Yedi Yıldızlı Kılıç Tarikatı'nın tamamen düz duran yedi zirvesi vardı.
Yedi zirve, gökyüzüne fırlayan yedi keskin kılıç gibi düz bir zeminden yükseliyordu.
Bu yedi zirveye Yedi Yıldız Kılıç Tarikatının yedi büyük kılıç zirvesi de deniyordu.
Yedi büyük kılıç zirvesi, Büyük Ayı takımyıldızına göre adlandırılmıştır.
Bunlar sırasıyla Dubhe Zirvesi, Merak Zirvesi, Phecda Zirvesi, Megrez Zirvesi, Alioth Zirvesi, Mizar Zirvesi ve Alkaid Zirvesi idi.
Bunların arasında Dubhe Zirvesi ana zirveydi ve görkemli bir görünüme sahip en yüksek kılıç zirvesiydi.
Diğer altı kılıç zirvesi, Dubhe Zirvesi'nin çevresine yayılmıştı, tıpkı baş yıldızın etrafındaki daha küçük yıldızlar gibi, ortadaki Dubhe Zirvesi'ni çevreliyordu...
“Sadece bu zirvede bulutlar o kadar derin ki insan nerede olduğunu bilemiyor…” Duan Ling Tian, Xiong Quan'ın tanıtımını dinledi, ardından etraflarında bulutların dolandığı yedi kılıç zirvesine uzaktan baktı. Kalbi şokla doluydu.
Bu Yedi Yıldız Kılıç Tarikatı mıydı?
"Genç Efendi, çevredeki altı kılıç zirvesinin Dubhe Zirvesi ile bağlantısını engelleyen bir şey var gibi görünüyor..." Ke Er'in gözleri keskindi ve bulutlar ve sis dağıldığında manzarayı fark etti.
Duan Ling Tian, Ke Er'i duyduğunda ona baktı.
Bulutlar ve sis dağıldığında, Dubhe Zirvesi'ni çevreleyen altı kılıç zirvesinin üzerinde, Dubhe Zirvesi'ne bağlanan siyah renkli zincire benzer bir şeyin gerçekten olduğu görülebiliyordu.
"Genç Efendi, Yedi Yıldız Kılıç Tarikatının yedi büyük kılıç zirvesi arasında yalnızca ana zirve olan Dubhe Zirvesi'nin zirveye çıkma yolunun olduğu söyleniyor. Diğer altı kılıç zirvesinin zirveye çıkmak için bir yolu yok, bu yüzden biri Hiçlik Meraklı Aşamasında olmadığı sürece diğer altı kılıç zirvesine tırmanamazlar."
Xiong Quan bildiği her şeyden bahsetti. "Yani eğer diğer altı kılıç zirvesine çıkmak istiyorsanız, o zaman ana zirveden geçmeli ve ana zirvedeki zincir köprüleri kullanarak onlara girmelisiniz."
"Zincir köprüler mi?" Duan Ling Tian aniden bir anlayışa vardı. "Yani bu şekilde, Yedi Yıldız Kılıç Tarikatının zirvesine çıkmanın tek bir yolu var ve o da Dubhe Zirvesine çıkan yoldur.... Bu mezhebin savunmasına muhteşem denebilir!"
Tek bir yolla, tek bir adamın geçidi tutması ve tüm düşman kuvvetlerini geri tutması tamamen mümkündü!
Yedi Yıldız Kılıç Tarikatı'nın gizli güçleriyle birleştiğinde Azure Orman İmparatorluk Krallığı'nın İmparatorluk Ailesi şahsen buraya gelse bile herhangi bir fayda elde edemeyebilirler.
Çok geçmeden Duan Ling Tian'ın dört kişilik grubu kılıç zirvelerinden birinin eteğine ulaştı.
Kılıcın zirvesinin yere batmış olan kısmı kıyaslanamayacak kadar dikti ve kimse onun sonunu bir bakışta göremezdi.
“Ne kadar sarp bir uçurum; Yarım Adım Hiçlik Aşaması dövüş sanatçısı bile muhtemelen oraya tırmanamaz." Duan Ling Tian duyguyla iç çekerken şaşkınlıktan kendini alamadı.
Çok geçmeden Duan Ling Tian, duyguyla iç çekenlerin yalnızca kendisi ve yanındaki iki küçük kız olmadığını, birçok genç erkek ve kadının çeşitli yerlerden burada toplandığını ve kılıcın zirvesini işaret ettiklerini fark etti. Tartışmalarında aynı zamanda şaşkınlık ünlemleri de vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)
Science Fiction2. Kitap Dünyanın en iyi silah uzmanının ruhu alternatif bir dünyaya geçti, Yeniden Doğuş Dövüş İmparatoru'nun anılarıyla birleşti, Dokuz Ejderha Savaş Egemeni Tekniği'ni geliştirdi, tüm muhalefeti yenilmez bir güçle süpürdü! Tıbbı geliştirebilir, s...