40. Bölüm: Şarap

14.8K 697 16
                                    


Sarı plastik kaptaki son krep hamurunu da tavaya boşalttım. Arkan bu sırada mutfağa girmiş ve boş kahve kupalarını tezgahın üzerine bırakmıştı. Ona döndüm. Koyu gözlerinin altı mor halkalarla donatılmış göz bebeklerinin etrafı kızarmıştı. Dün gece hiç uyumamış ve çalışmışlardı. Neredeyse bütün gün boyunca ve ben ne kadar çabalarsam çabalayayım onları uyumaya ikna edememiştim.

" Biraz uyumanız gerek, hepinizin. " Reddedeceklerini bildiğim halde son kez şansımı denedim. Kendilerini bu kadar yıpratmaları hoşuma gitmiyordu.

" Şimdi değil. Bunu halletmemiz gerek ama sonra söz veriyorum dinleneceğim. " Bu söz bir nebzede olsa rahatlatmıştı içimi.

Krepi tavadan aldım ve diğerlerinin üzerine koydum. Kahvaltı hazırdı. Arkan çocukları çağırmaya gitti ve geldiklerinde birer kupa kahve daha doldurdum onlara.

" Şimdi dinliyorum. " dedim kendi portakal suyumla kurumuş boğazımı ıslatırken.

" Dün birçok iş adamının kredi kartı detaylarını ele geçirmeyi başardık. "

Sonrasında Arkan susmuş ve sözü işi uzmanı almıştı.

" Bu bilgilerle internet üzerinden gerek duyduğumuz bütün ekipmanları sipariş ettik. Bu gün elimize ulaşacak. "

Gözlerim ile birlikte aklımdaki soru yumağı da büyüyordu.

" Siparişler bu eve gelmeyecek. Demir'in çok uzun süre izlediği, şehrin Batı yakasındaki yaşlı bir çift var. Çocuklarının yanına memlekete gittiler. Sipariş onların adresine verildi. "

Karnım açtı fakat duyduklarım o kadar büyük bir şok yaratmıştı ki üzerimde elim çatala bir türlü gitmiyordu.

" Eve girmek kolay fakat siparişleri alıp imza atacak birini bulmamız gerek. Şüphe çekmeyecek ve güvenilir birini. "

Umut bitirdiği kahvesini masaya koydu ve gözlerini üzerime dikti.

" Bence bu kişi Arel olabilir. " Arkan elini kaldırarak Umut'un devam etmek istediği cümlelerini keskin bir bıçak gibi yarıda kesti.

" Arel bu işe karışmayacak. Diğer iş gibi yakalanmama güvencemiz yok. "

Umut bir savaşa hazırlanır gibi dikleşti sandalyesinde.

" Siparişler bu gün geliyor. Hem güvenilir hemde şüphe çekmeyecek birini bu kadar kısa sürede bulmamız imkansız. " Ardından durdu ve derin bir nefes aldı. Cümlelerini özenle seçiyor gibiydi. Arkan'ı kızdırmadan bu işi halletmek istiyordu.

" O çiftin torunu olduğunu. Çiftin bu bilgisayarları bilgisayar mühendisliği okuyan erkek kardeşi için istediğini fakat dedesinin dün gece hastahaneye kaldırıldığını söyler. Sonunda da sahte bir imza atar ve bizde hava karardığında ekipmanları arabaya yükleriz. "

Umut'un cümleleri kulağa korkutucu derecede mantıklı geliyordu.

" Bu kabul edilebilir bir hikaye. " Demir'i geldiğimizden beri ilk kez konuşurken görmüştüm. Çok dalgın görünüyordu ve dalgınlığının sebebi iş değildi, belliydi.

" Arel'i riske atamam. "

Sandalyemde geri yaslandım ve kollarımı göğsümde birleştirdim.

" Beni riske atmıyorsun Arkan. Yapmam gereken şeyin şüphe çekecek hiçbir tarafı yok. "

Masadaki herkes çatalını ve bardağını bırakmış öylece Arkan'a bakıyordu. Arkan ise kendi içinde bir savaş veriyor gibiydi.

Kırağı ve AteşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin