Ay alışacağım şöyle şeyler yazmaya, o yüzden acemiliklerimi mazur görün he mi :)
21. şeytanın günahı.
Pete banyoya girmiş ben kalkmış ve sızlayan aletimle beş dakikadır arkasından bakıyordum. Pekala bunu kesinlikle beklemiyordum. Pete'in gözlerinde gördüğüm öfke, nefret tanıdık duygulardı ama bu gece gözlerime baka baka bana meydan okuması, bunu çıplak bedeniyle korkusuzca yapması beni ilk kez afallatmış, ne yapacağımı bilemez hale getirmişti.
İradesiz biri değildim, erkeğe doymamış hiç değildim. Yalnızca çıplak gördüm diye daha önce birine kaldırmamıştım. Ancak şuanki halim bana bazı ilkleri yaşatır görünüyordu. Pete'in gözlerinde gördüğüm karanlık beni içine çekiyor, aramızda sadece ikimizin bildiği ikimizin gördüğü bir dansa davet ediyordu. Bu bir tutku oyunu muydu, baştan çıkarma mıydı, yoksa sadece cezalandırma mıydı? Pete'in yaptığı, yapmaya çalıştığı her neyse ben bunu anlayamadan bedenim harekete geçmişti bile. Pete beni benden önce çözüyor, çözdüğü her yerde yeni bir yangın başlatıyordu.
Gördüğüm görüntü aklımdan çıkmıyordu. Pete her zaman bu kadar seksi miydi? Yoksa ben her gün yeni bir Pete görmek, her gün yeniden Pete'e yenilmekle mi lanetlenmiştim. Ancak bugün gördüğüm Pete'i aklımdan atsam bile onun kanıma karışan zehrinden kurtulamazdım sanırım. Ve ben bu Pete'e bir ömür yenilmeyi bir borç bilirdim. Bu benim en güzel, en haz dolu yenilgim olabilirdi.
Elimi sızlayan aletime atmamla gözlerimi kapatmaya gerek bile duymamıştım. Çünkü Pete gözümün önünden gitmiyordu, gidemiyordu. Beyaz zayıf teni, dolgun kalçaları ve en önemlisi bir ateşi andıran gözleri.. Pete'in gözlerine baksam başka bir şeye ihtiyaç duymadan boşalabilirdim bile. O gözleri beni kıskıvrak yakalıyor, bedenimin her yerini ateşle kuşatıyordu. Yanıyordum ve o yangını başlattığını pekala biliyordu. O bakışlar beni bile isteye yok etmeye yanıyordu. Ardından dudakları düştü aklıma. Bununla birlikte elimin hareketleri hızlandı. Sahi Pete'in tadı nasıldı acaba. Daha önce birinin tadını hiç merak etmemiştim. Dudaklarının tenimde gezdiği, elimin yerine onun küçük ağzının geçtiğini düşündüm. Elimin hareketleri hızlandı. Aletimi boydan boya sıvazlıyordum ancak yeterli gelmiyordu. Ben daha önce hiç tatmadığım bir şeyi istiyordum Pete'in dudaklarını aletimle talan etmeyi...
Elimle hızlansam da dedim ya yeterli gelmiyordu gelemiyordu ben Pete'e susamıştım. Adımladım. Bizi ayıran ve Pete'i benden 10 adım öteye koyan o kapıya yaklaştım ve elimi koydum. Sanki Pete'e dokunabilirmişim gibi. İşte şimdi gözlerimi kapatmaya ihtiyaç duydum. Pete'i düşündüm, onun gözlerini, ağzını, bembeyaz tenini ve o kalçalarını. Aynı zamanda kapıya sıkıca tutunuyordum. Hareketlerim devam ederken ben, beni kuşatan Pete ile zirveye tırmandım. Pete'in adını inleyerek kapıya boşalırken gözlerimi açtım. Pete beni yakıyor bunu bilerek yapıyordu. Ama bu geceden sonra bu Pete ile ben cehennemin müdavimi olmaya razıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı Duygular | vegaspete | boyxboy
Fanfiction"ben karanlığa hapsoldukça sen aydınlığa çıkıyorsun." kinnporsche eserindeki vegaspete çifti için yazılmış hayrankurgusudur. Olumsuz içerik mevcuttur. +18 İki erkek arasındaki ilişki işlenmektedir.