47. Bölüm: Huzur
Medya: Dila ve Berke 🥰🤤 Berke'yi giyinik görmeye alışık olmadığınız için tanımamış olabilirsiniz. Kendisi Berke Akar tanıştırayım ldfklcçsöşçdl
İyi okumalar Bücürler! 💜💚
***
Baharın güzel bir akşam üstündeydik. Okuldan yeni çıkmış ve normal gençler gibi buluşup kafamızı dağıtmak için basketbol maçı yapmaya karar vermiştik. Aslında bizim de normal gençlerden hiçbir farkımız yoktu. Evet, belki de her gencin yaşamayacağı şeyleri yaşamış; üzülmüş, üzmüş; bıkmış, bıktırmıştık ama yine de gençtik. Hatalar yapılmış, olan olmuştu ve şimdi lisenin son günlerini güzel geçirmemiz gerekiyordu. Seneye bu zamanlarda herkes dört bir yanda olacak, şu an takımları oluşturmak için ettiğimiz kavgayı edemeyecektik.
Büyük bir arkadaş grubunda bulunduğum zamanlar olmuştu ama hiçbiri şu anki grubun hissettirdiği sevgiyi de güveni de vermemişti bana. Kendimi tamamlanmış ve mutlu hissediyordum. Düşsem ya da başıma kötü bir şey gelse, gruptan herhangi birine anlatabilirdim. Anlattığım kişi önemli değildi, hepsinin yardım edeceğini biliyordum.
Her ne kadar kötülüğün beterini yaşamış olsam da bu yılın iyi yönlerini görmezden gelemezdim. En başında Berke'yi tanımış sonra da o uzaktan görüp hakkında kötü şeyler düşündüğüm grubun aslında ne kadar da birbirlerine bağlı olduklarını görmüştüm. Evet insan her zaman dışarıya kendisini yansıtmıyordu. Uzaktan gördüğümüz her şey, doğru olan olmayabiliyordu.
"Yeter artık bu kadar tartışma," dedi Lara birden. Onun kaostan beslendiğini düşündüğüm bir dönem vardı ama şu an o dönemdeki halinden daha farklıydı. "Kızlar erkekler yapmak adaletsiz olur. Herkes kaptan olmak istiyor ama bu da mümkün değil. O zaman kura çekeceğiz. Kimin şansıyla o kaptan olur."
"Bu kız aklını sadece şeytanlığa kullanmıyormuş he." Bartu, kulağıma doğru fısıldadığında dirseğimi karnına hafifçe vurdum ve ben de ona doğru mırıldandım. "Çok ayıp, Bartu."
"Dedi korumalardan kaçabilmek için hamile taklidi yapan kız." Bartu saçımı çektiğinde ona kötü kötü baktım. Bazen o da aşırı sinsi olabiliyordu valla.
Korumalara gelecek olursak Berke artık onlara gerek olmadığını düşünerek işlerine son vermişti. Açıkçası kendimi kanatlarına tekrardan kavuşmuş bir kuş gibi hissetsem de bir yandan Çetin abiyi özleyeceğimi fark etmiştim. Evet, başta kötü bir başlangıç yaşamış olsak da sonrasında onunla iletişimiz gayet iyiydi. Çetin abi beni yanlış anlamasın diye o hamilelik olayının bir palavradan ibaret olduğunu da söylemiştim. Eh, bir tepki vermedi ama kesinlikle şaşırmış olmalıydı.
"Lara haklı," dedi Kaya ve birbirlerine kısaca bakıp minicik de olsa gülümsediler. Aralarında tam olarak nasıl bir ilişki vardı emin değildim ama bu ikisine de iyi geliyordu. Kaya'yı tanımaya başladığım ilk haldeki o her şeyini kaybetmişliği şu an gitmişti. O günler ben de çok kötü olduğum için dertleşip duruyorduk. İkimiz de sanki bir daha asla gülemeyecekmişiz gibi hissettiğimizden olsa gerek karanlık her yerimizi sarmıştı ama şimdi ona baktığımda karanlığın içinden bir elin ona uzatıldığını ve güneşi getirdiğini görebiliyordum.
Lara da eskisi kadar kötü bakmıyordu erkeklere. Kaya'nın da ona bir etkisi olmuştu. Açıkçası Lara'nın bu halini eski haline yeğlerdim.
"O zaman şöyle yapalım; kağıtlara beş mavi beş kırmızı yazalım. İki tanesine de yıldız çizelim. O ikisi de kaptan olsun." Gökdeniz güzel bir fikir verdiğinde neredeyse on dakikadır süren tartışma tamamen durmuş ve herkes bunu onaylamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeşilli
Fiksi RemajaRüzgar saçlarında dans ederken gözlerimi onun gözlerinden alamıyordum. Çok garipti, sanki daha az önce ondan nefret ediyormuş gibi hissediyordum ama şu an yeşil gözlerine bakarken nefreti hissetmiyordum. "Neden bana öyle bakıyorsun?" Dudakları arası...