Bölüm 234: Hayat Bahsi Anlaşması

105 21 0
                                    

Bir anda Duan Ling Tian, ​​restoranın mutlak ilgi odağı haline geldi.

Kızıl Gökyüzü Krallığı'nın şu anki genç neslinde, 20'nin altındaki bir Köken Çekirdeği dövüş sanatçısı, İmparatorluk Şehri'nin İşlemeli Üniforma Muhafızları Komutanı Duan Ling Tian'dan yalnızca daha aşağı seviyede olacaktır.

Ancak, 20'nin altındaki sekizinci sınıf silah ustası türünün tek örneğiydi!

En azından Kızıl Gökyüzü Krallığının uzun tarihinde, hiç bu kadar canavarca bir varlık olmamıştı….

Zhu Zhao şaşkına dönmüştü.

Rastgele kışkırttığı bir adamın aslında bu kadar anormal bir varoluşa sahip olacağını asla hayal edemezdi.

Büyük bir klanın müsrif oğlu olmasına rağmen aptal değildi.

Bu sefer çiğneyebileceğinden fazlasını ısırdığının farkındaydı. Üstelik son derece sert türdendi.

"Kim olduğum önemli değil." Duan Ling Tian sakin bir bakışla Zhu Qi'ye baktı. “Sadece Zhu Klanınızın İkinci Büyüğünü çağırın… Tamam, ona bu sefer sadece onunla bir hayat bahse girmek uğruna onu aramaya geldiğimi söylemeyi unutmayın! Silah geliştirme yoluyla iki ömür boyu bahis kazandığını duydum…Sanırım meydan okumamı reddetmemesi gerekiyor.”

Silah geliştirmeyle ömür boyu bahis mi?

Zhu Qi'nin gözbebekleri daraltıldı ve derin bir nefes aldı, ardından Duan Ling Tian'a baktı. "Küçük Kardeş, kim olduğunu bilmesem de, Çekirdek Köken Aşamasına geçip bu kadar genç yaşta sekizinci sınıf silah ustası olabildiğine göre, geçmişinin basit olmadığını varsayıyorum.

“Ama yine de sana tavsiyede bulunmak istiyorum…. Hayat bahsi şaka değildir! Zhu Klanımızın İkinci Büyüğünün, Kızıl Gökyüzü Krallığının sekizinci sınıf silah ustaları arasında rakipsiz olduğu söylenebilir. Geliştirdiği sekizinci seviye ruh silahlarının en az %80'i, %19'luk bir güçlendirme sağlayan en kaliteli ruh silahlarıdır." Buraya kadar konuşurken Zhu Qi, Duan Ling Tian'a sanki Duan Ling Tian'ın ezici olasılıklardan ve geri çekilmeden haberdar olmasını istiyormuş gibi baktı.

Sıradan bir sekizinci sınıf silah ustası olsaydı, nefesini bu şekilde boşa harcamazdı, ama şimdi Duan Ling Tian'ın geçmişi açıkça basit olmadığından, silahların iyileştirilmesiyle yapılan ömür boyu bahisin Zhu Klanını gücendirmesine neden olmak istemiyordu. sebepsiz yere son derece zorlu bir güç gibi görünüyordu.

Artık restorandaki müşteri grubu bile Duan Ling Tian'ın çılgın bir fanteziye kapıldığını hissediyordu.

"Bu genç adam çok kibirli."

"Evet. Böyle bir yaşta sekizinci sınıf silah ustası olmasına rağmen deneyim açısından nasıl Zhu Klanı'nın İkinci Büyük'ü ile kıyaslanabilir?"

"Kesinlikle! Zhu Klanı'nın İkinci Büyük'ü diğerleriyle silah geliştirme konusunda iki kez ömür boyu bahis oynadı ve bir kez bile kaybetmedi."

“Gençler gerçekten kibirli. Yeni doğmuş bir buzağının kaplanlardan korkmaması gibi!”

Mevcut müşteriler arasında hiç kimse Duan Ling Tian'a olumlu bakmadı.

“Küçük Kardeş, sen de onları duydun. Eğer gerçekten Zhu Klanımızın İkinci Büyük'üyle hayatınız üzerine bahse girerseniz, kaybeden kesinlikle siz olursunuz… O yüzden hadi bunu unutalım.” Zhu Qi, Duan Ling Tian'ın kayıtsız kaldığını görünce daha da ikna etti.

Duan Ling Tian sakin bir bakışla Zhu Qi'yi taradı ve yavaşça sordu: "Swallow Mounty İlçenizin İlçe Şehrindeki en büyük ticaret pazarı nerede?"

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin