Τώρα.
Αχιλλέας,23 ετών.Θεέ μου ,την απεχθανόμουν.
Ανδριάνα Βελίτη.Δε βαράμε γυναίκες Αχιλλέα.
<<Τι στο διάολο κάνεις εδώ Ανδριάνα;>>Τη ρώτησε ο Ορφέας .
Ο Γαβριήλ μετά το φιάσκο, είχε βγει έξω στη πισίνα και μιλούσε έντονα στο τηλέφωνο.
Η Ηρώ απλά είχε μείνει στη θέση της και δε κινούνταν.
<<Ήρθα να δω τον αρραβωνιαστικό μου,>>είπε η καστανή κοπέλα και με νωχελικες κινήσεις κινήθηκε προς τα ντουλάπια και άρχιζε να ψάχνει πιθανότητα για καφέ.
<<Δεν είναι το σπίτι σου για να ανοιγεις τα ντουλάπια.Και δεν ήθελα αυτή τη απάντηση>>της άρπαξε ο Ορφέας από τα χέρια τα βαζάκα, απότομα.
Εκείνη τον αγνόησε επιδεικτικά.<<Κάνε κάτι,>>ψέλλισε με τα χείλη του εκνευρισμένος ο Ορφέας κάνοντας τη κίνηση πως τη πνιγεί από πίσω της χωρίς να τη καταλάβει.
<<Την ξέρεις;>>Ακούστηκε από τη μεριά της Ηρώς.
Η Εύα είχε γύρει δίπλα της πίνοντας το καφέ της.<<Όχι, και δε θέλω ,>>απάντησε κοφτά και με κοίταξε αγριεμένα.
Για άλλη μια φορά τα είχαμε κάνει θάλασσα και άντε να βγούμε από αυτό τώρα.
<<Ανδριάνα,γιατί ήρθες ;>>
Τη ρώτησα κάνοντας ένα βήμα μπροστά.<<Καλά είναι δυνατόν να μην έχετε στέβια;>>Είπε εκείνη και τα μάτια του Ορφέα γούρλωσαν.
Η Εύα του έκανε νόημα να ηρεμήσει.Δε τη χώνευε καθόλου
Η Ανδριάνα ήταν από τα άτομα που σου καθόταν στο στομάχι.Κόρη εισαγγελέα ,μορφωμένη με πτυχίο στη δικηγορία και μεταπτυχιακά να την περιμένουν .
Έτοιμη να πατήσει στα χνάρια του πατέρας θα έλεγα κάνεις πως θα τη διακατείχε κάποιος εκλεοτησνός,κάποια φινέτα .
Αλλά δεν ήταν αυτός ο χαρακτήρας της.Ότι ήθελε το έπαιρνε.
Κακομαθημένη μέχρι αηδίάς.
Αγενής και υπερωπτική.Και το δικό μας το μαλακισμένο πήγε και έχωσε τον πούτσο του πριν κάποια χρόνια σε αυτήν και εμείς τώρα γευόμαστε τις συνέπειες.
Αλλά δυστυχώς δεν μπορούσαμε να κάνουμε και τίποτα.
Ο παππούς του χρωστούσε χάρη στο πατέρα της .
Αν και εχθροί τότε τη περίοδο που ήταν ο Γαβριήλ στη φυλακή του είχε ζητήσει χάρη να τον βγάλει και εκείνος το έκανε με αντάλλαγμα.
YOU ARE READING
Στάχτες και βροχή
Mystery / Thriller#SPBC2023 WINNER OF 1ST PLACE IN POPULAR IN READERS WINNER OF 3RD PLACE. Κατηγορία Περιπετεια /Θρίλερ Τα αγρίμια ζουν στο σκοτάδι. Χωρίς φραγμούς, χωρίς ελπίδα. Τα μυστικά τους κρυμμένα ακόμα και στο φώς. Μόνο που εμείς επιλέγουμε να κλείσουμε τα...