Kochani moi czytelnicy... Generalnie ja jestem dość wyrozumiałą osobą z anielską cierpliwością... Ale niektóre rzeczy po prostu przechodzą swojego granice..
Więc chcę wyjaśnić wszystko aby potem nie doszło znowu do sytuacji, że będę zmuszona do wyciszania osób czego bardzo nie chce .
Kochani... Ja piszę książki dla przyjemności okej? Są one dla mnie odskocznią i po prostu taką mam formę relaksu.... Nie jestem i nie będę zajebiście dobrą pisarką... Dla tego czepianie się mnie, że książka jest nierealizowana, że przecinki są nie tam gdzie powinny, że nie robię akapitów, że czasem mi się po prostu słowo zmieni na inne.
Moim zdaniem jest niepotrzebne. Umiem przyjąć krytykę i w ogóle ale pouczanie mnie, już tu w grę nie wchodzi.Dostałam komentarze pod pierwszym rozdziałem od pewnej osoby, które no zagrzały mnie od środka, że tak powiem..
Tu jest mały urywek ⬇️
Proszę was oszczędźcie to sobie... Bo ja naprawdę nie zmienię sposobu pisania... Bo uważam, że jest to niepotrzebne po za tym ja nie wydaje książek do księgarni i nie zamierzam tego robić. Nie uważam się za pisarkę czy kogoś tam innego. Pisze, bo lubię, sprawia mi to przyjemność.Tak naprawdę nigdy nie przywiązywałam uwagi dużej do tych rzeczy co zostały wymienione w tym komentarzu u góry.
Chcę jeszcze podkreślić, że jeśli był by to jeden taki komentarz zrozumiała bym i nie zrobiła z tym nic. Ale osoba powyżej stwierdziła że przyczepi mi się do wszystkiego i tym sposobem po prostu ją wyciszyłam.
Naprawdę jeśli ludki boli was coś w tych opowiadaniach ja nie każe ich czytać... Nie zmuszam was... Ale wszystko ma swoje granice. Jest to pierwszy przypadek w którym wyciszyłam kogoś.
Nie chce takich sytuacji bo lovciam was tu wszystkich i szanuję wasze zdanie. Ale wszystko do czasu.I ta wiem że teraz pewnie będzie że mam ból dupy , ale chciałam tylko powiedzieć co mnie drażni aby uniknąć sytuacji że kogoś znwu wycisze...
❤️
CZYTASZ
U boku nadziei / soukoku
Fanfiction18+ .... - Myślałem że się uspokoiłeś ze swoją zazdrością, ale jak widzę dalej masz problem!! Nawet nie wiesz jak to jest kochać dziewczynę, bo jesteś PIERDOLONYM PEDAŁEM!! - Osamu otworzył szerzej oczy, miała to być tajemnica. Chuuya stał jak wry...