Yaşlı Bi'nin söyledikleri Duan Ling Tian'ın kaşlarının hafifçe çatılmasına neden oldu.
Bu Yaşlı Bi'de bir sorun yok, değil mi?
Ke Er'in doğal yeteneği onun öğrencisi olacak niteliklere sahip olmayabilir mi?
"Kıdemli Bi, eğer Küçük Kardeş Ke Er'i öğrenciniz olarak almak istemiyorsanız, o zaman ben de sizi ustam olarak almayacağım....Üzgünüm." Li Fei, Ke Er'in elini tutmak için elini uzattı ve Elder Bi'ye kararlı bir ifadeyle baktı.
O yıllarda o ve Ke Er çoktan kardeş gibi olmuşlardı, bu yüzden onları ayırmak zordu.
Şimdi, Yaşlı Bi'nin Ke Er'e bu şekilde davranması onun kalbinde bir tatminsizliğin ortaya çıkmasına neden oluyordu.
Küçük Rahibe Ke Er'i öğrenciniz olarak almayacaksınız, değil mi?
O zaman seni efendim olarak almayacağım!
"Abla Fei, bana karşı iyi olduğunu biliyorum ama bunu yapamazsın." Yalnızca Ke Er'in sakin bir ifadesi vardı ve hiç de mutsuz değildi ve Li Fei'nin söylediklerini duyunca aceleyle ikna etti. “Eğer böyle olursan Kıdemli Bi mutsuz olacak…”
“Gerçekten mantıklı bir kız.” Yaşlı Bi sinirlenmedi ve Ke Er'e övgü dolu bir bakış attı, ardından Li Fei'ye baktı. "Kızım, küçük kız kardeşini öğrencim olarak almak istemediğimi düşünüyorsun, değil mi?"
“Öyle olmayabilir mi?” Şimdi, Kıdemli Bi ile yüzleşirken Li Fei eskisi kadar kibar değildi.
"Sen kızım..." Li Fei'nin ses tonundaki kırgınlığı hisseden Yaşlı Bi başını salladı. "Onu öğrencim olarak almayacağımı söyledim, bu ondan hoşlanmadığımdan değil ama onun daha iyi bir seçeneğe sahip olmasını istiyorum."
Daha iyi bir seçenek mi?
Duan Ling Tian'ın kaşları içten içe düşünürken çatıldı. Yaşlı Bi'nin ne demek istediğini anlayamıyordu.
Anlamayan sadece o değildi, Li Fei bile anlamadı. “Kıdemli Bi, bununla ne demek istiyorsun?”
Yaşlı Bi hafifçe gülümseyerek şöyle dedi: “Aptal kız, hala ne demek istediğimi anlamadın mı? Bunu zaten iyice düşündüm. Geri dönüp bu kızı Zirve Ustasına tavsiye edeceğim, çünkü Zirve Ustası son birkaç yıldır olağanüstü bir kapalı kapı öğrencisi arıyordu…. Zirve Ustası kesinlikle bu kızın doğal yeteneklerini beğenecektir.
Zirve Ustası mı?
Duan Ling Tian'ın bakışları, Yaşlı Bi'nin söylediklerini duyunca aniden parladı.
Yedi Yıldız Kılıç Tarikatı'nda bir Tarikat Lideri ve altı Tarikat Lider Yardımcısı vardı.
Tarikat Lideri öncelikli olarak Yedi Yıldız Kılıç Tarikatının ana zirvesi olan Dubhe Zirvesini kontrol ederken, diğer altı Tarikat Lideri Yardımcısının her biri kendi zirvelerini kontrol ediyordu….
Bu altı Tarikat Lideri Yardımcısına normalde Zirve Ustası olarak hitap edilirdi!
Li Fei artık gerçeğin farkına vardı.
Duan Ling Tian'ın bildiği, Xiong Quan'dan duyduklarıydı.
Ve o gün Li Fei de oradaydı, dolayısıyla o da biliyordu.
Elder Bi'nin söylediklerini duyunca aynı zamanda Ke Er adına sevindi ve Elder Bi'ye bakarken biraz utandı. “Usta, özür dilerim, ben....”
"Bunu bu sefer unutacağım, ama eğer bir dahaki sefere Shifu'yu yanlış anlarsanız, o zaman Shifu sizi affetmeyecektir." Yaşlı Bi, Li Fei'ye baktı ve bakışının içinde şefkatli bir sevgi karışımı vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)
Science Fiction2. Kitap Dünyanın en iyi silah uzmanının ruhu alternatif bir dünyaya geçti, Yeniden Doğuş Dövüş İmparatoru'nun anılarıyla birleşti, Dokuz Ejderha Savaş Egemeni Tekniği'ni geliştirdi, tüm muhalefeti yenilmez bir güçle süpürdü! Tıbbı geliştirebilir, s...