Τώρα
Ηρώ,18 ετών"Monsters"από "All Time Low" έπαιζε μέσα στο αυτοκίνητο.
Οι εικόνες του δρόμου περνούσαν με ταχύτητα από το παράθυρο ,καθώς ο Αχιλλέας πατούσε το γκάζι.
Το ένα χέρι στο τιμόνι,με το άλλο να καπνίζει.
Ο καπνός να αιωρείται στο χόρο, όπως και ο ηλεκτρισμός μεταξύ μας, που δεν λέει να φύγει.
Πυκνός ,έντονος.
Ο αέρας φυσάει από τα παράθυρα.
Κατευθυνόμασταν με ταχύτητα προς το πάρτι.Η τούρτα στο κουτί λιγόστευε, κάθε στιγμή που περνούσε ,όλο και περισσότερο.
Το κουτάλι στο στόμα μου με τη γεύση πραλίνα σοκολάτα ,έστελνε κύματα απόλαυσης, σε όλο μου το σώμα.
Η γλώσσα μου και τα χείλη περνούσαν από την επιφάνεια του.
Η σοκολάτα λένε είναι καλύτερη από τον οργασμό.
Εγώ θα έλεγα ισάξια.
Μπορεί να μη τον είχα νιώσει με άλλον άνθρωπο, αλλά ήξερα καλά πως ήταν.
Το άγγιγμα το δικό μου, ποτέ δε το φοβόμουν.
Βγάζοντας ένα μικρό ήχο έκστασης γλείφοντας την άκρη του κουταλιού,η άκρη του ματιού μου, διέκρινε το νευρικό κορμί του, που ανάσενε βαριά.
Το χέρι σφιγμένο στο μοχλό ταχυτήτων, έτοιμο να το σπάσει.
Τα στόμα.του σφιγμένο.
Ένα μισό γελάκι σχηματίστηκε στο πρόσωπο μου και ένα μικρό αίσθημα ικανοποίησης αλλά ταυτόχρονα και θυμού με κατέκλεισε.
Αυτή θα βγεί αληθινή.
Έπαιζε μαζί μου .
Αλλά παίζει με το λάθος κορίτσι.
Τα ήξερα αυτά τα παιχνίδια .
Πολλές φορές μου έλεγε τέτοιες κουβέντες χωρίς να καταλήγουν πουθενά.
Αδερφή του.
Σε βλέπει σαν αδερφή του
Έτσι ήταν το στύλ του.
Στα λόγια και τις λέξεις καλλιτέχνης.
Από την εφηβεία του όλες κρεμόντουσαν, από τα χείλη του και έτρεχαν από πίσω του.
Η Τριάδα ήταν η κινούμενη ερωτική καταστροφή.
Μπορεί ο Ορφέας και ο Γαβριήλ να ήταν εκείνοι που ράγιζαν καρδιές.
Αλλά ο Αχιλλέας τις είχε στο πιάτο μαζί με το σφυρί, για να τις σπάσει πριν καν δείξει ενδιαφέρον.
YOU ARE READING
Στάχτες και βροχή
Mystery / Thriller#SPBC2023 WINNER OF 1ST PLACE IN POPULAR IN READERS WINNER OF 3RD PLACE. Κατηγορία Περιπετεια /Θρίλερ Τα αγρίμια ζουν στο σκοτάδι. Χωρίς φραγμούς, χωρίς ελπίδα. Τα μυστικά τους κρυμμένα ακόμα και στο φώς. Μόνο που εμείς επιλέγουμε να κλείσουμε τα...