Κεφάλαιο 58ο

602 38 11
                                    

Τώρα .
Ηρώ,18 ετών.

Όταν ήμουνα  κάπου δεκατέσσερα έψαχνα να βρω  ένα βράδυ να δω κάτι σε σειρά.

Ο Αχιλλέας είχε έρθει στο δωμάτιο μου με δύο τεράστιες σακούλες ντορίτος ,ένα λιτό κόκα κόλα και ξάπλωσε δίπλα μου .

Ήταν άλλη μια μέρα από εκείνες που υπήρχαν τσακώμοι στο σπίτι.

Αλλά ήταν και μια περίεργη μέρα.
Όταν ήταν τα ξεδέρφια μου εδώ είχαμε μια αγάπη στο να βλέπουμε σειρές και ταινίες φαντασίας
Με τέρατα ,μαγεία, παραφυσικό.

Τα είχαμε πάρει όλα με τη σειρά.
Αν και στα κρυφά.
Μαζυινασυαν στα δωμάτια μας όταν κοιμομσατνα όλοι μαζί .
Και όταν κοιμόντουσαν οι μεγάλοι εμείς βάζαμε τον υπολογιστή και ξενυχτούσαμε.
Φοβομασταν λίγο αλλά δε λέγαμε να σταματήσουμε.

Και εκεί είναι που ανακάλυψαμε μια σειρά παλιά"Buffy the Vampire Slayer".
Είχαμε δει σχεδόν ολόκληρη της σειρά πόσες σεζονα σε μια βδομα ένα καλοκαίρι.

Και από τότε εγώ άπειρες.

Ήταν για μια κοπέλα δημοφιλείς ,όμορφη ξανθιά.
Αρχικά θα νόμιζες πως ήταν το κλασικό θύμα σε ταινία τρόμου αλλά όχι.

Ήταν η εκλεκτή που πάλευε το σκότος και τα τέρατα του.
Είχε μια παρέα παλαβοί όλοι τους και έναν δάσκαλο προστατικό σα πατέρα.
Οι γονείς της ήταν χωρισμένοι.

Ερωτεύτικε ,πληγώθηκε ξανά αγάπησε.
Αλλά μέσα σε όλες τις δυσκολίες πάντα πίστευε στον ευατό της.
Και όσο τέρατα και να σκότωνε .
Όσο κοντα και να βρισκόταν στο θάνατο οάντα κέρδισε.

Γέλασα, έκλαψα,φώναξα με αυτή τη σειρά και ως ένα σημείο είχε δημιουργήσει το χαρακτήρα μου γιατί πάντοτε ήθελα να είμαι σαν εκείνη.

<<Πάλι αυτή θα δούμε,>>μου είπε ο Αχιλλέας με παράπονο γιατί παίζει να τα είχε δει όλα με εμένα κάνα εκατό φορές.
Δε πίστευε στα παραφυσικά οπότε δε του άραζαν και όλα αυτά.

<<Είναι το επεισόδιο με που συναντάμε το κόμη Δράκουλα.Ειναι το αγαπημε ο σου αφού.Έλαααα,>>του έκανα νάζια.

<<Καλά,>>έσυρε τη λέξη και άνοιξε τη σακούλα.

Τρώγαμε ασύστολα από τη σακούλα βλέποντας τη σκηνή όπου εκείνη συναντούσε το βαμπίρ.
Στην αρχή νόμιζε πως ήταν ένα από τα κανονικά αλλά εκείνος εξαφανιζόταν και επανερχόταν κάθε φορά που πήγαινε να τον χτυπήσει.

<<I am Dracula>>
Ακούστηκε από την οθόνη.
<<Get out,>>αναφώνησε η σοκαρισμένη Buffy.

Στάχτες και βροχήOù les histoires vivent. Découvrez maintenant