🅜🅐🅗 - 𝓑𝓪𝓫 𝟏𝟎

11.2K 372 29
                                    

⋆⋆⋆⋆

    "Tolong jangan apa-apakan kami! Kami mohon!" kata empat ketul itu. Semua mata memandang mereka dengan tajam termasuk Datin Azlina dan Dato' Arham.

"Awak, hempuk je budak empat ketul ni!" arah Dareen.

Ayden pula diam sahaja. Empat orang lelaki itu melutut di hadapan Ayden.

"Please bang, lepaskan kami. Kami sudah insaf!" kata salah seorang daripada mereka. Mereka mula mengeluarkan air mata palsu.

"Eh kau takda takda. Korang dah kejar aku kat semua tempat dalam rumah ni, ha pastu nak suruh lepaskan pulak. Eh banyak cantik makcik kau." balas Dareen menjeling mereka berempat. Asyura mengangguk laju.

'Biar aku settle kan' suara Asyraf bergema di dalam kepala Ayden.

Ayden mengangguk perlahan. Dan matanya berubah menjadi asal. Berwarna coklat terang.

Dareen menoleh memandang suaminya. Dia tersenyum gembira lalu memeluk lelaki itu.

"Awak!"

Terkejut beruk Asyraf apabila bininya tiba-tiba memeluknya.

"Hei, kenapa ni sayang? Tiba-tiba aje peluk." soal Asyraf mengusap perlahan kepala wanita kesayangannya itu.

"Mhmm.. Rinduuu.." kata Dareen manja. Dia masih lagi memeluk tubuh sasa suaminya sambil menyembunyikan mukanya ke badan tegap lelaki itu. Asyraf tersenyum kecil lalu mengucup pipi isterinya.

"I miss you too my dear." balas Asyraf dengan tenang. Bukan apa, dia juga turut merindukan wanitanya ini. Kerana seharian ni yang ambil alih tempatnya adalah Aden dan Ayden.

"Bang... Lepaskan kami bang. Kami janji kami akan-" kata lelaki itu.

"Siapa bos korang?" soal Asyraf datar. Mukanya tidak mempamerkan sebarang perasaan. Empat penculik tersebut menelan liur. Seram..

"Gary Walson." jujur salah seorang di antara mereka berempat. Mendengar nama tu membuatkan Asyraf tersenyum sinis.

"Oh... Patutlah dia serang markas aku tadi. Then bila aku takda kat rumah.. Korang mulalah nak culik bini aku huh?" kata Asyraf memandang tajam empat ketul itu.

"Hehe.. Sebenarnya kami terpaksa ja ikut si Gary dalam cerita Spongebob tu." balas salah seorang penculik diantara mereka berempat.

"Hmm betul tu! Kami buat kerja ni terpaksa tau sebab dia ugut kami." ujar salah seorang dari mereka.

Asyraf diam sebentar.

"Jadi.. Lepaskan kami ye bang.." mereka membuat muka comel. Aaron membuat muka geli. Buruknya..

"No."

"Alaa tapi kenapa bang?"

"Aku nak korang jadi bodyguard aku and korang kena perhatikan apa yang Gary nak rancangkan seterusnya. Korang kena menyamar menjadi anak buah dia lagi. Bila semua dah selesai and Gary tu dah mampus, aku lepaskan korang. Understand!" ujar Asyraf tegas. Kedua tangannya dimasukkan ke dalam kocek seluar.

Mereka berempat mengangguk laju.

"Aku naik bilik dulu. Jaga budak-budak ni, jangan bagi terlepas." arah Asyraf.

"Alright king!" serentak Daim, Putra, Amsyar dan Aaron berkata.

Baru sahaja Dareen mahu bercakap, pantas Asyraf menarik isterinya ke bilik tidur mereka. Datin Azlina, Dato' Arham dan Asyura pula sudah beredar ke tempat masing-masing dan kini hanya tinggal empat bala dan empat orang lelaki itu.

Mrs. Asyraf Hayden ❛Obsessive Husband With His Wife❜ ⋆ ©Where stories live. Discover now