"Bize verebileceğiniz herhangi bir şeyin 10.000'den fazla kardeşimin hayatını telafi edebileceğini düşünüyor musunuz?" Başka bir Kaptan soğuk ve kayıtsız bir sesle konuştu ve hatta ondan yoğun bir öldürme niyeti bile yayıldı….
"Bana bir şey olursa, hepiniz babamın sınır ordunuza sorun çıkaracağından korkmuyor musunuz?" 10 Kaptanın tamamen hareketsiz olduğunu gören Gu Xuan'ın yüzü düştü. Yumuşak ikna yöntemleri işe yaramayınca doğrudan tehdit yöntemini denedi.
Anında tüm Kaptanlar kahkahalarını tutamadan birbirlerine baktılar.
"Genç Efendi Gu, herkes biliyor ki generalimiz gitmene izin verdi ve sen Amansız Gelişen Şehir'den ayrıldın... Dışarıda ölsen bu olayın generalimizi de ilgilendireceğini mi düşünüyorsun?"
“Herkes yolculuğunuzda haydutlarla karşılaştığınızı ve hem canınızı hem de paranızı kaybettiğinizi düşünecektir.”
"Yani Genç Efendi Gu'nun generalimiz hakkında endişelenmesine gerek yok."
…
Kaptanlar birbiri ardına onunla dalga geçerek Gu Xuan'ın ifadesinin zaman geçtikçe daha da çirkinleşmesine neden oldu.
Doğal olarak bu insanların söylediklerinin doğru olduğunu biliyordu ve şimdi pişman oldu!
Sınır ordusunun kamp alanını terk etmemeliydi. Tamamen utanmaz olsa bile, sınır ordusunun kamp alanındaki kalış süresini uzatmalı ve Kızıl Ejder Ordusu'nun onlarla birlikte geri dönmesini beklemeliydi.
En azından hayatını sürdürebilirdi!
"HAYIR! Beni öldürmeyin!” Gu Xuan'ın yüzü ölümcül derecede solgunlaştı ve gözlerinde derin bir korku ortaya çıktı.
Ama ne yazık ki, ne kadar merhamet dilenirse dilensin, sonunda son derece öfkeli 10 Kaptan'ın elindeki ölüm kaderinden hâlâ kaçamadı….
Her ne kadar üçüncü seviye Origin Core dövüş sanatçısı olsa da, kaplanlar ve kurtlar kadar vahşi olan 10 sınır ordusu Kaptanından önce hâlâ onlarla savaşamayacak kadar zayıftı.
Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, Gu Xuan öldürüldü ve cesedi vahşi doğada gömüldü ve belki de hiçbir zaman bulunamayacaktı.
Gecenin ilerleyen saatlerinde, Acımasız Gelişen Şehir'in sınır ordusu kamp alanının göze çarpmayan bir köşesinde Duan Ling Tian hafifçe gülümseyerek, "Bu gerçekten hızlıydı." dedi.
Şu anda Duan Ling Tian, Zhang Qian ve Zhao Gang'ın önünde duran iki kişi vardı.
Duan Ling Tian, Gu Xuan'ın Zhang Qian ve Zhao Gang'dan öldürüldüğü konusunu daha yeni duymuştu.
Belki o 10 sınır ordusunun Yüzbaşısı bile yaptıkları her şeyin Zhang Qian ve Zhao Gang tarafından görüldüğünü asla hayal etmemişti.
“Hımm! Gu Xuan'ın ölümü acımaya değmez." Zhang Qian ve Zhao Gang, Gu Xian'dan bahsettiğinde son derece öfkeliydiler çünkü ikisi de orduda Generaldi ve bu nedenle Gu Xuan'ın 10.000'den fazla sınır ordusu subayını ölüme götürmesi meselesine aşırı derecede öfkeliydiler.
"Yeter, konu çoktan kapandı... Siz ikiniz gösteriyi üç gün sonra izlemek için sabırsızlanabilirsiniz." Duan Ling Tian'ın yüzünde bir güven duygusu belirdi.
Üç gün sonra Amansız Gelişen Şehir bir kez daha ordusunu Güney Barbar Şehri'ne saldırmak üzere Güney Şampiyon Krallığına doğru yola gönderdi!
Sınır ordusu içindekilerin yarısından fazlası piyadeler tarafından işgal edilmişti. Bu nedenle, Kızıl Ejder Ordusu ve 100.000 kişilik devasa bir ordu oluşturan sınır ordusunun birleşik ordusu, Güney Barbar Şehri'ne gitmek için tam bir günlük zaman harcamayı gerektirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)
Science Fiction2. Kitap Dünyanın en iyi silah uzmanının ruhu alternatif bir dünyaya geçti, Yeniden Doğuş Dövüş İmparatoru'nun anılarıyla birleşti, Dokuz Ejderha Savaş Egemeni Tekniği'ni geliştirdi, tüm muhalefeti yenilmez bir güçle süpürdü! Tıbbı geliştirebilir, s...