⋆⋆⋆⋆
Seminggu selepas kejadian itu..
Amsyar menangis sendirian di dalam biliknya. Air matanya tidak henti-henti mengalir.
Klik!
Pintu bilik dibuka perlahan oleh Asyraf.
" Am. " panggil suara itu.
" Hisk hiks hiks.. " Amsyar memeluk tubuhnya di atas katil.
" Stop crying. " ujar Asyraf mendatar.
" Bang... Kakak dah takda.. "
Asyraf hanya mendiamkan diri. Tangannya yang berdarah akibat memukul kaca semasa di bilik di pandang oleh adiknya.
" Tangan kau.. Kau buat apa kat bilik tadi bang? " tanya Amsyar memandang tepat anak mata Asyraf.
" .............. "
" Jawab bang !!! Kau cederakan diri kau ke? "
" ............. "
" Eh bodoh!! Jawab lahh!! "
" Kau diam. " Asyraf mengeluarkan pistol yang berada di kocek seluarnya lalu diacukan pada adiknya. Amsyar menundukkan kepalanya. Tidak mahu melihat wajah abangnya yang sudah teruk berdarah pada kepala dan tangan lelaki itu.
" Aku.. penyebab Adeline mati. " ujar Asyraf perlahan.
" Tak.. Orang tua bodoh tu penyebabnya!! " Amsyar menggenggam penumbuknya.
Asyraf ketawa sinis.
" Ya, tapi aku gagal lindungi dia. " kata lelaki itu.
" ................. "
" Orang yang aku sayang, dah tinggalkan aku.. " air mata Asyraf perlahan-lahan mengalir membasahi pipi.
Amsyar lantas memeluk tubuh abangnya. Asyraf hanya mendiamkan diri tanpa membalas pelukan adiknya. Baru 9 tahun, dirinya sudah kehilangan orang tersayang.
" Lepas Am. " pinta Asyraf mendatar.
" Kenapa? "
" Aku kata lepas. " pinta Asyraf dingin. Amsyar segera melepaskan pelukannya terhadap lelaki itu.
Asyraf segera memegang kepalanya. Dia menghela nafas kasar.
" Bang, kau okey tak ni? " tanya Amsyar.
" Sakit.... Kepala.... Arghh!!! "
" Err jap, aku panggil mommy dulu. " Amsyar segera mendekati pintu bilik untuk keluar.
BAMM!!
" Eh woii siapa yang kunci pintu nii!! " marah Amsyar mencuba untuk membuka tombol pintu bilik itu.
" ................ "
" Aduhh berkunci lah pulak!! Bang, kau tunggu kejap. Aku try bukak pintu ni dulu. Setan mana tah yang kunci bilik ni.. " bebel Amsyar sendirian.
" No need. " ujar suara itu. Amsyar sudah kejung. Bulu romanya tiba-tiba menegak.
" Bang? " tanya Amsyar.
" Hm? " Asyraf memandang wajah adiknya dengan senyuman sinisnya lalu segera mendekati adiknya yang berada di pintu.
" Err kauu dah tak sakit kepala lagi ke? " tanya Amsyar yang kelihatan sedang gugup.
YOU ARE READING
Mrs. Asyraf Hayden ❛Obsessive Husband With His Wife❜ ⋆ ©
Romance❝ Obsessive husband with his wife ❞ "Sayang.." ASYRAF HAYDEN - Seorang jejaka kacak yang mempunyai mix Itali dan merupakan keturunan Itali. Sejak dari sekolah menengah, dia meminati seorang gadis yang jauh setahun umur darinya. Sudah banyak kali dia...