Ah!
Zhu Liang'ın elinde daha önce kılıcın şeklini oluşturan birleştirilmiş malzeme yığını şimdi bir kılıcın kaba hatlarına yoğunlaşmaya başlamıştı... Ve malzemelerin bir kılıç şeklini oluşturmaya başlamasının üzerinden zaten yarım saat geçmişti. şu ana kadar kılıç.
Ve tam çevredeki izleyiciler Duan Ling Tian'ın pes etme niyetinde olduğunu düşünürken Duan Ling Tian sonunda harekete geçti.
Tıs!
Duan Ling Tian'ın elinde sekizinci derece bir Silah Alevi parladı ve birçok insanın bakışlarının aniden parlamasına neden oldu.
Her ne kadar Duan Ling Tian'ın sekizinci sınıf bir silah ustası olduğunu daha önce duymuş olsalar da, Duan Ling Tian'ın sekizinci sınıf Silah Alevini yoğunlaştırdığını gördüklerinde birçok kişinin kalbi hâlâ sarsılıyordu.
20 yaşın altındaki bir yaşta sekizinci derece Silah Alevini yoğunlaştırmak… son derece canavarca!
"Genç adam da gelişmeye başlıyor." Çevredeki seyircilerin bakışları çok geçmeden Duan Ling Tian'a yöneldi.
Duan Ling Tian'ın rafine etmeye başladığında ortaya çıkardığı tekniği gördüklerinde çevredeki izleyiciler şaşkına döndü.
"Bu…."
"Bu gerçekten çok hızlı değil mi? Hareketlerini kesinlikle net göremiyorum!”
"Zhu Klanının İkinci Büyüğünün hızının yüksek olduğunu düşünmüştüm ama bu genç adamın hızının daha da hızlı olacağını hiç düşünmemiştim!"
"Bu genç adamın tekniğindeki beceri düzeyi, Zhu Klanının İkinci Büyükünü bile geride bırakıyor!"
“Ancak tekniğin hızı onun bir ruh silahını daha yüksek kalitede geliştirebileceği anlamına gelmiyor. Söylendiği gibi yavaş çalışma, iyi ürünler doğurur.”
…
Duan Ling Tian'ın sekizinci derece ruh silahını geliştirme hızının yıldırım kadar hızlı olduğu söylenebilirdi.
Derin silah geliştirme teknikleri, Zhu Liang'ı çok aşan bir hızla ellerinde tereddüt etmeden serbestçe akıyordu.
20 dakika geçtikten sonra Duan Ling Tian'ın elindeki tüm malzemeler birleşerek kılıç şeklini almaya başladı!
"Aman Tanrım! Zhu Klanının İkinci Büyüğünün tamamlaması iki saat süren adım onun tarafından 20 dakikada tamamlandı!"
"Anormal! Çok anormal!”
"Böyle bir hızda rafine edilen bir ruh silahının gerçekten Zhu Klanının İkinci Kıdemlisi tarafından geliştirilen ruh silahıyla eşleşebileceğini mi düşünüyor?"
"Biraz tehlikeli olabilir."
…
Çevredeki izleyiciler, Duan Ling Tian'ın elindeki Silah Alevinin üzerinde bir kılıcın şeklini gördüklerinde şaşkına döndüler.
10 dakika daha sonra.
Kılıç tamamlandı!
Duan Ling Tian ve Zhu Liang neredeyse aynı anda durdular ve her birinin elinde sırasıyla birer kılıç vardı.
Sekizinci sınıf bir ruh kılıcı!
Duan Ling Tian'ın elindeki sekizinci derece ruh kılıcı yeşim yeşili bir renk aldı. Bu malzemeler Duan Ling Tian'ın İşlemeli Bahar Kılıçlarını rafine ederken satın aldığı malzemelerdi ve 13 kılıcın rafine edilmesi tamamlandıktan sonra geri kalan malzemeler artık kullanıma gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)
Science Fiction2. Kitap Dünyanın en iyi silah uzmanının ruhu alternatif bir dünyaya geçti, Yeniden Doğuş Dövüş İmparatoru'nun anılarıyla birleşti, Dokuz Ejderha Savaş Egemeni Tekniği'ni geliştirdi, tüm muhalefeti yenilmez bir güçle süpürdü! Tıbbı geliştirebilir, s...