iyi okumalar.
*
45. şeytandan uzakta.
tik - tak, tik - tak.
bu kaçıncı saat unuttum. buraya geleli kaç gün oldu bilemiyorum. vegas'tan uzakta.. vegas benden şuan oldukça uzakta.
tik - tak, tik - tak.
"pete bahçeye çıkmayacak mısın?"
"hayır."
"biraz hava alsana. kaç gündür odandasın sadece."
"istemiyorum"
"tamam sen bilirsin."
tik - tak, tik - tak.
aklım hep ayrıldığımız yerde. onun belki de en masum olduğu, tek masum olduğu yerde.. o yanıbaşımda, yüzünde huzurlu bir ifadeyle uyurken.
tik - tak, tik - tak.
buraya gelirken aklımda orada, o evde hapis olan pete'den kurtulma isteği vardı. o pete bana sadece acı veriyordu. artık o pete olmadığım, vegas'ın aşkı olan pete'e dönüştüğüm zamanda bile yakamı bırakmayan geçmişin pete'i benim her mutluluğumu, vegas ile olan her güzel anımı mahvediyordu. beynime bir kıymık gibi batıyor, güzel anları yırtarak geçmişin acı dolu anılarını saçıyordu. o pete, yeni pete'e hiç rahat vermiyordu. kaçtım, kaçmak zorunda olduğum için kaçtım. eski pete'den onun yaşadıklarından kurtulmak için kaçtım. ancak şimdi hapis olduğum yer kaçarken arkamda bıraktığım o kişi, onun gözleri. ben hapishanemden kaçıp yeni bir hapishaneye düşmüştüm, bundan ise kurtulma şansım yoktu.
tik - tak, tik - tak.
ben eski pete'i benliğimden sıyırıp atarken aşkımı da arkamda bırakmıştım. şimdi pete'den kurtuldum ancak geri dönüp aşkımı alacak gücümü bulamıyorum. her şey bitip geride kaldığında eğer bana olan aşkı devam ediyorsa ben de onu hiç bırakmayacağım, söz veriyorum seni dönüp alacağım aşkım..
"pete doktorla görüşme saatin geldi. seni bekliyor."
"tamam geliyorum."
senin için geleceğim aşkım, iyileşip senin için geleceğim..
y.n.// upss oh pete :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı Duygular | vegaspete | boyxboy
Fanfic"ben karanlığa hapsoldukça sen aydınlığa çıkıyorsun." kinnporsche eserindeki vegaspete çifti için yazılmış hayrankurgusudur. Olumsuz içerik mevcuttur. +18 İki erkek arasındaki ilişki işlenmektedir.