Rozdział 39

8 0 0
                                    

Perspektywa Albusa

W końcu jakieś dobre wieści. Ale co się dziwić. Jak można było się tego właśnie spodziewać. I jedno wiem na pewno, że będzie bardzo wesoło. Jak się okazało to miałem rację. Gdy ujrzałem Axela. To wiedziałem jedno, że humor mi się właśnie poprawi. Gdy ten wyznał mi w końcu o co chodzi. To się ucieszyłem, ponieważ będę mógł zaatakować. Ale nie pokazałem tego, żeby ci niczego się nie spodziewali. I udałem planować trening dla moich wnuczek. Dobrze wiedząc, że na pewno się nie będę nudził. I dobrze wiem, że nie tylko ja mam takie zdanie. 


Perspektywa Axela

Wraz z ojcem dobrze wiem co planuje mój nosiciel i jak to się na pewno skończy. Ale w jego przypadku to nic nowego. Ale można było się tego właśnie spodziewać. I dobrze wiem, że nie tylko ja mam takie zdanie. Ale to już zupełnie inna historia. Gdy przestałem o tym myśleć to wróciłem do siebie. Wiedząc jedno, że weekend na pewno będę mógł się wyżyć. I będzie na pewno bardzo wesoło. I dobrze wiem, że nie tylko ja mam takie zdanie. Ale to już zupełnie inna historia. I lepiej o tym nie myśleć. 


Perspektywa Gellerta

Na prawdę mam z tego dobry ubaw. I dobrze wiem, jedno że wkrótce będę miał dobry powód aby wyżyć się na swoim ukochanym. I dobrze wiem, że nie tylko ja mam takie zdanie. Ale co się dziwić. Jak zawsze może być gorzej. Ale to już zupełnie inna historia. I żeby o tym nie myśleć to planowałem szkolenie które szło szybko. I dobrze wiem, że nie tylko ja mam takie zdanie, ponieważ Axel i Nath na pewno też tak samo jak i inni moi ulubieńcy. 

Początek prawdy 2 (zakończona)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz