Bölüm 240: Xiao Lan'ın Düşünceleri

200 24 10
                                    

Duan Ling Tian'ın gözlerinde soğukluk parladı ama Ji Yan ve Su Mo bunu fark etmedi.

Ji Yan hafifçe gülümsedi. “Komutan Duan'ın doğal yeteneği sayesinde, Azure Ormanı İmparatorluk Krallığına vardığınızda en üst mezheplerden birine girmek bile son derece kolay olacaktır.”

"Kesinlikle." Su Mo başını salladı ve ciddi bir ifadeyle Duan Ling Tian'a baktı. “Azma Orman İmparatorluk Krallıklarında mezhepler çok sayıdadır…. Azure Orman İmparatorluk Krallığına vardığınızda, Azure Orman İmparatorluk Krallığının beş büyük mezhebinden birini seçtiğinizden emin olun! Bunun gelecekteki başarılarınız üzerinde büyük etkisi olacaktır.”

Duan Ling Tian başını salladı. O da öyle düşünüyordu.

Azure Orman İmparatorluk Krallığı içindeki en iyi yetiştirme yerleri, Azure Orman İmparatorluk Krallığı İmparatorluk Ailesi ve beş büyük mezhebin elinde bulunuyordu.

Bunu Xiong Quan'dan öğrendiğinde kalbinde bir plan yaptı. Azure Orman İmparatorluk Krallığı'ndaki beş büyük mezhepten birini seçip oraya girmeyi planladı!

Yemekten sonra güneş batıda batmıştı. Duan Ling Tian'ın üç kişilik grubu, Lin Yu'nun onlar için ayarladığı bir handa kaldı ve o, ancak ertesi gün Aurora Şehrine dönmek için ayrıldı.

Duan Ling Tian'ın üç kişilik grubu, yedi gün daha seyahat ederek geçirdikten sonra Aurora Şehrine döndü.

Aşağı yukarı, County City'de geçirdikleri günle birleştiğinde tam bir yarım ay geçirmişlerdi.

"Hazırlan, iki gün sonra yola çıkıyoruz." Duan Ling Tian ayrılış tarihini belirledi.

Ertesi gün şafak vakti, Duan Ling Tian, ​​Duan Ling Tian'ın Demir Kan Ordusu Dahi Kampından uzun zaman önce arkadaşı olan Luo Cheng'in kız kardeşi Luo Qian'ı görmek için Ke Er ve Li Fei'yi Xiao Klanına getirdi.

O zamana kıyasla Luo Qian'ın cildi çok daha iyiydi ve tamamen Xiao Klanıyla birleşmişti.

"Duan Ling Tian, ​​şimdi çok etkileyicisin... İşlemeli Üniformalı Muhafızların Komutanı." Xiao Lan ve Xiao Yun şu anda Luo Qian'la birlikteydi. Xiao Yun, Duan Ling Tian'a bakıp güzel gözlerini kırpıştırırken gülümsedi.

Xiao Yun, Xiao Klanının Patriğinin kızı.

Duan Ling Tian başını salladı ve gülümsedi.

Daha sonra bakışları Xiao Lan'a indi. "Xiao Yu benden sana onun için her şeyin yolunda olduğunu söylememi istedi."

Xiao Lan başını salladı ve güzel gözlerinde bir miktar utanç karışımı varmış gibi görünüyordu.

Ancak bakışları yanlışlıkla Duan Ling Tian'ın yanındaki iki kıza indiğinde bakışları biraz donuklaştı ve ağzının kenarlarında fark edilmesi zor bir acı belirdi.

"Bu sefer hepinize veda etmeye geldim." Duan Ling Tian onlara buraya gelme nedenini anlattıktan sonra bir süre sıradan bir şekilde sohbet ettiler, ardından Duan Ling Tian, ​​Ke Er ve Li Fei ile birlikte ayrıldı.

Doğal olarak Xiao Lan'in bakışını fark etmişti.

İki yıl geçmesine rağmen Xiao Lan'in hâlâ pes etmediğini hiç beklemiyordu….

Kader karar versin.

Duan Ling Tian kalbinde iç çekti.

Xiao Lan, Duan Ling Tian'ın üç kişilik grubunun uzakta kaybolduğunu gördükten sonra bakışlarını geri çekti ve hafifçe iç çekti.

Başlangıçta, o gittikten sonra onu unutabileceğini düşünmüştü.

Ama onun haberlerinin birer birer buraya yayılacağını, yüreğini sızlatacağını, içine gömülmesine, kendini özgürleştirememesine neden olacağını kim bilebilirdi.

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin