Kutsal cumamızın 3. Ve sonuncu bölümü sizinle🤍
keyifli okumalar🌟Uçak kalkmış, ben çoktan Onur'un aldığı yabanmersinli pastamdan bir dilim yemiştim. Kahvemi içerken gökyüzünü seyrediyordum.
''Heyecanlı mısın?'' dediğinde Onur'a döndüm.
''Yani, ilk kez bu şekilde bir tatile çıkıyorum.. O yüzden heyecanlıyım tabi ki''
''Daha önce nasıl tatillere çıktınız hanımefendi?'' deyip gülümseyince ben de gülümsedim.
''Yani her sene annemlerle gidiyoruz zaten ama kız arkadaşlarımla gitmiştim mesela.. bir kaç kez Baran ve Derin ile üçümüz gittik..'' cümlemin sonuna doğru suratı asılmıştı.
''Bu pezevenkle nasıl yolluyor ailen seni anlamıyorum..'' dediğinde ona döndüm sinirle.
''Öyle şeyler söyleme, hem biz yıllardır tanışıyoruz ailecek. Yani ne ailem için ne de Baran için bu şekilde düşünmemelisin''
''Ece inatla yanlış anlıyorsun.. Ailene karşı bir şey söylemiyorum zaten ama Baran güvenilecek birisi değil hele ailesi hiç değil! Ayrıca benim takıldığım nokta neden o rahat rahat izin alabiliyor ben bu şekilde oyunlar kurmak zorunda kalıyorum? Sorun bu'' dediğinde başımı salladım.
''Hayır hala yanlış düşünüyorsun. Seninle en fazla iki aydır tanışıyoruz neden uzun süredir beni tanıyormuş gibi davranıyorsun ki? Yani davranışlarından çok beklentilerin o yönde sanki..'' dediğimde duraksadı. Bakışlarını kaçırıp en sonunda da önüne döndü.
''Bilmiyorum, neden seni uzun süredir tanıyor gibi hissediyorum.. Bilmiyorum'' derken bir anda ruh hali değişmişti. Üzgün gibiydi.
''Ben seni üzecek bir şey mi söyledim? Eğer öyleyse özür dilerim gerçekten'' dediğimde kendini toparlayıp gülümsedi.
''Hayır, sen haklısın konuyu kapatalım. İnişe geçtik kemerini tak'' dediğinde başımı sallayıp kemerimi taktım....
Havalimanından çıkarken Onur elimi tutmuştu. İtiraz etmemiştim. Onun tarafından sahiplenilmek hoşuma gidiyordu.. Çıkış kapısına ulaştığımızda önümüzde duran siyah Mercedes jeepten şoför inip kapımı açınca teşekkür edip içeri geçtim. Onur da diğer taraftan binmişti.
''Daha önce geldin mi Antalya'ya?'' dediğinde ona döndüm.
''Evet ama sadece birkaç otel tatiline gelmiştik o yüzden pek bilmiyorum. Genelde otelde vakit geçirmiştik''
''Anladım, yazın da geliriz istersen hem gezeriz'' dediğinde gülümsedim.
''Çok isterim''
Hava beklediğimden iyiydi. Üzerimdeki hırkayı çıkarmak için yeltendiğimde Onur omuzlarımdan düşürdüğüm hırkayı kollarımdan tutup yavaşça geri giydirdi.
Gözlerinin Onur'un yaşına yakın olan şoföre kaydığını görünce itiraz etmedim. Onu rahatsız etmek istemiyordum. Tekrardan hırkamın kuşağını bağladığımda Onur gülümsemişti.
Araba yavaşladığında otelin girişine gelmiştik. Antalya'nın bir çok oteli gibi kocaman bir oteldi. Arabadan indiğimizde Onur yanıma gelip tekrardan elimi tutup girişe yöneldi.
Resepsiyona geçtiğimizde karşımızdaki kadın gülümseyerek bize döndü.
''Hoş geldiniz Onur Bey'' deyip bana döndü.
''Hoş geldiniz hanımefendi'' dediğinde gülümsedim. Onur daha önce gelmiş olmalıydı buraya ya da rezervasyondan ismine bakmıştı. Merak etmiştim.Onur giriş işlemlerini hallettikten sonra odaya gitmek için asansöre doğru ilerledik.
''Daha önce buraya gelmiş miydin?'' dedim Onur'a dönmeden.
