Bölüm 261: Orman Kanunu

51 9 0
                                    

Bu arada Duan Ling Tian bir anlaşmaya vardı. Belki de Yedi Yıldız Kılıç Tarikatının zirveleri arasında rekabet vardı.

Gerçekler Duan Ling Tian'ın tahmininin doğru olduğunu kanıtladı.

Lu Qiu yavaşça konuştu: "Yedi Yıldız Kılıç Tarikatı içinde, altı kılıç zirvesinin dış saha öğrencileri her yıl bir Dövüş Yarışması düzenler! Dış saha Dövüş Yarışması iki aşamaya ayrılmıştır… İlk aşama, her zirvenin en güçlü on kişiye karar vermesidir.

“Bu on kişi dış saha Dövüş Yarışmasının ikinci aşamasına katılacak! Dış saha Dövüş Müsabakasının ikinci aşaması, altı zirve arasındaki bir yarışma olacak ve en seçkin 60 dış saha öğrencisi birbirleriyle yarışacak!

Bu noktaya kadar konuşurken Lu Qiu'nun ağzının kenarları acı bir gülümsemeyle kıvrıldı.

Megrez Zirvesi dış saha öğrencisinin birinciliği almasının üzerinden çok uzun zaman geçmişti….

"Dış saha dövüş müsabakası mı?" Birçok insanın bakışları parladı ama bazıları başlarını salladı.

"Yedi Yıldız Kılıç Tarikatına yeni girdik. Dış saha Dövüş Yarışmasına katıldığımızda yalnızca dayak isteyeceğiz.”

"Belki birkaç yıl içinde dış saha Dövüş Yarışmasında kendimizi gösterebiliriz."

Başlarını sallayan insanlar kendi aralarında fısıldaşıyorlardı.

"Hmph!" Lu Qiu bu insanların sözlerini duyunca soğuk bir şekilde homurdandı. "Hepiniz iyi dinleyin, her dış saha öğrencisi Yedi Yıldız Kılıç Tarikatı dış saha Dövüş Yarışmasına katılacak niteliklere sahip değildir... Sadece Yedi Yıldız Kılıç Tarikatında üç yıldan az bir süredir bulunan dış saha öğrencileri bu yeteneğe sahiptir. katılmak için gerekli niteliklere sahip olun!”

Üç yıldan az bir süredir tarikatta mı bulunuyorsunuz?

Yedi Yıldız Kılıç Tarikatına yeni girmiş olan bazı dış saha öğrencileri Lu Qiu'nun söylediklerini duyduklarında ne onay ne de onaylamama gösterdiler. "O zaman bile, Çekirdek Köken Aşamasının beşinci veya altıncı seviyesindeki dış saha öğrencileri arasında varoluş eksikliği yok."

"Kesinlikle bizim için Köken Çekirdek Aşamasının beşinci veya altıncı seviyesindeki bir varoluşla karşılaşmak, Köken Çekirdek Aşamasının yedinci seviyesindeki bir varoluşla karşılaşmaktan farklı değil."

“Ancak bu şekilde iki yıl daha geçtiği sürece becerilerimizi ortaya koyabilmeliyiz.”

"Haklısın."

Tabii ki, geleceği sabırsızlıkla bekleyen ve dış saha Dövüş Yarışmasında morallerinin yüksek olduğunu hayal eden bazı dış saha öğrencileri de vardı.

"Elder Lu, bir sonraki dış saha Dövüş Yarışması ne zaman?" Duan Ling Tian, ​​Lu Qiu'ya baktı ve merakla sordu.

Dış saha dövüş yarışmasıyla ilgileniyordu. Azure Orman İmparatorluk Krallığı'nın en üst mezheblerinden biri olan Yedi Yıldız Kılıç Tarikatı, ödüller konusunda cimri olmamalıdır.

Lu Qiu'nun yüzü biraz kasvetliydi ama Duan Ling Tian'ı duyduğunda ifadesi biraz rahatladı ve ardından Duan Ling Tian'a bakmak için döndü. "Bir sonraki dış saha dövüş müsabakası bundan altı ay sonra yapılacak."

Duan Ling Tian başını salladı.

Lu Qiu bakışlarını geri çekti ve başını salladı. Başlangıçta kendisine bu soruyu soran kişinin altı ay sonra dış saha Dövüş Yarışmasına katılacak kadar kendine güvenen biri olduğunu düşünmüştü.

Göklerde Yükselen Savaş Hükümdarı [2] (Yarım Bırakıldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin