ki, sadece sıradan altı yıldızlı Büyük Büyücü olsaydı, sadece nispeten düşük seviyeli bazı yaratıkları çağırabilmeleri gerekirdi. Ancak Elvis bu dünyanın kahramanıydı ve doğal olarak diğer insanlardan farklıydı.
Li Luo bu karakter hakkında yazdığında, anında ona büyük bir altın parmak verdi. Böylece, altı yıldızlı Büyük Büyücü'nün krallığına girdiğinde, Elvis'in büyü gücü dolu olduğu veya %60'tan fazlası kaldığı sürece, kendi seviyesinden bir seviye daha yüksek olan farklı yaratıkları çağırabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Novela JuvenilBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...