Bölüm 237: Bir Ruhu Bağışlama

112 19 0
                                    

İzleyen pek çok kişi olmasına rağmen Duan Ling Tian ve Zhu Liang'ın rafine ettikleri sekizinci seviye ruh kılıçlarını takas ettiklerini gördüklerinde hepsi dikkatlerini topladı ve sabit bir şekilde baktılar….

Bugünkü hayat bahsinin sonuçlarının açıklanmak üzere olduğunu biliyorlardı!

Duan Ling Tian'ın Köken Enerjisi elindeki sekizinci derece ruh kılıcıyla birleşti ve anında kadim mamut silüetleri onun üzerinde birer birer parladı….

"Doğru, gücü %19 artırıyor!" Duan Ling Tian sakin bir bakışla Zhu Liang'a başını salladı.

Bu Zhu Liang'ın gerçekten yetenekli olduğunu içtenlikle kabul etmesi gerekiyordu.

Ancak Zhu Liang yalnızca kendi talihsizliğini suçlayabilirdi.

Sonuçta Duan Ling Tian'ın arıtma tekniği ve deneyimi Yeniden Doğuş Savaş İmparatoru'nun anılarından geliyordu ve hatta tüm Bulut Kıtasında bile birinci sınıf bir teknikti….

Bu Zhu Liang ondan sadece kilometrelerce uzakta değildi.

Ancak bu sefer ruh kılıcını geliştirirken yine de geride kaldı.

Ona göre Zhu Liang'a karşı kesin bir zafer kazandığı sürece bu yeterliydi.

Yeteneğini çok fazla göstermeye gerek yoktu.

Tam da Duan Ling Tian'ın geliştirdiği sekizinci sınıf ruh kılıcını test etmek üzere olan Zhu Liang, Duan Ling Tian'ın şu anki sakin ifadesini gördü ve kalbi titremeden edemedi.

Bu çocuk gerçekten onu yenebileceğinden emin olabilir miydi?

Hayır, imkansız!

Zhu Liang derin bir nefes alıp kılıcı test etmeye başlarken kendini sürekli kalbinde teselli etti.

Zhu Liang, birinci seviye bir Kadim Ruh dövüş sanatçısıydı, dolayısıyla bir ruh silahı olmadan, 200 kadim mamutun gücünü gösterme kapasitesine sahipti….

Artık Duan Ling Tian'ın geliştirdiği sekizinci derece ruh kılıcını kullanıyordu.

Vızıldamak!

Bir an için üzerinde 240 antik mamut belirdi!

“%20...20 mi? Hayır… İmkansız…İmkansız…!” Zhu Liang'ın ifadesi sonunda solgunlaştı ve bunun gerçek olduğuna inanmak istemeyerek sürekli başını sallarken gözleri tabak gibi açıldı....

Bu nasıl mümkün olabilir?!

Gücünü %19 oranında arttırdığı sekizinci derece ruh silahı, en yüksek kalitede sekizinci derece ruh silahı olarak kabul edilebilir.

Ve gücü %20 artıran bu sekizinci seviye ruh silahı, zaten en kaliteli ruh silahları arasında en üst kalite olarak kabul edilebilirdi!

Böyle bir ruh silahı 20 yaşında bile olmayan genç bir adam tarafından mı geliştirildi?

İnanmaya cesaret edemiyordu ve bunun doğru olduğuna da inanmak istemiyordu.

O anda Zhu Klanı üyelerinin gülümsemeleri dondu….

"Bu nasıl mümkün olabilir?! Bu genç adam %20 güçlendirme sağlayan sekizinci derece bir ruh kılıcını rafine etme yeteneğine sahip mi?” Zhu Klanının Büyük Kıdemlisinin gözbebekleri daraldı ve yüzü kasvetli bir hal aldı.

Zhu Klanının Patriği Zhu Rong, Zhu Qi ve diğer Zhu Klanı büyükleri artık tamamen karışmışlardı ve tüm bunların doğru olduğuna inanmaya cesaret edemiyorlardı.

“Bu nasıl mümkün olabilir….Bu nasıl mümkün olabilir?!” Bu sahneyi gördüğünde Zhu Zhao'nun yüzü kasvetli bir hal aldı ve sesinde isteksizliğin izleri vardı.

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin