Bölüm 202: Ayrılış

122 23 0
                                    

Birkaç hata yapabilirim mazur görün

––––––—

Ancak Xiao Yu, Duan Ling Tian'ın kendisine verdiği Uzaysal Yüzüğü almak için hareket etmedi. Başını salladı ve şöyle dedi: "Duan Ling Tian, ​​bu çok değerli, buna dayanamam. İster kendine sakla, ister Li Fei'ye sakla."

Duan Ling Tian başını salladı ve Uzaysal Yüzüğü doğrudan Xiao Yu'nun eline sokmak için elini uzattı ve öfkeyle şöyle dedi: "Eğer onu sana veriyorsam, al. Ne zaman bu kadar telaşlı oldun?”

Xiao Yu'nun gözleri titredi ve içinde bir minnettarlık izi parladı. Reddetmedi çünkü eğer şimdi reddederse bu biraz sahte görünebilirdi.

"Teşekkür ederim." Xiao Yu, Duan Ling Tian'a gülümsedi ve kalbinde bir sıcaklık hissi oluştu.

Uzaysal Yüzük yalnızca yedinci sınıf silah ustalarının geliştirebileceği bir şeydi.

Her ne kadar bir ruh silahı olmasa da son derece nadir bir eşyaydı ve yalnızca bir Uzaysal Yüzük en az birkaç milyon gümüş değerindeydi. Üstelik pazarı vardı ama stokları yoktu.

"Dekan Yardımcısı burada!" Aniden birinin sesi duyuldu. Tüm Dövüş Sanatları Uygulama Alanı anında sessizliğe gömüldü ve orada bulunan herkesin bakışları yavaşça yürüyen gri figüre yöneldi.

Kaşlarının arasından bir huşu belirtisi gösteren, gri giysili yaşlı bir adamdı. Gökyüzünü delip geçen heybetli bir tavırla büyük adımlarla yürüdü. Bu kişi kesinlikle Paladin Akademisi Dekan Yardımcısı Zhan Xiong'du.

Zhan Xiong geldikten sonra yüksek sesle şöyle dedi: "Yıldız Genel Bölüm öğrencileri sağda durun. Yıldız Beyni Bölümü öğrencileri sol tarafta durun.”

Zhan Xiong konuşmayı bitirir bitirmez Dövüş Sanatları Uygulama Alanındaki insan akışı ikiye bölündü.

Star Genel Müdürlüğü'nden tam 300 kişi vardı ve yoğun bir kalabalık halinde toplanmışlardı.

Öte yandan Yıldız Beyni Departmanı'nda yalnızca 12 kişi vardı.

Duan Ling Tian, ​​Xiao Yu ve Xiao Xun'un 3 kişilik 1. sınıf öğrencileri grubu toplamın dörtte birini işgal etti.

Duan Ling Tian, ​​Başbakan'ın oğlu Gu Xuan'ın da Yıldız Beyni Bölümü öğrencileri arasında olduğunu ve yanında iki kişinin daha toplandığını fark etti.

Duan Ling Tian, ​​dün Gu Xuan'ın yanında olan bu 2 kişiyi belli belirsiz hatırladı.

Bu sırada Gu Xuan, Duan Ling Tian'ın üçlü grubunu da fark etti ve yüzü asıldı.

"Dekan Yardımcısı!" Gu Xuan aniden yüksek bir sesle konuştu ve Dövüş Sanatları Uygulama Alanındaki dağınık seslerin çoğunu bastırdı.

"Hmm?" Zhan Xiong, sesini duyduğunda Gu Xuan'a baktı. Doğal olarak Başbakanın oğlu Gu Xuan'ı tanıyordu. "Gu Xuan, söyleyecek bir şeyin var mı?"

“Dekan Yardımcısı, benim bilgilerime ve Paladin Akademi kurallarına göre, Paladin Akademi öğrencilerimiz için savaş alanına girmenin en düşük eşiği, Yıldız Genel Departmanı için 2. sınıf, Yıldız Mastermind Bölümü için ise 4. sınıftır…Bu üç kişi Yıldız Beyni Bölümü'nün sadece 1. sınıf öğrencileriyiz ve kuzeybatı sınırındaki savaş alanına gitmek için aramıza gizlice girme fırsatından yararlanmak istediklerinden şüpheleniyorum. Gu Xuan, yüksek sesle konuşurken Duan Ling Tian'ın üçlü grubunu işaret etti ve gözlerinde bir küçümseme izi ortaya çıktı.

Bir an için tüm öğrencilerin bakışları Duan Ling Tian'ın üçlü grubuna indi.

“Bu Duan Ling Tian değil mi?”

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin