İşlemeli Üniforma Muhafızlarının kabul için en düşük eşiği, Yeni Oluşan Ruh Aşamasının yedinci seviyesiydi.
Bir süreliğine bu, tüm İmparatorluk Şehri'nin alay konusu haline geldi, çünkü herkes İşlemeli Üniforma Muhafızları Komutanı Duan Ling Tian'ın en çılgın fantezilere düşkün olduğunu hissetti.
Başlangıç Ruh Aşamasının yedinci seviyesinin üzerindeki bir varlık nasıl sırf istediği için işe alabileceği biri olabilir?!
Akşam karanlığında gökyüzü kırmızı bulutlarla doluydu.
Imperial City, Şehir Muhafız Ordusu'nun kamp alanında.
Kamp alanının girişinde 13 uzun ve iri at hareketsiz durdu, ardından 13 figür atlayıp yere indi.
Bu 13 kişi standartlaştırılmış Volador Cübbesi giyiyordu!
Her birinin belinde birer emir nişanı ve dar ve uzun bir kılıç, İşlemeli Yaylı Kılıç asılıydı!
13 kişi arasında bir genç liderliği ele geçirdi.
Gencin yakışıklı yüzünde bir olgunlaşmamışlık izi belli belirsiz fark edilebiliyordu.
Gençliğin 19 yaşına gelip genç bir adam olmak üzere olduğu söylenebilirdi.
"Siz kimsiniz?" Şehir Muhafız Ordusu'nun kamp alanının girişinde nöbet tutan 10 zırhlı asker, yaklaşan 13 kişiyi görünce öfkeyle baktı.
"Küstah!" Öndeki genç, soğuk ve kayıtsız bakışları Şehir Muhafız Ordusu askerlerinin üzerinden geçerken soğuk bir şekilde homurdandı. Doğrudan Şehir Muhafız Ordusu'nun kamp alanına girdiğinde onlara aldırış etmedi.
"Hepiniz…." Askerlerden biri yollarını kapatmak isteyerek öne doğru bir adım attı; ancak bunun yerine yanındaki askerlerden biri tarafından geri çekildi.
"Ne yapıyorsun? Birisinin Şehir Muhafız Ordumuzun kamp alanına zorla girdiğini görmüyor musun?” Onları engellemek isteyen asker kaşlarını çattı.
"Sen delirdin mi? Bellerindeki sipariş jetonunu görmedin mi? Onlar İşlemeli Üniformalı Muhafızlar!” İlk askeri geri çeken asker derin bir nefes aldı ve kaşlarının arasına bir dehşet duygusu karıştı.
"Ne? İşlemeli Üniforma Muhafızı mı? İşlemeli Üniforma Muhafızlarına kabul için en düşük eşik, Yeni Oluşan Ruh Aşamasının yedinci seviyesi değil mi? Gerçekten İşlemeli Üniforma Muhafızlarına katılan insanlar olabilir mi?”
"Kim bilir.... Eğer yanılmıyorsam, o zaman başroldeki genç, İşlemeli Üniformalı Muhafız Komutanı Duan Ling Tian olmalıdır."
“İşlemeli Üniforma Muhafızlarının varlığı Majesteleri İmparator tarafından onaylandı. Komutan Duan, majesteleri İmparator'un bile sözcüsüdür. Benden bahsetmiyorum bile, Şehir Muhafız Ordumuzun Lord Komutanı bile muhtemelen ondan biraz korkmalıdır."
…
Duan Ling Tian, Şehir Muhafız Ordusu'nun kamp alanına girdi ve doğrudan merkezdeki çadıra yöneldi. Geçtiği her yerde Şehir Muhafız Ordusu askerleri yol veriyordu.
Duan Ling Tian, hemen arkasından takip eden iki yaşlı adamla önden gidiyordu ve iki yaşlı adamın arkasında 10 orta yaşlı adam vardı.
Zhang Qian ve Zhao Gang şaşırtıcı bir şekilde 10 orta yaşlı adam arasındaydı.
Duan Ling Tian bu sabah Divine Might Marquis Malikanesine bir gezi yaptı ve kendisini komuta edecek kimsenin olmadığı bir komutan olma kaderinden kurtardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)
Science Fiction2. Kitap Dünyanın en iyi silah uzmanının ruhu alternatif bir dünyaya geçti, Yeniden Doğuş Dövüş İmparatoru'nun anılarıyla birleşti, Dokuz Ejderha Savaş Egemeni Tekniği'ni geliştirdi, tüm muhalefeti yenilmez bir güçle süpürdü! Tıbbı geliştirebilir, s...