8.2

2.9K 176 2
                                    

<Unicode>
"ဟာ ဘာလို့ကျနော်ပေါ် ခုန်တက်နေတာလဲ"

"Baby က ကို့ကို ငြိုငြင်တာလား"

"မဟုပါဘူး ခများဘယ်သူလဲ"

" အီးဟီး baby က ကို့ကို မသိတော့ဘူးပေါ့ ကြားလို့မှကောင်းကြရဲ့လားဂိုဏ်းသားတို့ရေ "

ကျန်တဲ့လူတွေက ပါးစပ်အဟောင်းသား
စဲဇုရှီ ဆိုတာ အချေမင်းသားလေဘယ်သူကိုမှ အဖက်မလုပ်တတ် သူ့ဦးလေးဖြစ်သူ ဂိုဏ်းချုပ်ကိုတောင် တနေ့မှ စကားသုံးခွန်းလောက်ပြောတဲ့သူက ရှီဇုကဲ ကိုခွဖက်ထားပြီး  စကားတွေကလည်း အများကြီးပြောနေတယ် လောကကြီးက ဘာတွေဖြစ်ကုန်တာလဲ...

'ချစ်ရိပ် ဒါ ငါ့ကိုကိုမလား သူ့အကြောင်းပြောပြအုံး'

'သူ့နာမည်က စဲဇုရှီ ဂိုဏ်းချုပ်ရဲ့ တူလေး အချေမင်းသား လေကိုအရမ်းချွေတာတယ် အသက်က host ထက် ၂ နှစ် ငယ်တယ် အခုမှ ၁၈ဘဲရှိသေးတာ ပြီးတော့ သူ့ရဲ့သိုင်းပညာဘယ်အဆင့်မှာလဲ ဘယ်သူမှမသိဘူး ဘာဘို့လဲဆိုတော့ သူကတခါမှ သိုင်းမပြိုင်ဖူးလို့ ထွေထွေထူးထူးတော့မရှိပါဘူး'

'ဟင်း ဟင်း ဒီဘဝတော့ ငါ အပေါ်နေရတော့မယ်ထင်တယ် ဒါနဲ့ သူနဲ့ ငါကဘာလဲ '

'စဲဇုရှီက ရှီဇုကဲကိုတဖက်သက်ကြိုက်နေတာ အရင်ကတော့ ဖွင့်မပြောသလို ချစ်နေကြောင်းလဲအမူအရာနဲ့မပြဘူး အခုမှ ဘာအရူးပြန်လည်းမသိဘူး အာဘွားတောင်ပေးလိုက်သေးတယ်'

'ဒါက ငါ့ကိုမို့လို့ပေးတာပေါ့ ဟ'

ရှီဇုကဲ လည်း စဲဇုရှီကို

"မောင် ဆင်းအုံး ကိုကို ညောင်းနေပြီ "

"ဘလိုခေါ်လိုက်တဲ့မောင်ဟုလား ပြီးတော့ကိုကိုရော ပြန်ခေါ်ကြည့်ပါအုံး"

"မောင်လို့ကိုကိုပေါ်က ဆင်းအုံးလို့ပြောတာ"

"အင်းပါ"

ကျနော်က ကိုကိုဘဲ လုပ်ချင်တာ ဟင်းအခုတော့ ထားလိုက်ပါအုံးနောက်မှ ချစ်သူဖြစ်သွားလို့ရှိရင် baby လို့ခေါ်ပြီး အနိုင်ကျင့်အုံးမယ် အချိန်တွေရှိပါသေးတယ် baby ရာ....

စဲဇုရှီ လည်း ခါးပေါ်ကဆင်းလိုက်ပြီး သူ့အခန်းဆီပြန်သွားသည်။ဂိုဏ်းချုပ်ကလည်း ရှီဇုကဲ ကိုခေါ်ပြီး သူ့အိပ်ခန်းဆီခေါ်သွားသည်။ကျန်တဲ့ဂိုဏ်းသားတွေက ဂိုဏ်းကိုသန့်ရှင်းရေးပြန်လုပ်ကြသည်။

system 810 (Complete)Where stories live. Discover now