🅜🅐🅗 - 𝓑𝓪𝓫 𝟐𝟎

8.6K 284 36
                                    

⋆⋆⋆⋆

   Dareen menggosok matanya. Mulutnya menguap lalu mulutnya ditutup oleh suaminya.

"Tutup mulut sayang, nanti syaitan masuk." tegur Asyraf membelai rambut si isteri. Dareen mencebik bibir.

"Abang, mengantuklah.." rengek wanita itu manja sambil memeluk tubuh suaminya. Asyraf senyum. Pantas dia mencempung tubuh kecil wanita itu. Ditutup televisyen yang menyala tersebut menggunakan remote. Dia membawa isterinya itu ke bilik mereka.

Dibaringkan isterinya itu di atas katil bersebelahan dengannya. Asyraf mencium sekilas dahi isteri kesayangannya. Dia memeluk erat tubuh kecil itu. Dia meletakkan kepala Dareen itu di lengan sasanya. Asyraf menghidu bau rambut isterinya. Wangi.

Perlahan-lahan mata Dareen tertutup. Kantuk sudah menguasai dirinya. Dirinya memeluk erat tubuh suaminya.

"Good night, my love.." bisik Asyraf lembut.

⋆⋆⋆⋆

   Asyraf mula terjaga apabila ada seseorang yang bermain di wajahnya. Terus matanya itu dibuka. Dareen ketawa melihat wajah terkejut suaminya. Dia masih lagi bermain dengan hidung mancung suaminya.

Asyraf memegang erat tangan Dareen yang sedang menyentuh hidungnya itu dengan erat. Mata dipejam semula.

"Abang.. Lepaslahh.."

"No."

"Abang..." kata Dareen seakan-akan merayu.

"Seronok eh main muka abang. Taulah abang nu handsome." jawab Asyraf masih lagi memejam matanya. Dareen memuncungkan bibirnya.

"Ish, siapa suruh abang handsome! Kan Dareen dah main dengan muka abang!" ujar Dareen. Kedua tangannya masih dipegang erat oleh suaminya.

Asyraf hanya diam tidak bersuara. Bibirnya mengukirkan senyuman apabila isterinya memujinya.

"Abang.. Lepaslah tangan Dareen."

Diam.

Lah tidur balik ke pakcik ni?

"Hiks hiks.. Lepaslah abang, s.. sakit hiks hiks.." kata Dareen lalu mengeluarkan air matanya. Asyraf tergamam. Rasanya dia pegang tak kuat pun tangan isterinya?

Pantas dia melepaskan pegangan tangannya. Dia mula membuka matanya. Dia melihat Dareen menangis tersebek-sebek sambil bibirnya dicebik ke depan. Asyraf pantas memeluk tubuh kecil Dareen.

'Damn you Asyraf! You just hurt my babygirl!'

'Ayokk tak tayokk, Ana dah nangis'

'Lahh takkan pegang macam tu pun boleh nangis? Mengada betul. Bini siapa lah tu'

Tiga suara tersebut bergema di dalam kepala Asyraf. Dia mengeluh perlahan lalu berkata.

"Sayang.. I'm sorry for hurting you. I didn't mean to hurt you dear.." kata Asyraf berbisik perlahan ke telinga isterinya. Kata-kata Asyraf tersebut membuatkan Dareen makin mahu menangis lebih teruk lagi.

"Sayang. Hey, don't crying please.. Shh shh." Asyraf mencium sekilas pipi isterinya sambil memeluk tubuh belakang wanitanya.

"A-abang jahat!" Dareen memukul kuat dada suaminya yang terdedah itu. Asyraf tidak terasa sakit terkena pukulan tersebut. Biarlah isterinya itu memukulnya.

"Sorry my sweetheart.." Asyraf mengucup perlahan dahi wanitanya itu. Tangisan Dareen sudah mulai reda. Asyraf senyum kecil. Haa diam pun budak kecil ni, gigit kang.

Mrs. Asyraf Hayden ❛Obsessive Husband With His Wife❜ ⋆ ©Where stories live. Discover now