''Evet sık sık gelirim''
''Anladım..'' Onur kaşları çatılmış yüzüne bir gülümseme yerleştirip bana dönünce ona baktım.
''Ne?''
''Başka soru var galiba?'' dediğinde başımı olumsuz anlamda salladım.
''Hayır yok merak etmiyorum'' derken asansöre binmiştik. Kollarımı göğsümde birleştirip asansörün duvarına yaslandım. Kapısı kapanan asansörle birlikte Onur bana doğru yaklaşıp kulağıma eğilmişti. Bu hareketi nabzımı yükseltiyordu. Nefesini hissetmek ona dönmeme sebep oldu. Gözleri dudaklarımdaydı.
''Ne yani daha önce kiminle geldiğimi sormayacak mısın?'' o konuşurken dudaklarına indirdiğim bakışlarımı tekrardan gözlerine çevirdim.
''Hayır sormayacağım..'' Onur cevabıma gülümsemişti. Hala dudaklarımda olan bakışlarıyla birlikte bana doğru yaklaştı. Dudaklarıma doğru yaklaşınca istemsizce gözlerimi kapattım. Dudaklarımın kenarına bir öpücük koyup geri çekilince gözlerimi açıp ona baktım.
''İnatçı kedim benim..'' derken asansörün kapısı açılmıştı. Elimden tutup benimle birlikte asansörden çıktı.
Koridorun ucundaki odanın önüne geldiğimizde Onur kapıyı açıp bana döndü.
''Buyrun Ece Hanım'' dediğinde gülümseyerek içeri girdim. Odanın içi çok ferahtı. Mavi ve beyazın hakim olduğu odanın terasındaki jakuziyi görünce suratım düşmüştü. Annemlerle gittiğimiz tatillerde de babam ben seviyorum diye abimle benim odamı jakuzili oda olarak seçerdi. Ah babam.. Ben de yalanlar söyleyerek buraya gelmiştim.
''Ece? Ne oldu suratını astın? Beğenmedin mi?'' diye soran Onur'a döndüm.
''Yok yok, çok beğendim çok güzel..'' dedim gülümseyerek. Geldiğime pişmanmışım gibi açıklama yapıp onu üzmek istemiyordum. Geldiğim için pişman değildim.
Yanım gelip bana sarılınca kollarımı beline doladım.
''Annenleri düşündüğünü hissedebiliyorum.. Onlar şu an çok keyifli haberlerini alıyorum öncelikle bunu bil diğer taraftan döndüklerinde onların karşısına geçip her şeyi doğrusuyla anlatabilirim ben senin için her şeyi yaparım Ece, yeter ki sen tamam de?'' dediğinde hızlıca başımı salladım.
''Hayır hayır.. Bu sadece onları üzer ve hem sana hem de bana olan güvenleri kırılır. Ayrıca zaten şu an onlarla konuşmak için çok erken..'' derken başımı eğdim. Söylediğimin onu üzmesinden korkuyordum. Elini çeneme koyup başımı kaldırdı. Yaklaşıp alnıma öpücük koyduktan sonra tekrardan sarıldı.
Bir şey söylememişti.Telefonu çalınca geriye çekilip cebinden çıkardığı telefonla konuşmak için terasa çıktı. Ben de banyoya geçip ellerimi ve yüzümü yıkadım. Tam çıkarken kapı çalınca hala terasta olan Onur'a döndüm. Duymamıştı. Uzanıp kapıyı açtım.
Karşımda Kenan'ı görünce şaşırmıştım.
''Merhaba Ece Hanım valizlerinizi getirmiştim'' derken yanında duran valizleri yeni fark etmiştim. İçeri doğru valizleri yerleştirirken Onur gelmişti.
''Kenan ne zaman geldin, duymadım'' derken bana bakıyordu.
''Şimdi geldi, sen duymayınca kapıyı ben açtım'' dedim açıklama yapma gereği hissedip. Bana gülümseyip Kenan'a döndü.
''Gelmişler mi?'' dediğinde onları dinliyormuş gibi yanlarında durmamak için valizlerin arasından kendi valizimi alıp odanın diğer tarafına geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O GÜN
Teen Fictionİnsan bazen kendini yakınlarına o kadar açar ki yakınındakiler de onun gibi düşünmeye başlar.. Yıllardır aşık olduğu Baran'a aşkını itiraf eden kişi en yakın arkadaşım Seçil.. Her yere geç kaldığım gibi Baran'a da geç kalmıştım.. O gün o metroya b...