4.2

3.4K 197 2
                                    

<Unicode>
'ချစ်ရိပ် ခုနက ကောင်လေးရဲ့ လက်ထဲက မီးတွေထွက်လာတာကရော'
' အဲ့ဒါက စွမ်းအားတွေပါ
1. မီး
2.ရေ
3.လေ
4.မြေ
5.မိုးကြိုး
6.ကုသ
7.စိတ်ညို့
8. ဒိုင်းကာ.... ဆိုပြီးစွမ်းအားစုစုပေါင်း8 မျိုးရှိပါတယ် အဆင့်တွေကတော့
1.s
2.ss
3.sss
4.king ဆိုပြီး အဆင့် 4 ဆင့်ရှိတယ် s ကအနိမ့်ဆုံးဖြစ်ပြီး king ကအမြင့်ဆုံးဘဲ အခုချိန်ထိတော့ King အဆင့်ထိဘယ်သူမှမတက်နိုင်သေးဘူး'

' ငါက ဘာစွမ်းအင်လဲ'

'host က မီးနဲ့ဒိုင်းကာပါ ပြီးတော့ ကုသစွမ်းအင်လည်းရှိပါတယ် ဒါကိုတော့ ဘယ်သူမှမသိကြဘူး'

' အော် အဆင့်တွေကရော'

' မူလ လူးစ်ကတော့ အကုန် ss အဆင့်ဘဲရှိသေးတယ် ဒါပေမယ့် host ဝင်လာတာကြောင့် sss အဆင့်ရောက်သွားပါပြီ ခန္ဓာကိုယ်အဆင့်မြင့်မယ်ဆိုရင်တော့ king ‌အဆင့်ရောက်သွားမှာပါ မြင့်မလား host'

' freeလား '

' ဟု'

'မြင့်မယ်'

' ခန္ဓာကိုယ်အဆင့်မြင့်နေပါသည်..1%..2%...3%..100%.. complete  အဆင့်အကုန်လုံးkingအဆင့်‌ ရောက်သွားပါပြီ'

'thanks ချစ်ရိပ် ဒါနဲ့ဇာတ်လိုက်နဲ့ဇာတ်လိုက်မကရော ဘာစွမ်းအင်တွေရှိကြလဲ အဆင့်ကရော'

' ဇာတ်လိုက်က မိုးကြိုးနဲ့ လေ စွမ်းအင်ပါ အဆင့်ကတော့ sssပါ ဇာတ်လိုက်မကတော့ ကုသစွမ်းအင်ပါ ပြီးတော့ စိတ်ညို့စွမ်းအင်လည်းရှိပါတယ် ဒါကတော့တခြားလူတွေမသိကြဘူး အဆင့်ကတော့ အကုန် ssဘဲ'

' အော် စိတ်ညို့တာက အကုန်လုံးကိုရတာလား'

'မရပါဘူး သူ့ထက်အဆင့်နိမ့်မှ ဒါမှမဟု အဆင့်တူရင်လည်းရပါတယ်'

' အော် တခြားလူတွေအကုန်လုံးလည်း စွမ်းအင် နှစ်မျိုးစီရှိကြတာလား'

' တခုစီပါဘဲ host အဲ့ကြောင့်သူတို့က စွမ်းအင်နှစ်မျိုးရှိတဲ့လူကိုခေါင်းဆောင်အဖြစ်ထားကြတာပါ'

' အော် အခုက ဇာတ်လမ်းဘယ်ရောက်နေပြီလဲ'

' လူးစ်က ခံတပ်ရဲ့အပယ်ခံဖြစ်နေပါပြီ အခုက ရိက္ခာလာရှာကြတာ အော့ဒ်နဲ့ရို့စ်က စခန်းမှာ‌အချစ်စခန်းဖွင့်နေကြပါတယ် ခုနက ‌host ကိုပြေးဖို့ပြောတဲ့ကောင်လေးက ကယ်လိုရာ ပါ သူကလွဲရင် လူးစ်ကိုဘယ်သူမှ ဂရုမစိုက်ကြတော့ဘူး'

system 810 (Complete)Where stories live. Discover now