Herkese merhaba, ara ara internetim oldukça siteye girebiliyorum mesajlarınıza yanıt veremezsem affola.. 🙏Fırsat buldukça bölümleri yazıp paylaşmaya çalışıyorum, sizi seviyorum. Keyifli okumalar..🤍Bende hep başkasını gördüğünü hissetsem de ben herkeste onu görüyordum..
Uzanıp Onur'un kollarının arasına girdim. Ona sarıldığımda ağlamam şiddetlenmişti.
''Ağlama güzelim, ne olursun..'' dediğinde iç çekişlerimin arasından geriye çekilip nefes aldım.
''Gel balkona çıkalım hava alalım'' derken elimden tutmuş mutfağa doğru ilerliyordu. Balkon kapısını açmadan hemen önce buzdolabının yanına eğilip su paketini hızlıca açıp içinden birtanesini alıp balkona adımını attı. Balkondaki iki kişilik masa, beyaz minderli sandalyeler ve arka kısımdaki çiçekler.. O kadar güzeldi ki..
Sandalyeye oturup Onur'un uzattığı suyu aldım. Birkaç yudum içtikten sonra Onur'a döndüm.
''Onur ben senin bana neden böyle yaptığını anlayamıyorum.. Madem peşimden gelecektin neden benim gitmeme izin verdin o gün?''
''Ece.. O an öyle gerekti, biz İstanbul'da mutlu olamayacaktık. Benim öncesinde halletmem gereken şeyler var.. Ne zaman senin yanında olsam sana zarar verdim senin haberin bile yok ben bunun önüne geçmeye çalışıyorum... Aklındakileri biliyorum ama yemin ederim ki hiçbiriyle bir ilgisi yok.. Her şeyi de anlatacağım sana çünkü yanımda olmanı istiyorum. Beni anlamanı istiyorum.. '' başımı olumsuz anlamda salladım.
''Onur ben anlamıyorum.. Ha burada birlikteyiz ha İstanbul'da.. Ne değişecek ne zararı ben gerçekten seni anlamak istiyorum ama artık bu kapalı konuşmalardan çok sıkıldım..'' dediğimde Onur tam cevap verecekken telefonum çaldı. Hızlıca evin içine geri girip çantamdan telefonumu aldım. Onur peşimden gelmişti.
''Kim?'' dediğinde başımı kaldırıp yüzüne baktım.
''Annem''
''Burada olduğumu söyleme'' dediğinde gözlerimi devirdim.
''Ben de söylesem diye bekliyordum! Allahım Onur susar mısın lütfen'' deyip telefonu açtım.
''Alo annecim?''
''Kızım vardınız mı aramadın?''
''Evet anne geldim şimdi birazdan arayacaktım''
''Tamam kızım var mı bir sorun, bak babanda bir şey olursa amcasını arasın diyor zaten yarın uğrayacakmış yanına'' dediğinde derin bir nefes aldım.
''Anne yok şu an hiçbir sorun yok. Yerleşeyim sizi tekrar ararım olur mu? Çok yoruldum''
''Tabi tabi kızım çok öptük seni, telefonun hep seslide olsun''
''Tamam annecim ben de sizi çok öptüm'' deyip telefonu kapatıp Onur'a döndüm. Gülümsedim.
''Annenlerle bize geldiğin gün ben seninle konuşmamı kimse görmesin diye seni çekiştirirken görsünler her şeyi anlatırız ederiz diyordun, şimdi burada olduğumu söyleme diye korkuyla söyledin..'' dedim gülümseyip salondaki koltuğa oturdum.
''Çok büyük bir hayal kırıklığısın..'' dediğimde Onur gelip dizlerimin önüne çöktü.
''Ece beni yanlış mı anlıyorsun anlamamak mı istiyorsun bilmiyorum ama ben bizim için çabalıyorum. Burada hep yanında olacağım bundan sonrasında olması gerektiği gibi. Ama bunu kimse bilmeyecek ailen ve arkadaşlarından'' dediğinde tuttuğu elimi çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O GÜN
Teen Fictionİnsan bazen kendini yakınlarına o kadar açar ki yakınındakiler de onun gibi düşünmeye başlar.. Yıllardır aşık olduğu Baran'a aşkını itiraf eden kişi en yakın arkadaşım Seçil.. Her yere geç kaldığım gibi Baran'a da geç kalmıştım.. O gün o metroya b...