⋆⋆⋆⋆
Uwais dan Aaron melompat keriangan di dalam sebuah pasaraya.
" Yeayyy, Am ajak pergi shopping.. " ujar Uwais dengan senyuman lebarnya. Amsyar membuat muka.
" Itu pun sebab abang aku yang paksa. Kalau tak, memang aku malas nk belanja korang ni. " Amsyar menjeling sambil memeluk tubuhnya.
Mereka kini berada di pasaraya yang bernama EconSave.
Tiba-tiba, wajah Daim teruja.
" Oh my god!!! Ada keluaran jenama kasut terbaru mat!! " Daim sudah terlompat-lompat sambil memegang lengan Amsyar. Amsyar sudah membuat muka malasnya.
" Ishh, dah pergi lah sana. Korang pilih je nak yang mana. " ujar Amsyar mendatar.
" Wuuuu sugar daddy ehekkk!! " kata Aaron gedik sambil menepuk manja bahu Amsyar. Amsyar membuat muka meluat.
" Eh tapi aku tak nak pergi kedai kasut tu. Wais, teman aku beli jam mahal. " kata Putra. Uwais mengangguk laju.
" Jom Am, ikut kitorang. Aku pun nak beli smart watch ni. " Uwais menarik tangan Amsyar yang sudah membuat wajah pasrah itu.
" Ehh Amsyar!!! You ni!! Tak nak teman i ke!!! " Daim menghentakkan kakinya sambil memeluk tubuh. Bibirnya dimuncungkan.
Amsyar menghela nafas kasar. Kena layan jugak jantan seekor ni.
" Kan ada Aaron teman. Pergi je dengan Aaron okey? " jawab Amsyar lembut.
" Eee sampai hati you kan!! Takpe takpe, i call king sekarang!! " Daim pantas mengeluarkan telefon pintarnya lalu mendail nombor Asyraf.
" Nak apa. "
" You!!! Tengok Am ni! Dia tak nak teman i beli kasut!! " Daim mencebik bibir. Amsyar sudah meraupkan wajahnya dengan kasar. Ya Allah, dugaan apakah ini..
" Hm. "
" Asyraf!!! Jangan lah jawab hm je!! " marah Daim.
Tut..
Asyraf mematikan panggilan.
" HAHAHAHAHAHAH KING TAK LAYAN!! " Aaron menggelakkan Daim. Daim sudah menumbuk bahu Aaron.
Amsyar senyum senget. Itu mesti Ayden.
" Put, bak telefon kau kejap. " kata Daim mendatar. Sudah hilang semua suara kegedikannya itu.
" Nak buat apa? " tanya Putra membuat wajah blur.
" Bagi jelah. " ujar Daim mendatar.
Telefon tersebut bertukar tangan. Daim mengeluh perlahan sebelum mendail nombor Asyraf menggunakan telefon Putra.
" Assalamualaikum. " ujar pemanggil.
" Waalaikumussalam. " jawab Daim.
" ............ "
" Okey takda apa dah eh.. You!!! Tengok Am nii!! Dia tak nak teman i pergi beli kasut, then suruh Aaron yang teman i!! I tak nak Aaron temankan!! Sebab nanti dia tinggalkan i dengan kuasa teleport dia tu!!! " adu Daim dengan suara yang manja.
" Betina mana pulak yang call aku ni? " soal Han mengerutkan dahi. Dia melihat nama yang tertera pada skrin telefonnya.
Putra beban.
Takkan lah Putra dah jadi Putri kot.
" Eee Han!!! Ini i lahh!! Takkan lah you tak ingat i!! Sampai hati you kan!! Dah lah, i nak merajuk. " Daim memeluk tubuhnya.
YOU ARE READING
Mrs. Asyraf Hayden ❛Obsessive Husband With His Wife❜ ⋆ ©
Romansa❝ Obsessive husband with his wife ❞ "Sayang.." ASYRAF HAYDEN - Seorang jejaka kacak yang mempunyai mix Itali dan merupakan keturunan Itali. Sejak dari sekolah menengah, dia meminati seorang gadis yang jauh setahun umur darinya. Sudah banyak kali dia...