🅜🅐🅗 - 𝓑𝓪𝓫 𝟓𝟔

4.6K 217 61
                                    

⋆⋆⋆⋆

        Jam 12.00 tengah hari.

Hana mengemas barang-barang yang berada di atas mejanya. Sekarang ni waktu balik. Dareen pun tak dapat datang kolej ni sebab dia jaga suami dia..

Hana mendail nombor seseorang iaitu nombor ayahnya.

"Assalamualaikum pa." ujar Hana sambil berjalan di luar kolej.

"Ya waalaikumussalam."

"Pa, Hana dah habis class ni. Papa boleh ambil Hana kat kolej." ujar Hana.

"Hana, papa ada meeting ni. Takpa, nanti papa suruh driver papa ambilkan Hana ya. Kejap lagi dia sampai." kata Dato' Rasyid iaitu ayah kepada Afrin Raihana.

"Baik pa.. Hana tutup dulu. Assalamualaikum." kata Hana dengan senyuman nipis.

"Waalaikumussalam.."

Tut.

BUKK!

"Aduhh tiang lampu mana yang langgar aku ni?" Hana pantas menggosok kepalanya. Dia mendongak kepalanya lalu melihat siapakah gerangan yang melanggarnya.

Hana yang sudah melihat wajah lelaki itu segera melangkahkan kaki untuk pergi dari situ namun ditegah oleh lelaki itu.

"Hana."

"Apa?" jawab Hana kasar.

"Mana Dareen?"

"Eh kan aku dah cakap dia tak datang. Kau ni pekak ke badak?" soal Hana mendatar. Qayyum mengetap rahangnya.

"Dah tu aje kan? So aku nak blah." baru sahaja Hana mahu pergi, Qayyum sudah memegang erat lengan gadis itu.

"Woi apa ni!! Lepas lahh!!" Hana menepis tangan kekar lelaki itu.

"Tak akan. Kau bagitau aku dulu. Mana Dareen." tanya Qayyum dengan wajah tegangnya. Hana sudah menelan liur. Takut lah dengan orang gila ni.

"Kat atas dunia lah. Kat mana lagi kan." jawab Hana sinis. Qayyum mencengkam kuat lengan gadis itu.

"Eh lepas lah! Kau nak aku terajang kau ke hah?!" bentak Hana. Qayyum gelak sinis.

"Terajang lah. Aku kata bagitau aku kat mana buah hati aku?" Qayyum menolak Hana pada dinding dan mengepung gadis itu menggunakan kedua belah tangannya.

"Eh kau ni bodoh ke hah?! Sana lah!!" bentak Hana menolak kuat tubuh Qayyum namun apakan daya dia tidak boleh melawannya.

"Bagitau aku. Mana Dareen Aryana?!!!" tengking Qayyum. Hana menggeleng.

"Aku takkan bagitau!!"

Pang!

"Heh! Berani eh kau tampar aku. Haa meh sini kau!!" marah Hana lalu menarik rambut lelaki itu.

"Arghhh sakit sakit!!!" jerit Qayyum sambil memegang rambutnya yang ditarik kuat oleh Hana. Hana senyum sinis.

"Bye. Lari dulu!" Hana lantas berlari meninggalkan Qayyum sendirian disitu. Baru sahaja dia mahu keluar dari pagar kolej itu, sudah ada orang yang menarik pinggang Hana dengan kasar.

"Eyyy lepas lah!!! Kau dah kenapa nak peluk-peluk aku!!" tengking Hana kepada Qayyum.

"Please.. Bagitau aku kat mana Dareen. Aku rindu dia sangat-sangat.. Kalau kau bagitau, baru aku lepaskan kau.." Qayyum memeluk erat pinggang Hana. Hana mencuba untuk melepaskan dirinya namun tidak berjaya.

"Huh! Aku takkan bagitau! Kau mesti nak buat rancangan bodoh kau tu kan!!" bentak Hana memijak kuat kasut lelaki itu. Qayyum hanya beriak biasa.

"Please~~" Qayyum mengucup sekilas pipi kanan gadis itu.

Mrs. Asyraf Hayden ❛Obsessive Husband With His Wife❜ ⋆ ©Where stories live. Discover now