Bölüm 253: Ölmeli!

49 9 0
                                    

Yaşlı adam ikiye bölündüğü anda, orta yaşlı adam ile diğer gri giysili yaşlı adamın gözbebekleri küçüldü ve yüzleri, sanki biri tarafından boyunlarından tutuluyormuş gibi kıpkırmızı oldu. nefesleri!

Ve aynı anda gözleri yarılacak kadar öfkeliydiler. Sadece göz açıp kapayıncaya kadar kıyaslanamayacak kadar hızlı bir figürün önlerine geldiğini gördüler.

O anda kalp atışları tamamen durmuştu.

Vızıldamak!

Xiong Quan elini kaldırdı ve yeşil bir kılıç ışığı parladı. Kılıç ışığında gizemli bir aura iç içe geçmişti.

Gelişmiş Kılıç Gücü!

Kılıç ışıklarının işaret ettiği yerde iki çizgi kan fışkırdı.

Orta yaşlı adam ve gri giysili yaşlı adam, figürleri titreyip hiçbir yaşam belirtisi olmadan yere düşerken şaşkın ifadelerini sürdürdüler.

İkisinin gözleri tabak gibi açılmış, sonsuz bir pişmanlıkla ölüyorlardı.

Belki de en çılgın rüyalarında bile, küçümsedikleri menekşe giysili gencin yanında bu kadar korkunç bir varlığın bulunacağını hiç düşünmemişlerdi….

“Hiçlik….Hiçlik Meraklısı Aşamasının ikinci seviyesi!” Uzaklarda saklanan Ma Qin'in bedeni titredi. Gökyüzündeki 3000 antik mamut silüetine bakarken ifadesi anında korkunç derecede solgunlaştı ve gözlerinde panik ve dehşet duygusu ortaya çıktı.

Üç Yarım Adımlı Void Aşaması Güç Santrali'nin göz açıp kapayıncaya kadar öleceğini hiç düşünmemişti.

Ve asla hayal etmediği şey, mor giysili genç adamın yanında gerçekten de bir Hiçlik Meraklı Sahne santralinin olacağıydı. Üstelik ikinci seviye Hiçlik Meraklı Aşaması'nın güç merkeziydi!

O an kalbi pişmanlıkla doldu.

Açgözlü olmamalıydı!

Şimdi, gördüğü 10 milyonun üzerindeki altının zaten gitmiş olduğunu görmekle kalmamıştı, aynı zamanda yanında Hiçlik Meraklı Sahne'nin güç merkezi olan bu mor giysili genç adamı bile gücendirmişti.

"Umarım konuyu daha fazla uzatmaz..." Olasılık son derece zayıf olmasına rağmen bu düşünce Ma Qin'in kalbinde ortaya çıkmadan edemedi.

Endişeli bir ifadeye sahip olan Ma Qin derin bir nefes aldı ve sessizce ayrılmaya hazırlandı.

Vızıldamak!

Ancak Ma Qin'in yüzü, önünde beliren kişinin yolunu kapattığını görünce tamamen solgunlaştı ve sesi titredi. “Tanrım….Tanrım….”

Xiong Quan, Ma Qin'e soğuk ve kayıtsız bir bakışla baktı ve ona hiç aldırış etmedi.

Ma Qin'in önüne ulaşmak için büyük adımlarla dışarı çıkarken Duan Ling Tian'ın ağzının kenarları alaycı bir ifadeyle kıvrıldı ve sakin bir bakışla Ma Qin'e baktı. "Müdür Ma Qin, ayrıldığımızdan beri iyi olduğunuza inanıyorum..."

Putong!

Ma Qin, Duan Ling Tian'ı gördüğünde bir şeytan görmüş gibiydi. Olduğu yerde diz çöktü ve vücudu titredi. “Tanrım, beni bağışla! Açgözlü olmamalıydım, onlara Tanrı'nın nerede olduğunu söylememeliydim… Tanrım, yanılmışım, lütfen beni bağışlaman için yalvarıyorum.”

"Hmph!" Duan Ling Tian, ​​Ma Qin'e soğuk bir bakışla baktı ve ardından Ma Clan Müzayede Evi'ne doğru yürümeden önce iki küçük kızı yanına çağırdı.

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin