Bölüm 267: Yetiştirme Konumunu Ele Geçirmek

44 8 0
                                    

Bang!

Shi Yan'ın vücudu kirişi terk eden bir ok gibi uçtu ve şiddetli bir şekilde yere düştü, ardından bir ağız dolusu kan tükürdü.

"Ah!" Shi Yan'ın kargaya benzeyen keskin sesi, duyulması hoş olmayan, kulak delici, tiz bir çığlık yaydı.

Daha sonra ayağa kalkmaya çalıştı ve üçgen gözleri Duan Ling Tian'a baktı. Gözlerinde yoğun bir nefret ve melankoli vardı. “Sen….Dantian'ımı sakatladın….Aslında Dantian'ımı sakatladın! Seni bırakmayacağım, bırakmayacağım!” Birkaç sert söz bıraktıktan sonra Shi Yan, Dantian'ını tuttu ve yedinci derece ruh kılıcını aldı, ardından hızla geçitten dışarı çıktı.

Zaten çarpık olan yüz hatları artık tamamen çarpıktı.

Shi Yan'ın tehditlerini duyduğunda Duan Ling Tian'ın yüzü düştü ve kalbinde öldürme niyeti ortaya çıktı.

Ona göre, eğer Shi Yan'ı şimdi öldürseydi, tüm izleri yok etmek için cesedi yok ettiği sürece kesinlikle hiç kimse ondan ve iki küçük kızdan şüphelenmeyecekti.

Bu Shi Yan dördüncü seviye Köken Çekirdek Aşaması dış saha öğrencisiydi, oysa üçü Yedi Yıldız Kılıç Tarikatına daha dün girmiş olan dış saha öğrencileriydi.

Bir başkasının gözünde üçünün Shi Yan'ı öldürmesi imkansızdı.

Ancak tam Duan Ling Tian ileri doğru bir adım atıp Shi Yan'ı öldürmek istediğinde Ke Er'in elini tutan eli hafifçe gerildi. Güzel sulu gözleri Duan Ling Tian'a baktı ve hafifçe başını salladı.

Duan Ling Tian derin bir iç çekti ve sonunda Shi Yan'a karşı bir hamle yapmadı.

Ke Er gerçekten çok nazikti….

“Shi Yan, senin uygulama yerini alacağım.” Duan Ling Tian, ​​Shi Yan'ın sırtına baktı ve soğuk ve kayıtsız sesi kıyaslanamayacak kadar otoriter bir şekilde duyuldu.

Shi Yan'ın figürü Duan Ling Tian'ı duyduğunda durdu, sonra ona bakmak için döndü. Üçgen gözlerinden kana susamış bir nefret yayılıyordu; bu nefret, bir tarafın ölümüne kadar uzlaşmazdı...

“Pişman olacaksın!” Shi Yan'ın sesi sanki buz gibi soğuk bir çözülme deliğinden geliyormuş gibi görünüyordu ve son derece buz gibi soğuklukla doluydu.

Duan Ling Tian kayıtsız bir şekilde gülümsedi çünkü başkalarından çok fazla benzer sert sözler duymuştu ve uzun süredir buna karşı uyuşmuştu.

"Gel, yeni evine gidelim." Duan Ling Tian elini uzattı ve iki küçük kızın ellerini tuttu, ardından büyük adımlarla vadiden dışarı çıktı.

"Gıcırtı gıcırtı~" Ani bir ses patlaması yankılandı ve Ke Er'in kolunun altından kabarık küçük bir kafa dışarı çıktı. Bu tam olarak küçük altın fareydi.

Küçük altın fare, Ke Er'e, bir tatminsizlik belirtisiyle titreşen bir çift yeşim yeşili gözle baktı.

"Ke Er, Küçük Altın'ı gücendirdin mi?" Duan Ling Tian bu sahneyi görünce kıkırdadı.

Onun izlenimine göre Ke Er her zaman küçük altın fareye odaklanmıştı ve mantıksal olarak konuşursak, onun küçük altın fareyi kızdırması imkansızdı.

“Alçak, Küçük Kardeş Ke Er, Küçük Altın'ı kızdırmadı… Sadece Küçük Altın, Shi Yan'dan nefret ediyordu ve Küçük Kardeş Ke Er'in intikamını almak istiyordu. Ama Küçük Kardeş Ke Er, Küçük Altın'ın hamle yapmasına izin vermedi, bu yüzden mutsuzuz.” Li Fei, Duan Ling Tian'a açıklarken hafifçe gülümsedi.

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin