Bölüm 248: Alev Yazıtı

45 11 0
                                    

Gümüş Ateş Otu mu?

Duan Ling Tian'ın bakışları odadaki pencereden geçerek müzayede platformundaki yaşlı adamın eline indi.

Yaşlı adamın elinde son derece özel bir şifalı ot vardı.

Sıradan bir şifalı otun aksine, bu şifalı ot tamamen gümüşi beyaz renkteydi ve hafif bir parlaklıkla titriyordu. Bir bakışta bunun sıradan bir şifalı bitki olmadığı anlaşılır.

Salonda beklendiği gibi bir şaşkınlık sesi dalgası duyuldu.

“Bu gerçekten Gümüş Ateş Otu!”

“Altıncı veya daha düşük dereceli bir ilacı rafine ederken, bu Gümüş Ateş Otunun kazana konulduğu sürece saflığını %10 artırabileceğini duydum!”

“Bu Gümüş Ateş Çimi bir simyacı için bir hazinedir.”

Müzayede platformundaki yaşlı adam hafifçe gülümsedi. “Misafirler, öyle görünüyor ki hepiniz Gümüş Ateş Çimi'ni çok iyi tanıyorsunuz. Aynen öyle, Gümüş Ateş Otu gerçekten de altıncı derece veya daha düşük bir tıbbi hapın saflığını artırma kapasitesine sahiptir ve saflığı en az %10 oranında artırabilir. Şansınız yaver giderse, saflığı neredeyse %15 oranında artırma kapasitesine bile sahip."

Altıncı derece veya daha düşük bir tıbbi hapın saflığını arttırmak mı?

Odada Duan Ling Tian'ın ağzının kenarlarında küçümseme belirdi.

Ona göre bu, Gümüş Ateş Çiminin yalnızca en sıradan ve yaygın kullanımıydı. Gümüş Ateş Otunun değerini tam olarak ifade etmek zordu….

Bu Gümüş Ateş Otu onun elinde her zaman başarılı bir silaha dönüşebilir!

"Konuklar, Gümüş Ateş Otunun başlangıç ​​teklif fiyatı 100.000 gümüştür... Artık ilgilenen konuklar teklif verebilir!" müzayede platformundaki yaşlı adam yavaşça dedi.

“100.000 gümüş!” Yaşlı adamın konuşmayı bitirdiği anda, salondan biri teklifte bulundu.

“200.000 gümüş!”

“300.000 gümüş!”

Kısa bir süre içinde Gümüş Ateş Çimi'nin fiyatı istikrarlı bir şekilde arttı.

"Alçak, bu Gümüş Ateş Çimi ile ilgileniyor musun?" Li Fei, Duan Ling Tian'a baktı ve güzel gözlerini kırpıştırdı.

Duan Ling Tian'ın bakışlarının Gümüş Ateş Çimlerinden hiç ayrılmadığını fark etti.

“Bu Gümüş Ateş Otunu almaya kararlıyım.” Duan Ling Tian'ın ağzının kenarlarında bir gülümseme izi belirdi ve başını salladı.

“Genç Efendi, bu Gümüş Ateş Otunu tıbbi hapları arıtmak için kullanmak isteyebilir misin?” Ke Er meraklı bir ifadeyle Duan Ling Tian'a baktı.

"Tıbbi hapları rafine etmek mi?" Duan Ling Tian başını salladı. “Ke Er, rafine ettiğim şifalı hapların saflığı %90 veya üzerinde, bu yüzden Gümüş Ateş Otunu ekleyip eklememem arasında pek bir fark yok….Bu Gümüş Ateş Otunu kullanmak için değil, elde etmek istiyorum. tıbbi hapları rafine etmek yerine onu bir yazı yazmak için kullanmak!"

Gümüş Ateş Otu, Duan Ling Tian'ın şu anda yazabildiği müthiş saldırgan yazıtın temel malzemesiydi.

Bu tür saldırgan yazıtlar aynı zamanda Duan Ling Tian'ın şu anda yazabildiği en zorlu yazıtlardan biriydi ve son derece otoriterdi!

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin