Generalnie to na początku chciałam powiedzieć że zrobiłam takie małe odwzorowanie Elizabeth, Williama, Aoi i Charliego więc łapcie.
William i Elizabeth
A tu jest Aoi i Charlie
A teraz rozdział*
*
*
Chuuya i Aoi od samego ranka umierali na ostry ból głowy, czyli tak zwanego kaca.
Oboje nie mieli najmniejszego zamiaru ruszyć się z łóżka a Osamu tylko siedział i rył z nich bekę.- możesz się przestać śmiać ? - Aoi zerknęła na brata przymrużonymi oczami trzymając się za czoło.
- trza było tyle nie pić wczoraj, to byście nie umierali - wzruszył ramionami a następnie spojrzał na chuuye, który był zakopany cały pod kołdrą. Jedyne co z niej wystawało to ruda kitka.
- chibi trzymasz się tam ? - śmiechnąłNizołek burknąl coś pod nosem.
- nie wkurzaj mnie....- odparł stłumionym głosem przez kołdrę .Dazai śmiechnął cicho, kiedy poczuł okropny ból brzucha.
Brunet zrobił duże oczy a następnie poszedł do łazienki, gdzie zamknął się na klucz i zaczął zwijać z bólu .
- cholera... - syknął cicho, gdy nagle zrobiło mu się niedobrze.
Osamu szybko doczołgał się do toalety, gdzie znowu zaczął wymiotywać. Dazai skulił się na ziemi, a widząc krew aż zrobiło mu się słabo.
- ... Świetnie...Po dłuższej chwili brunet wyszedł z łazienki i usiadł na łóżku wzdychając.
- co ty tam tak długo robiłeś? - zapytała Aoi
- a co cię interesuje, co robię w łazience tak długo co ? - Dazai podpuszczająco spojrzał na siostrę .
- dobraa już, bo jak widzę ten twój wzrok to ciary mam ..- mruknęła kiedy do pokoju weszła pani Elizabeth oraz pan William.
- no widzę, że już wstaliście - mruknęła a następnie odkryła Chuuyę - wstawaj, musimy porozmawiać i wyjaśnić kilka rzeczy - odparła poważnym tonem.
- Mamo... Proszę głowa mnie boli ... - Mruknął patrząc na kobietę.
- i bardzo dobrze, że boli. Co wy wczoraj sobie myśleliście co ? Narąbać się do nieprzytomności i po co wam to było ? - zapytała mierząc wzrokiem Aoi i Chuuyę.
- oj chuuya zawiodłam się na tobie - Westchnęła.
CZYTASZ
U boku nadziei / soukoku
Fanfiction18+ .... - Myślałem że się uspokoiłeś ze swoją zazdrością, ale jak widzę dalej masz problem!! Nawet nie wiesz jak to jest kochać dziewczynę, bo jesteś PIERDOLONYM PEDAŁEM!! - Osamu otworzył szerzej oczy, miała to być tajemnica. Chuuya stał jak wry...