İyi okumalar.
*
şeytana mektup - 1. mektup
"Bugün bu evde geçirdiğim 95.gün. Bay V.'ın beni hala neden öldürmediğini anlamıyorum. Aslında anlamadığım bir diğer şey ise Bay V.'ın beni öldürmekten beter edip bir ömür hapsedecek kadar bu derece büyük bir kin duyması... 95 gün ki yeterince uzun üstelik uyumadığınız zaman gün içinde kalabildiğiniz tek kişi kendinizseniz bolca düşünecek zaman oluyordu. Benim ise Bay V.'ın nefretini hak edecek ne yaptığım? Görevim için onu takip etmem mi sorun? Hiç sanmıyorum. Özel eşyalarını kurcalamak, evine girmek mi? Hayır. Ben onun tüm başarısızlıklarıyım belki de. Tüm öfkesini kusabileceği, yöneltebileceği, intikamını alabileceği kişiyim. Onlara yapamadıklarının hepsini bana yaptı, bana yapıyor. Bunun farkındayım ancak bu gerçeğin canımı yakmadığını söyleyemeyeceğim. Bu derece gözden çıkarılabilir olmak kanıma dokunuyor. Ana aile gittiğimden beri beni aramadı, bir kişi bile nerede olduğumu merak etmedi. Ben herkes için oradayken gözden kaybolduğum anda kimse benim nerede olduğumu merak etmedi. Yokluğumu bile fark etmediler. Hiçbir şey canımı umursamazlık kadar acıtmadı. Evet Bay V.'ın işkenceleri bile... Çünkü beni asıl umursamayan o. Bay V. beni hiç görmedi. Bunlardan bu olanlardan bahsetmiyorum. Yıllar boyu Bay V. bir kere bile beni görmedi. Bana bakmadı. Beni fark etmedi. Ancak tek fark ettiği zaman nefreti, öfkesi, intikamı için oldu. Acılarını kusmak için oldu. Halbuki ben ona zarar verecek hiçbir şey yapmamıştım, yapmam da. Geçmişte de yapmadım. Düşman gördüğü her an ben onun aslında... Neyse. Bunlar için çok geç belki de. Bay V. beni bir kere düşman gördüyse bir daha başka bir şey olarak görmesi mümkün değil. Onun topraklarında öfkeden başka bir şey yetişeceğine inanmıyorum. Benim ise ümit etmeye mecalim bile kalmadı. Hiçbir şey için." Pete.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı Duygular | vegaspete | boyxboy
Fanfiction"ben karanlığa hapsoldukça sen aydınlığa çıkıyorsun." kinnporsche eserindeki vegaspete çifti için yazılmış hayrankurgusudur. Olumsuz içerik mevcuttur. +18 İki erkek arasındaki ilişki işlenmektedir.