🅜🅐🅗 - 𝓑𝓪𝓫 𝟕𝟔

4.3K 183 30
                                    

⋆⋆⋆⋆

        " Awak.. " wajah Hana sudah bertukar risau. Air matanya mengalir perlahan lalu diseka laju olrg Hays.

" Shh.. I'm okay sayang. Jom. " Hays pantas menarik tangan Hana untuk beredar dari situ dan ke dewan kolej itu semula.

" Tapi, awak okey ke? " soal gadis itu. Hays mengangguk perlahan lalu tersenyum manis. Di belakang tubuh badannya sudah mengeluarkan banyak cecair merah.

⋆⋆⋆⋆

        BANG! BANG! BANG!

Daim dan Uwais menembak tepat pada anak buah Charlie yang berada di situ. Aaron pula sudah teleport di belakang Charlie dan mencuri ke semua senjata Charlie dan anak-anak buahnya.

" Aku nak kita end semua ni. Jangan buang masa. Kita semua lari dari sini. Dan.. Putra. Sediakan tiga bom untuk letupkan tempat ni. " kata Asyraf mengarahkan anak buahnya.

" King. Tapi ni kolej aku.. " kata Danial.

" Duit ada banyak Nial. Aku boleh bayar. " ujar Asyraf mendatar. Danial mengangguk perlahan.

Asyraf membuat isyarat mata kepada Putra. Putra mengangguk laju lalu mengeluarkan tiga bom yang akan meletup dalam masa satu minit.

" Bang. Aku gerak dulu. Anak buah dia kejar aku. " ujar Hays lalu menarik Hana untuk keluar dari kolej itu. Asyraf mengangguk sahaja. Matanya melirik memandang Charlie yang sudah tersenyum jahat. Charlie mengeluarkan pisau lipat.

" Eleh. Zaman bila lah guna pisau ni. Lemah betul. " kata Uwais memeluk tubuhnya. Asyraf memerhati gerak-geri Charlie.

" King. Aku rasa dia ada plan sesuatu. " ujar Danial perlahan. Asyraf hanya mendiamkan diri.

Tit.. Tit..

" Ada bom yang akan meletup. Put, kau dah on kan benda tu ke? " soal Harraz setelah mendengar bunyi itu.

" Belum weh.. Aku belum on kan lagi selagi king tak suruh. " jawab Putra mengerutkan dahi.

" Lari semua. Aku rasa Charlie yang on kan bom tu. Kita tak tau berapa lagi saat dia akan meletup. " kata Asyraf mendatar. Yang lain mengangguk laju.

" Lari semua!!! " jerit Aaron lalu menghilangkan diri.

Asyraf bergegas mendapatkan isterinya lalu menggendong tubuh itu dan keluar dari tempat itu. Begitu juga yang lain. Danial menarik Asyura dan Harraz menarik Ain untuk beredar dari situ.

" Woi! Mana korang nak lari?!! " pekik Charlie lalu mengejar mereka semua dan berlari seperti Naruto.

" King, laju lagi king! " kata Daim kepada Asyraf yang sedang berlari menggendong tubuh Dareen. Dareen sudah menelan liur. Bapak laju Charlie ni berlari mengejar mereka. Dahlah lari macam Naruto.

Charlie sudah ketawa jahat. Kini, dia berlari amat laju berbanding Asyraf yang sedang menggendong tubuh isterinya. Kedua tangannya dihalakan ke belakang bagi menpercepatkan kelajuan kakinya.

Memang lah laju, sebab kau lari macam Naruto. Cuba lari macam Upin Ipin, confirm tak laju.

" Asy! Cepat! " laung Harraz yang sudah berada di dalam kereta.

" Abang. Dia dah nak dekat. " kata Dareen. Asyraf mengeluh perlahan. Sempat lagi matanya melirik kepada Charlie yang hampir sahaja mahu mengejarnya.

Zapp!!

" Abang!! "

Tubuh Asyraf sudah di tikam belakang oleh Charlie. Asyraf terjatuh di atas lantai diikuti oleh Dareen.

Mrs. Asyraf Hayden ❛Obsessive Husband With His Wife❜ ⋆ ©Where stories live. Discover now