5. şeytanı ayart

1.3K 81 58
                                    

Ay aramıza yeni gelenler olmuş hoşgeldiniz hoşgeldiniz kolonya buyrun :) yorumlarınızı tebessüm ederek okuyorum, bu fici yazarken zaten hepimiz pete'i sevelim onu konuşalım diye yazmıştım o yüzden yorumlarda pete övülmesini görmek aşırı hoşuma gidiyor :) evet bu ficte pete'in yeri ayrı olacak onu diyeyim yani ben pete'ciyim. go pete.


şeytanı ayart.

Akşamları benle yemeyi alışkanlık haline getirmişti. Daha doğrusu yemeklerimi o getirdiği için mecburen onu bekliyordum ben de. Benimle konuşma çabaları sonuçsuz kalınca beklediğim hiçbir tepkiyi vermiyor ve daha şaşırtıcı olan çabalamaktan da asla vazgeçmiyordu. Bu değişime hiç anlam veremiyordum tanıdığım puşt hiç tanımadığım bir puşt haline dönüşmüş ben ise sadece seyrediyordum. Sanki öteki tarafa gidip gelen ben değil de oymuş gibi bir sakinlik çökmüştü üzerine. Yine de bu durum fırtına öncesi sessizlik de olabilirdi. Şeytan söz konusuysa asla kurallara göre oynamasını bekleyemezdiniz. Bunun için ne yapacaksam çabucak yapmalı onu avucumun içine almalıydım.

Bu sürede fark ettiğim bir diğer şeyse 3 günlük ortadan kayboluşunun haricinde gece asla dışarı çıkmaması ya da bir misafirinin gelmemesiydi. Şu özel misafirden bahsediyorum tabi ki. Bu adam seks bağımlısı değil miydi? Ya da ben mi öyle sanıyordum. Yine de erkeksiz kaldığı bu süre onun için uzun bir zaman dilimiydi. O zaman bir açık bulmuş olduk dimi. Evet Pete buradan yürümeye devam etmeli.

Yemekten sonra kendi odasına çekilmişti. Salak herif beni aşağıki kafesten alıp daha süslüsüne koyunca her şeyin düzeleceğini mi sanıyordu? Burada hiçbir şey yoktu ki. Ahh tabi ki teknolojik hiçbir şey yok demek istiyorum. Yoksa kitaplar, dergiler, bulmacalar getirmeyi eksik etmiyordu. Gardiyanım pek bi iyi niyetliydi doğrusu. Neyse bu sessizlik yeminini bozma zamanı geldi. Sinirimin geçtiğini düşündürecek kadar ona küs kalmış gibi yapıp şimdi yumuşamış gibiye geçebilirdim. Duvara vurmaya başladım bir süre sonra kapıyı çalıp içeri girdi.

"bir şey mi istiyordun."

"evet. Alışveriş yapmak istiyorum bu kıyafetlerin hepsi iğrenç, bunları giymem."

"o zaman giyme." diyip piç gülüşü attığında gözlerimi devirdim. Evet puşt aynı puşttu.

"tamam dışarı çıkar demiyorum, internetten alayım o zaman."

"benimle birlikte seçebilirsin."

"tamam."

Puşt odama adımlayıp yatağa ilerledi. "napıyorsun" dememe aldırmadan yanıma uzandı. "ayakta mı dikileceğim." Eh haklıydı ama onunla yan yana uzanmak garip hissettiriyordu. Midem bulanıyormuş gibi. Umursamadan elinden telefonu kapıp birkaç siteye girdim. Rengarenk eşofman takımları, sweatler, pijama takımları alıyordum. Parası benden çıkmadığı için bilhassa en pahalılarını alıyordum. Sonunda siyah giymeyeceğim için o kadar mutluyum ki. Ben alışveriş yaparken puşt ise sadece bana bakıyordu. Birazdan bankadan alacağın mesajı görünce bakışların belki önüne döner sevgili puşt. Kıkırdayarak telefonu ona uzatacakken aklıma gelen şeyle durdum. Doğru ya benim amacım onu kışkırtmaktı. Boğazımı temizleyerek önüne dön iç çamaşırı da alacağım dedim. Bunu dememle sonunda gözleri benden telefonna döndü. Tabi ki böyle yapacağını biliyordum sevgili kitap gibi okunabilir şeytan. Gel bakalım bu geceyi senin için zorlu hale getirelim o zaman.

Yine girdiğim sitede pahalıdan ucuza şeklinde filtreleyerek en seksi iç çamaşırlarını aradım. Asla giymeyecek olsam da almalı en azından puştun aklına onları giyme ihtimalimi sokmalıydım ki beni o şekilde hayal etsin. Gerisi mi ehh biraz zorlanacak yerleri olabilirdi. Seçtiğim birkaç takımı sepete atarken her defasında puşt bir bana bir ekrana bakıyor gözleri gitgitde kararıyordu. Almayı bitirdikten sonra inanamayarak "bunları cidden giyecek misin" dedi.

"Evet, neden şaşırdın ki, beni hapsetmeden önce de takım elbisemin altında hep bunlar olurdu." Yalan. Ama bunu bilmesine gerek yok. Bakalım geçmişe gitsin ve aklına eski Pete neler giyebilirdi ihtimalleri düşsün. Mümkün olduğu müddetçe aklında yer etmeli gün içinde tek ben kalana dek beni düşünür hale getirmeliydim.

Bu sefer boğazını temizleyen o oldu. Telefonunu kapıp hemen ayaklandı ve çıkışa yöneldi.

"anlıyorum. İyi geceler ben yatıyorum."

"hm."

Bu saatte yatmadığını elbette biliyorum puşt. Ama sorun değil. Şimdi gerisini sen düşün. Beni eşin olarak sen seçtin ve bu oyunu vermeyeceğimi bilmelisin.



// öhhöm şöyle bir şey almıştır belki pete, hm? gerisi hayal dünyanıza ama vegas biliyor bak o gördü ne aldığını :)

// öhhöm şöyle bir şey almıştır belki pete, hm? gerisi hayal dünyanıza ama vegas biliyor bak o gördü ne aldığını :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Saklı Duygular | vegaspete | boyxboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin