⋆⋆⋆⋆
Dareen menggeliat kecil di atas katil. Dilihat sekilas jam di dinding.
Jam 8.00 malam.
"Abang? M—Mana abang, jangan tinggalkan Dareen." Dareen mengeluarkan esakan kecil. Bibirnya dicebikkan manja. Dia hanya duduk diam di atas katil.
"Abang.." panggil Dareen menangis kecil. Dia mengelap air matanya lalu menangis lagi.
Klik!
Pintu dibuka perlahan.
Dareen menoleh memandang siapakah gerangan yang membuka pintu bilik itu. Lantas bibirnya dicebikkan ke depan dan membuat wajah cemberut.
" Mia bella.. "
" Abang.. "
" Shh jangan lah nangis honey.. " pujuk Ayden dengan suara yang lembut. Dareen mula duduk di atas pangkuan suaminya. Wajahnya disembamkan pada dada bidang suaminya. Ayden mengelus perlahan rambut wanitanya itu.
" S—Sampai hati abang tinggalkan Dareen.. " Dareen berkata perlahan. Dia merangkul erat leher suaminya.
" Tesoro.. Sorry, aku ada kerja tadi. " ujar Ayden lembut. Dia mengucup sekilas pipi isterinya. Dareen mengangguk perlahan.
Ayden memeluk erat tubuh isterinya. Wajahnya mula disembunyikan pada leher jinjang isterinya. Dihidu bau leher wanitanya itu.
" Oh honey.. You smells good. I really liked it. " bisik Ayden pada cuping telinga Dareen. Ayden mula mengucup leher isterinya.
" Eee jangan lah cium leher orang. Geli lah. " Dareen membuat muka cemberut. Ayden melepaskan kucupan pada leher isterinya itu. Diangkat sebelah keningnya. Matanya memandang lama leher isterinya.
" Kenapa pandang orang macam tu? " tanya Dareen. Ayden senyum. Dia pantas menarik tangan isterinya untuk bergegas ke hadapan cermin besar.
" Kenapa? "
Ayden tidak membalas pertanyaan Dareen sebaliknya dia mencium pada leher wanita itu.
" Abang... Eee kenapa haa? " soal Dareen memeluk tubuh.
" You're mine. " ujar Ayden tiba-tiba.
" Dah tu, tak payahlah nak cium leher orang. Geli tau tak. " jawab Dareen tidak puas hati.
Ayden menghentikan perbuatannya.
" I really want you so bad honey.. But you're pregnant.. " ujar Ayden perlahan dan lembut sambil memeluk erat tubuh Dareen dari belakang sambil menghadap cermin.
Ayden pantas mencium leher Dareen dengan rakus. Ditinggalkan kesan merah pada leher isterinya itu. Dareen menjerit kecil.
Ayden menghentikan perbuatannya. Wajahnya tenang sahaja memandang pantulan cermin yang memaparkan mereka berdua yang sedang berpelukan. Ayden senyum sinis melihat leher isterinya yang sudah ada kesan merah itu.
" Abang! Leher Dareen dah tak cantik dah!! Tengok! Abang lah ni! Abang ni nak jadi nyamuk ke apa? " Dareen memasamkan muka. Ayden ketawa kecil.
" Tak elok tau bermasam muka dengan suami. " tegur Ayden lembut.
" Eee malas lah macam ni. Abang lepas Dareen sekarang. " pinta Dareen sambil mencebikkan bibirnya.
" Nak buat apa sayang? "
" Tak nak buat apa-apa lah.. Abang lepaskan Dareen lah.. " ujar Dareen membuat muka.
" No. "
" Abang.. "
YOU ARE READING
Mrs. Asyraf Hayden ❛Obsessive Husband With His Wife❜ ⋆ ©
Romance❝ Obsessive husband with his wife ❞ "Sayang.." ASYRAF HAYDEN - Seorang jejaka kacak yang mempunyai mix Itali dan merupakan keturunan Itali. Sejak dari sekolah menengah, dia meminati seorang gadis yang jauh setahun umur darinya. Sudah banyak kali dia...