Bölüm 249: Gizemli Küçük Altın Fare

44 12 0
                                    

İki küçük pitonun eylemlerinin Duan Ling Tian'ı da şaşırttığını söylemeye gerek yok.

"Küçük Siyah ve Küçük Beyaz yenebilecek bir şey fark etmiş olabilir mi?" Li Fei'nin sesi aniden duyuldu ve şaşkınlıkla doluydu.

"Muhtemelen." Duan Ling Tian, ​​Li Fei'nin söylediklerini onayladı çünkü bu iki küçük piton temelde oburdu.

Ancak bu iki küçük dostun bu kadar heyecanlanmasına tam olarak neyin sebep olabileceğini biraz merak ediyordu.

"Tıslama tıslama~" İki küçük piton Duan Ling Tian ve Li Fei'nin konuşmasını anlayabiliyormuş gibi göründüler ve sanki memnuniyetsizliklerini duyuruyormuş gibi başlarını çevirdiler ve şiddetle dillerini salladılar….

"Genç Efendi, Büyük Kardeş Fei, artık Küçük Siyah ve Küçük Beyaz hakkında konuşmayın. Bakın ikisi de kızgın.” Ke Er, iki küçük pitonun küçük kafalarını hafifçe okşadı ve iki küçük adam uysalca Ke Er'i ovuşturdu, sonra başlarını çevirerek kırmızı kumaşla kaplı tepsiye sabit bir şekilde bakmaya devam ettiler.

Duan Ling Tian başını salladı ve gülümsedi, ardından bakışları müzayede platformuna döndü.

Ve tam o anda müzayede platformundaki yaşlı adam kırmızı kumaşı kaldırdı….

Özel küçük bir kafesin içinde kederli bir auraya sahip vahşi bir canavarın olduğu belli belirsiz görülebiliyordu.

Bu vahşi canavar sadece küçük bir fareydi ve insanın tiksinmesine neden olacak sıradan bir farenin aksine, bu farenin tüm vücudu son derece kabarık, Duan Ling Tian'ın Dünya'daki önceki yaşamındaki peluş oyuncağa son derece benzeyen altın renkli bir kürke sahipti. .

Şu anda bu küçük fare orada uykulu bir halde yatıyordu.

"Uyuşturucu mu aldın?" Duan Ling Tian kaşlarını çattı. Bir bakışta bu altın küçük fareye Köken Mühürleme Parazitine benzer bir ilacın verildiğini fark edebildi.

Köken Mühürleme Paraziti, Xiong Quan'ın daha önce enfekte olduğu ve Köken Enerjisini baskılayabilen zehir.

"Çok tatlı!" Li Fei ve Ke Er'in güzel gözleri bu altın rengi küçük fareyi gördüklerinde parladı ve gözlerinde anne parıltısının izleri belirdi.

"Tıslama tıslama~" İki küçük piton, küçük altın fareyi gördükten sonra son derece tedirgin oldular ve eğer Duan Ling Tian orada onları izlemiyorsa, büyük olasılıkla zaten doğrudan pencereyi kırmışlar ve aşağı koştu.

“Küçük Siyah, Küçük Beyaz... Siz ikiniz onu yemeyi düşünmezsiniz, değil mi?” Duan Ling Tian iki küçük adama tuhaf bir bakışla baktı.

"Küçük Siyah, Küçük Beyaz, siz ikiniz itaatkar olmalısınız, onu yiyemezsiniz!" Li Fei ve Ke Er aceleyle iki küçük adama baktılar ve neredeyse aynı anda konuştular.

İki küçük adam anında başlarını eğdiler ve gözlerinin içinde akan ışıklar dönmeye başladı. Açıkçası biraz mutsuzlardı.

"Siz ikiniz gerçekten onu yemeyi mi düşünüyordunuz?" Duan Ling Tian'ın dili tutulmuştu.

"Ancak vücudundaki zehir çıkarılırsa korkarım siz iki küçük dostun onu yemesi imkansız olacak." Duan Ling Tian'ın bakışları bir kez daha küçük altın fareye indi, bu küçük altın farenin muhtemelen iki küçük pitondan hiç de aşağı olmayacağını fark edebildi….

Hatta daha da güçlü olduğu ölçüde!

"Genç Efendi, sen o küçük altın farenin Küçük Siyah ve Küçük Beyaz'dan bile daha güçlü olduğunu mu söylüyorsun?" Ke Er, iki küçük pitonun gücünü bildiği için alçak sesle haykırmadan edemedi….

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin