Κεφάλαιο 51ο

635 43 40
                                    

Τώρα.
Ηρώ,18 ετών.

<<Θα μας σκοτώσουν,>>η βελόνα περνούσε από το κορμί μου πάνω στο δέρμα.<<Αυτό ήταν πολλή κακή ιδέα.>>

<<Ποιον νοιάζει μωρέ;Δικό σου είναι το σώμα μπορείς να κάνεις ότι στο διάολο γουστάρεις μικρή μου,>>μου έλεγε ο Ορφέας που καθόταν ξαπλωτός στη διπλανή θέση .
Ο τατουατζής ήταν προσηλωμένος στη δουλειά του .
Με ακρίβεια περνούσε το μηχάνημα στο σχέδιο του, λίγο πάνω από τη λεκάνη του στη κοιλιά.

Ένα κρανίο με μια κορώνα πάνω.

Η Εύα βρισκόταν δίπλα από τη Ξένια που είχε γύρει προς τα πίσω το κεφάλι της κρατόντας της το χέρι. Μια κοπέλα προσπαθούσε να περάσει βελόνα ανάμεσα από τα ρουθούνια.

<<Γαμώ,γαμώ το κέρατο μου γαμώ,>> φώναξε δυνατά με δάκρυα στα μάτια όταν η βελόνα πέρασε από την άλλη πλευρά.Το σώμα της τινάχτικε και τα μάτια της έσφιξαν απότομα τα βλέφαρα της

<<Καλέ αυτή έχει δύναμη!Κόντεψε να μου σπάσει το χέρι,>>είπε τινάζοντας τη παλάμη της η Εύα που της από το χέρι της Ξένιας.

<<Συγγνώμη,>>της απάντησε εκεινη την ώρα που το σέπτουμ ήταν έτοιμο πλέον.

Κακιά ιδέα ,πολλη κακιά ιδέα.

Με το ζόρι είχαν πείσει τον Γαβριήλ και τον Αχιλλέα να μας αφήσουν να πάμε λίγο έξω να πάρουμε φαγητό.

Η Εύα τους αγριοκοίταξε και εκείνοι δεν είχαν άλλη υπολη από τα να υποχωρήσουν.

Εκείνη είχε πάντα αυτή την αύτα που δε μπορούσες να της πεις όχι.

<<Δεν είναι φυλακισμένες.Μαζευτείτε γιατί θα σας μαζέψω.Δε θα πάει τίποτα στραβά, εγώ θα είμαι μαζί.>>

Δε πήγε τίποτα στραβά ,αν εξαιρέσεις την ιδέα του Μάρκου.

<<Πάμε να κάνουμε τατουάζ,>>είπε.

Οι μέρες ήταν αρκετά βαρετές γιατί με όλο το χαμό δε μπορούσαμε να κάνουμε τη προπόνηση.
Στη λέσχη προσπαθούσαν να ξαναστήσουν τα πάντα.
Είχαν ανέβει και άρομα από την Αθήνα.
Οπότε είχαμε αρκεστεί σε μερικές προπονήσεις στο σπίτι.
Με την Αθηνούλα όταν ερχόταν να καθαρίσει να μας κοιτάει περίεργα και να κουνάει το κεφάλι ,βλέποντας μας να κάνουμε πάλη αναμεταξύ μας.

Θα πίστευε σίγουρα ότι είμασταν για δέσιμο,γιατί στα δικά της τα μάτια ήταν όλα ήσυχα.

Για το Μάρκο ήταν ένας τρόπος έκφρασης το να στιγματίζει το σώμα του ,είτε με τατουάζ είτε με σκουλαρίκι .
Επίσης το να ξεσπάσει στα μαλλιά του ήταν άλλο ένα πράγμα που τον χαρακτήριζε.
Από κόκκινα ,σε μπλε ,πράσινα και τώρα ασημί.
Όλα τα χρώματα είχαν περάσει από πάνω
Αναρωτιόμουν πως ακόμα είχε τρίψε στο κεφάλι του.
Ήταν γεμάτος παντού με τατουαζ,μεγάλα ,μικρά .
Στα χέρια ,στο σώμα στα πόδια.

Στάχτες και βροχήWhere stories live. Discover now