Τώρα .
Ηρώ,18 ετών."Team cock" με έναν τσαλαπετεινό πάνω.
"Smile if you wanna have sex".
"Woke up sexy as hell this morning".
"Sex instructor".
Ήταν όλες οι στάμπες πάνω στα μπλουζάκια του Αχιλλέα ,καθώς έψαχνα μέσα στο συρτάρι του Σάββατο το βράδυ στο σπίτι.Αλήθεια τα φοράει αυτά έξω;
Τώρα μου φαινόντουσαν άκρως δελεαστικά ναφορούσα αυτά .
Οι δύο αμίλητες κοπέλες μου διόρθωναν το φόρεμα που θα φορούσα στην εκδήλωση.Είχα φτάσει σχεδόν απόγευμα στην αναμόρφωση.
Το σχέδιο σαν χάρτης στο μυαλό μου.
Το μελετούσα ξανά και ξανά
Αλλά ήταν πάρα πολύ δύσκολο να σκεφτώ πως θα έφευγα από το δωμάτιο που βρισκόμουν τόση ώρα.
Το κτήριο ήταν γεμάτο από κόσμο.Τινάχτικα στα ξαφνικά όταν μια από τις βελόνες που περνούσε από το ύφασμα ακούμπησε το δέρμα μου .
<<Σιγά, μη μου τη τρυπήσετε,>>
μάλωνε τις κοπέλες η κυρία με τα άσπρα μαλιά και το μαύρο ταγέρ.
Η μοδίστρα.Έπειτα πλησίασε τη μία χαστουκίζοντας την .
Ήθελα να τσηρίξω.<<Είναι ότι πιο πολύτιμο έχουμε εδώ .
Αν δε το προσέξετε ξέρεται τη τιμωρία σας.>>
Της είπε και εκείνη μαζεύτηκε.
Η άλλη εσκιψε το κεφάλι της που κρυφοκοιτούσε πριν και συνέχισε να κάνει αυτό που έκανε .Χτες όταν με άφησε η Έρη στο σπίτι προσπαθούσα να μη δείξω την αναστάτωση μου για όσα είχα μάθει.
Τι να έλεγα στα παιδιά.Μυστικές οργανώσεις που καταπολεμούν με τα ίδια μέσα σχεδόν ,το σκοτάδι σε αυτό το κόσμο.
Τα παιδιά καθόντουσαν στο σαλόνι.
Το απόγευμα εμφανίστηκε η Τριάδα σε νευρική έξαρση κοπανόντας την εξώπορτα.
Φενεται πως πάλι δεν είχαν βρει τίποτα για το Γιάννη .Ο Γαβριήλ ανέβηκε πάνω.
Ο Αχιλλέας κάθισε στο καναπέ.<<Σπίτι δεν έχετε εσείς;>>
Ρώτησε το Μάρκο και το Φίλιππο.<<Έχουμε αλλά το δικό σου είναι πιο ευάερο και ευήλιο ,αν και κακόγουστο.>>
Του πέταξε αλλάζωνικα ο Μάρκος και εκείνος έτριξε τα δόντια του.
Ο Ορφέας μας προσπέρασε και πήγε στη κουζίνα βάζοντας ένα ποτήρι νερό.
Τον επεξεργαζόμουνα .
Με απέφευγε πολύ περισσότερο από πριν.
Πλέον καν δε με κοιτούσε.Πρόσεξα πάλι τις κοκκινίλες γύρω από το λαιμό του και τα χέρια του.
Φαινόταν ωχρός και καταπονημένος.
YOU ARE READING
Στάχτες και βροχή
Mystery / Thriller#SPBC2023 WINNER OF 1ST PLACE IN POPULAR IN READERS WINNER OF 3RD PLACE. Κατηγορία Περιπετεια /Θρίλερ Τα αγρίμια ζουν στο σκοτάδι. Χωρίς φραγμούς, χωρίς ελπίδα. Τα μυστικά τους κρυμμένα ακόμα και στο φώς. Μόνο που εμείς επιλέγουμε να κλείσουμε τα...